Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פייסבוק - בואו נדבר על זה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש שלושה חשבונות שונים לשימושים שונים.

 

- אחד הוא מפוברק לחלוטין והשתמשתי בתמונות שאני צילמתי בשביל שייראה אמיתי אבל אף אחד לא יכול לראות שזה שלי.

אני משתמש בו בשביל להסתנן לכל מני קבוצות שלא היו נותנים לי להכנס אליהן (יהודי, גבר, לבן, גר בישראל)ץ

 

- אחד הוא אישי ובו אני דואג לא לעבור את כמות החברים "האמיתית" שלי.

העפתי משם חצי מהאנשים כי לא היה לי קשר מספיק קרוב אליהם והם לא עניינו אותי.

לרוב אני מפרסם שם שטויות שיצחיקו אנשים אבל אם מישהו רוצה לדעת באמת מה קורה איתי הוא צריך להרים טלפון.

 

- בשלישי אני משתמש בשביל לשמור על קשר עם הקהל שלי מיוטיוב ולפרסם שם סרטונים שלי.

אין יותר מדי פרטים אישיים שם וגם לא יהיו.

רק מה שאני רוצה שהם יידעו.

 

אפילו עשיתי על זה סרטון שמסביר את זה:

 

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נו,

אז מצד אחד - זה מסוכן לפרסם בשמייסבוק את הפרטים האמיתיים אודותיך.

מצד שני - איזה יופי שכל אחד יכול לפברק לו שם מה שהוא רוצה.

(לא מתכוון להתחזות ולא לפתוח אחד כזה).

alfa 156 2.5.

פורסם

יוסי,

תוכל לפרט לאיזה קבוצות אתה מנסה להצטרף שלא מאשרות אותך בגלל היותך יהודי,

גבר, לבן שגר בישראל?

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

לא חושב שאלו קבוצות שהייתי רוצה להצטרף אליהן, אבל מצד שני לא קוראים לי יוסי פרנקוס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש כל מני קבוצות של דרום אמריקאים, שביניהם יש אנטישמים ואנטי ישראלים.

גם בתחום הרכב רואים את זה לא מעט.

זה חלק מהתרבות האנטי-אמריקאית ואנטי-קולוניאליזם.

בנוסף, כמו שאצלנו מישהו שנקרא Engwongo Musawii נשמע לנו כמו ספאם או פרופיל מזויף, ככה גם השם שלי נשמע להם, אז לא מאשרים אותי.

 

יש גם קבוצות של פמיניסטיות קיצוניות שלא מאפשרות לגברים להיכנס אליהן אז בשביל להסתנן אני חייב להשתמש בפרופיל פיקטיבי.

 

כנ"ל קבוצות של חרדים שכבר מכירים אותי ולא רוצים חילונים בקבוצה.

פורסם

פמיניסטיות קיצוניות... מה פרנקוס לא יבצע למען מחקרי האנתרופולוגיה. :-)

אני מעריך את השקדנות שלך, באמת, בלי סרקזם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ואללה לאיזה מצב הגענו שרוצים להצטרף לאיזו קבוצה/כת/השד יודע מה, וצריך להתחזות בזהות אחרת (נקרא לזה כך).

שיילכו קודם כל לכל הרוחות.

עוד לפני הסרקזם.

למה הגענו שאתם חיים לפי אישורים מהשמייסבוק ?

עצוב.

alfa 156 2.5.

פורסם
ואללה לאיזה מצב הגענו שרוצים להצטרף לאיזו קבוצה/כת/השד יודע מה, וצריך להתחזות בזהות אחרת (נקרא לזה כך).

שיילכו קודם כל לכל הרוחות.

עוד לפני הסרקזם.

למה הגענו שאתם חיים לפי אישורים מהשמייסבוק ?

עצוב.

 

אמר "חולגי", בתוך פורום 'אוף-טופיק' אשר הכניסה אליו מותרת באישור אדמין בלבד.

 

האירוניה מתה,

מצחוק

 

P:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

פייסבוק ולייקים גורמים להפרשת דופמין. זה מה שממכר.

מסכים איתך ולאחרונה משתדל להתנתק יותר.. זה סוחף כל פעם מחדש.

שכחת לציין את כל הבחורות בתקופה האחרונה שנהיו סלביות פייסבוק בגלל הגוף אבל שכחו שבמציאות אין שום הילה סביבן, נראות כמו כל אחת אחרת שאוטובוס משפריץ עליה מים ביום גשום.

פורסם

...גורם להפרשת ריר אצל מי שהמציא את זה ויודע עליכם כמעט הכל.

אחחח.

איך אני מת שהשרתים של השמייסבוק יאכלו את עצמם לדעת....

 

אוריו - אמר מי שאמר - אבל אל תשווה את הפורום הפעוט שלנו לשמייסבוק.

alfa 156 2.5.

פורסם
אוריו - אמר מי שאמר - אבל אל תשווה את הפורום הפעוט שלנו לשמייסבוק.

למה לא ... ?

אתה הרי לא יצאת בהודעה שלך נגד המונופוליות על המידע, או ענייני פרטיות (שניהם טיעונים קבילים מאוד אבל לא קשורים לתוכן אותו ציטטתי).

לעגת למי שמשתמש בalias ע"מ להכנס למועדון סגור, הן על עצם הaliasing והן על עצם הדרישה לקבל אישור מלכתחילה.

 

זה 1:1 מה שקורה כאן, לי אין בעיה לא עם זה ולא עם זה - לך יש. אתה מוזמן ליישב את חוסר הקונסיסטנטיות הנ"ל או פשוט להודות שאתה hater, ו haters - כידוע מהפתגם של הרמב"ם - they gonna hate! (:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

האמת שאף פעם לא היה לי פייסבוק ואני גם מאמין שלא יהיה לי .

אבל כל אחד יעשה מה שעושה לו טוב או לא טוב אם זה מה שהוא אוהב :wink:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אני לא פוסל את הפלטפורמה הזאת, יש שם דברים נהדרים כמו קבוצות מעניינות או דברים שאני צריך כמו קבוצות שקשורות ללימודים שלי, מה שמאפשר לנו להעביר הודעות די בקלות, לשתף חומרי לימוד וכו'. מצד שני באמת קל לבזבז על זה זמן והרבה.

הקטע עם הלייקים ועם התגובות בהחלט הזוי, יש אנשים שפשוט חיים בתוך הפייסבוק וזה קצת עצוב. מדי פעם להעלות תמונה נחמדה או דברים כאלה זה סבבה, אבל יש אנשים שמעלים כל יום כמה תמונות, סטטוסים וכו', מה יוצא לכם מזה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מה שיוצא לנו מהפורום בכלל (ואופטופ בפרט): אינטראקציה עם אנשים אחרים.

 

במקרה של פייסבוק יש לפחות קשר מסוים, מעגלים חברתיים / העדפות וכו' -

כאן זה fully random (החיבה למכוניות, בהקשר החברתי, שקול לfully random במקרה הטוב)

 

בתור מי שמשתמש בשתי הפלטפורמות, מוכרח לציין שאופטופ נשמע לי הרבה יותר הזוי מאשר פייסבוק - כאמור בגלל עניין הFR הנ"ל.

לי אישית זה נחמד מהסיבה שזה חושף אותי למגוון דעות ואנשים שלא הייתי מכיר אילולא CF (בגלל ה'בועתיות' היחסית של הפייסבוק), אבל להעביר ביקורת כה חדה על אנשים שמשתמשים בפלטפורמה החברתית ההיא ע"ג הפלטפורמה החברתית הזו... לא יודע, הלוגיקה תמוהה בעיני*.

 

שתיהן טובות, כל אחת לייעודה, וכמובן כל עוד שומרים על מינון סביר. כאמור - תופעת "מפלצות הפייסבוק" שתוארה בהודעה המקורית היא אבסורד בעיני, אבל היא לא ה-בעיה אלא פשוט סימפטום של בעיה אחרת (הפרעה כלשהי [חוסר בטחון עצמי, לדוגמא] שדורש ח"ח / אישור מהסביבה על כל שטות).

 

* - (שוב - מתייחס לפן החברתי, לא לפן הקשור ב data protection וכו', המונופוליזם של פייסבוק זה משהו מפלצתי שעלול to back-fire בפרצוף של המשתמשים בעתיד הלא רחוק בכלל)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...