Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש כאן מישהו שיודע להשתמש בAUTOCAD?


RACEPAK
שימו לב! השרשור הזה בן 6994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוודאות.

 

את שלי השגתי ממישהו ברשת, זה בעצם קראק ולא סריאל, הוא כבר מכניס את כל הפרטים הדרושים להתקנה.

 

אין לי מושג איפה אפשר להשיג קראק של 2005. בהצלחה.

 

אמנון.

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד עצה קטנה- תמשיכו את השיחה הזו באופן פרטי.

היום מתחילים להכניס אנשים לכלא (שלא לדבר על קנסות) על תוכנות גנובות...ואם לא שילמת כ-5500$ על ההורדה של התוכנה הזו (הבסיסית, אגב), אז... (מצד שני בכלא יהיה לך הרבה זמן לתכנן חלקים:wink: ).

דני -שמשתמש בעבודה בתוכנת סוליד 2003 חוקית לחלוטין ואין לו שום קשר או היכרות עם הבחור שמוריד את התוכנה (זה למקרה שישאלו...)

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחסוך מאיתנו את הפרטים אודות התבגרותך המינית...:lol::twisted:

 

תמיד אפשר לסמוך עליך שתגיב עניינית :-P:-P:-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמוליק... אם תצטרך עזרה בסוליד אתה יכול לפנות גם אליי (למרות שיקח לי כמה דקות להיזכר בדברים...)

בכל-אופן, אם אתה כבר מתחיל להיכנס לנושא הזה- שקול בחיוב PRO-E.... תוכנה מעולה (ברמה של SOLID, אולי מעט יותר)

 

אמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RACEPACK ,

 

הסטנדרט היום בתוכנות שרטוט מכניות הולך לכיוון סוליד וורקס , כאשר לאוטוקד הרבה יתרונות בשירטוט דו מימדי וארכיטקטוריות שלא ממש מתבטאים בתחומים שאתה מחפש כנראה , עוד תוכנה סטנדרטית בתעשיה היא סימטרון שנחשבת למיושנת.

 

מה שאתה זוכר או שמעת על אוטוקד עם כרטיסים יעודיים הוא כנראה לעבודות REAL RENDERING לצורך כל מני סירטוטים או לצורך בניות גרפיקות תלת מימדיות של תנועה שלמה , אפשר לעשות גם בלי , מעייף , אבל לא ממש תצתרך להתעסק עם זה לדעתי כי אתה לא הולך לבנות את העולם של צעצוע של סיפור 2 נכון ?

 

מכנית הסטנדרט היום הוא דיי סוליד וורקס ,

אני מכיר את התוכנה מתוך קורס של האוניברסיטה בת"א של סרטוט להנדסה מכנית שמתחלק לסרטוט ידני וסרטוט ממוחשב , קורס מאוד מענין לטעמי , דורש קצת זמן אבל לא קשה במיוחד.

אני יודע שיש את הקורס גם במכללה להנדסה של ת"א ( שמקבילה למדי באוניברסיטה ... בהכל בערך :) ) והוא נלמד שם בסמסטר הזה , במסגרת הקורסים הנ"ל אתה מקבל את התוכנה ( כן מקבל ) בגירסאת SDK ( student design kit שנותנת לך לעשות הרבה מאוד , באמת שהרבה ככה שאם תרשם לקורס רוב הסיכויים שתקבל אותה בגירסא מאוד בסיסית אבל עדיין.

 

החברה מסוליד מעונינים בזה כי הם מבחינתם יוצרים תלות והכירות של מהנדסים חדשים עם התוכנה שלהם מהיום הראשון , שלא לדבר על זה שהיא אינטואטיבית , מאוד חזקה ומאוד מקיפה.

 

אין צורך בשום כרטיס מסך מיוחד , ליותר פרטים על התוכנה וכו אתה מוזמן לפנות אלי בה"פ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמוליק... אם תצטרך עזרה בסוליד אתה יכול לפנות גם אליי (למרות שיקח לי כמה דקות להיזכר בדברים...)

בכל-אופן, אם אתה כבר מתחיל להיכנס לנושא הזה- שקול בחיוב PRO-E.... תוכנה מעולה (ברמה של SOLID, אולי מעט יותר)

 

אמיר.

כתור אחד שלמד סוליד אדג' וכיום עובד עם PRO-E, אפשר להשוות בניהם רק בתחום השרטוט הפשוט. הסוליד הרבה יותר קלה ללימוד ושימוש פשוט כאשר ה-PRO-E היא פשוט הדבר הכי חזק והכי טוב שיש בשוק, אבל צריך המון קורסים ושעות עבודה בשביל לעבוד איתה בצורה מקצועית. איפה שהסוליד נגמרת ה-PRO E מתחילה לעבוד.

לייצר פלנג'ים מספיק סוליד שתהיה הרבה יותר ידידותית וקלה ללימוד (לפי דעתי) ...

 

אני מסכים עם לביו שכיום רוב מקומות העבודה משתמשים בסוליד וחברת PTC מנסה לשנות את התמונה. הבעיה נעוצה בכך שצריך הרבה קורסים ושעות לימוד/תרגול ל-PRO E (סתם דוגמא, כל יום לימוד עולה כ-1000 ש"ח). מי שכבר יודע להשתמש ב-PRO E זה כמובן יתרון, כי המעבר לסוליד יהיה ממש קל לעומת איש סוליד שינסה לעבור ל-PRO E.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RACEPACK ,

 

הסטנדרט היום בתוכנות שרטוט מכניות הולך לכיוון סוליד וורקס , כאשר לאוטוקד הרבה יתרונות בשירטוט דו מימדי וארכיטקטוריות שלא ממש מתבטאים בתחומים שאתה מחפש כנראה , עוד תוכנה סטנדרטית בתעשיה היא סימטרון שנחשבת למיושנת.

.

.

 

אני יודע שיש את הקורס גם במכללה להנדסה של ת"א ( שמקבילה למדי באוניברסיטה ... בהכל בערך :) ) והוא נלמד שם בסמסטר הזה , במסגרת הקורסים הנ"ל אתה מקבל את התוכנה ( כן מקבל ) בגירסאת SDK ( student design kit שנותנת לך לעשות הרבה מאוד , באמת שהרבה ככה שאם תרשם לקורס רוב הסיכויים שתקבל אותה בגירסא מאוד בסיסית אבל עדיין.

 

ליביו

אצלנו הסולידקאם עולה כסף (ניתן להשכיר לסמסטר בעלות של כ 289 ש"ח - לדעתי זאת חוצפה)

 

אבל ניתן להיתחבר אפילו מהבית למחשב של האוניברסיטה ולהישתמש בסוליד 2004.

 

לכותב ההודעה המקורית,

 

אני חושב שכדי לך להתחיל מסוליד.

 

אני מתכנן ללמוד PRO-E אח"כ עצמאית, הבנתי שזה די שולט היום.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מעוניין עברתי קורס תיכנון בסוליד אדג' מטעם הצבא.התוכנה בגירסה האחרונהממש טובה,למרות שאני עדיין מעדיף את הסוליד וורקס. בוורקס יש דברים שממש היו עוזרים לי ,כמו תוכת אנסיס מובנת לחישובי חוזק הרבה יותר טובה מבסוליד אדג'.

ככה שאם אתה רוצה לחשב מומנט פיתול מקסימאלי על ציר רוטור לדוגמא אתה צריך לפנות לתוכנה חיצונית.או כל דבר אחר.....

אם אתה מעוניין באמת לרדת לפרטים הקטנים והמעצבנים SOLIDWORKS .

 

אם זה לבניית חלקים תלת מימדים בלבד סוליד אדג' בתוספת פלאג הצבעים המיוחדים ואופציית וויזואליזציה המיוחדת.אפשר לעשות שם דברים ממש מיוחדים.

 

חברה בשם מאקית מספקת את התוכה אם זה מעניין אותך.

שבוע טוב.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מצטער שאני מקפיץ את השרשור בדף אבל זה ממש חשוב לי..

מישהו יודע אם יש הבדל בין סוליד וורקס 2003 לגרסאות החדשות?

בתור מתחיל שרוצה לבנות פרוטוטייפים כדוגמת באגים מה הדרך הכי טובה ללמוד?

האם צריך תקציב רציני בשביל ללמוד את זה? מה היתרונות בשוק של היום בידע של שימוש בתוכנה כזאת?

האם יש לה מגבלות לעומת תוכנות אחרות בסגנון?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני מקפיץ את השרשור בדף אבל זה ממש חשוב לי..

מישהו יודע אם יש הבדל בין סוליד וורקס 2003 לגרסאות החדשות?

בתור מתחיל שרוצה לבנות פרוטוטייפים כדוגמת באגים מה הדרך הכי טובה ללמוד?

האם צריך תקציב רציני בשביל ללמוד את זה? מה היתרונות בשוק של היום בידע של שימוש בתוכנה כזאת?

האם יש לה מגבלות לעומת תוכנות אחרות בסגנון?

יש הבדלים, אבל כמתחיל הן לא כ"כ רלוונטיות בשבילך.

בניית מודל תלת מימד זה לא נושא כ"כ פשוט אבל אפשרי עם קצת סבלנות. אם יש לך זמן ללמוד לבד- לך על זה, קורסים בסוליד עולים כסף- ולא מעט.

יש יתרונות רבים למי שיודע סוליד, כמעט כל מי שמחפש מתכנן מכני מחפש מישהו עם ידע בסוליד. אבל... וזה אבל גדול, צריך לבלות לפני זה כמה שנים באחד המוסדות המוכרים יותר או פחות וללמוד "קצת" הנדסה- לדעת לתכנן חלקים בסוליד זה טוב ויפה אבל אם אין לך מושג לגבי אופן ואופי התכנון זה לא שווה הרבה.

לכל תוכנה יש יתרונות על פני מתחרותיה, מניסיון עם סוליד, אוטוקאד, סימטרון ופרו-E. לדעתי סוליד מנצחת בגדול- כמובן בהתחשב בדרישות העבודה.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש צורך לדעת פיזיקה ברמה גבוהה למקצוע הנ"ל?

בינתיים אני לומד מהמדריך שמלמד שלב שלב בסוליד וזה מעולה...

אולי בהמשך נשיג 2005..

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספיד , ממדריך אתה אולי תדע לסרטט חלק הכי יפה בעולם עם פרטים מדהימים , אבל מכניקה , הנדסת , מעברי חום , חוזק , אלסטיות ועוד מליון דברים אחרים אתה לא תדע , מה שאומר שבשורה התחתונה הידע שלך יהיה די קוסמטי מלמידה ממדריך.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספיד , ממדריך אתה אולי תדע לסרטט חלק הכי יפה בעולם עם פרטים מדהימים , אבל מכניקה , הנדסת , מעברי חום , חוזק , אלסטיות ועוד מליון דברים אחרים אתה לא תדע , מה שאומר שבשורה התחתונה הידע שלך יהיה די קוסמטי מלמידה ממדריך.

 

ליביו

כמובן שאני תומך במה שאתה אומר,

 

אבל דברים רגילים כמו ריהוט לבית בהחלט ניתן לסרטט,

 

אבל שימוש בCOSMOEXPRESS בהחלט דורש ידע הנדסי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...