Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - מי רוצה רנו קליאו 1200 טורבו חדשה?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קרמבו,

אם יהיו 2 מסלולים שונים, כיצד תתבצע השוואה בין המשתתפים בפרמטר של זמנים ? ואני בטוח שגם פרמטרים אחרים קשים להשוואה בין מסלולים שונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל יום עולים שני מתמודדים לחצי גמר. כל אחד מתמודד מול המתחרים של אותו יום באותם תנאים.

כך שאין בעיה לעשות את זה בשניים שלושה או שמונה אתרים. כל עוד המתמודדים באותו יום, שממנו עולים לחצי הגמר באותם תנאים בדיוק אין בעיה.

אגב, ההתמודדות מול אנשים של אותו יום מבטלת גם פערים של שחיקת צמיגים, יום גשום, מצב הבלמים וכו׳.

 

מקווה שהסברתי את הרעיון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שראיתי בפייסבוק היה כבר יום אחד לפחות השבוע,שאנשים כבר עלו לחצי גמר. נרשמתי לפני כמה ימים ולא קיבלתי שום מידע לגבי תאריכים ומיקום, מה קורה עם זה?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי להרשם עכשיו דרך הקישור, וקיבלתי גם את טופס ההרשמה הגנרי, אבל בלי אפשרות לבחור יום או שעה או כל דבר אחר.

מקווה שיחזרו אלינו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו נרשם ושמע מהם?

לפני הכתבה פה החלטתי בפעם הראשונה בחיי, בערך, להרשם גם להגרלה של איזה מסע שהוא פרסם, ואחרי הכתבנ של קרמבו ביקשתי להרשם גם לזה.

בינתיים הגרלת המסע בכלל נשכחה, וכנראה גם התחרות שפורסמה כאן, ומה שמקבלים זה המון מיילים בהם ראם סמואל כותב אוטוביוגרפיה. כבודו במקומו מונח, ואני מניח שהכוונות טובות והמטרה היא לא רק לייצר ספאם, אבל זה נראה כאילו שהמיילים הפרסומיחם הפכו שם פשוט למטרה בפני עצמה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אליי לא חזרו עדיין. בפייסבוק נראה שהעסק כבר רץ כמה ימים. הם גם פירסמו הודעת התנצלות :

אין לי ברירה אלא להתנצל.

פרויקט Renault Prodrive Challenge יוצר כל כל הרבה עניין שאנחנו עם ביקושים עצומים וכל הצוות יושב כל היום על הטלפון כדי לספק לאנשים יקרים את ההזדמנות להגיע ולנסות לזכות בקליאו טורבו.

מבטיח שאנחנו חוזרים לכל המתעניינים.

קצת סבלנות ונגיע גם אליכם.

מצפה לראות כל אחד ואחת מכם על המסלול.

 

מסכים לגבי המיילים הפרסומיים, ממש פרסום שלילי בעיניי, מעבר להטרדה זה פשוט גורם להם להראות פחות מקצועיים ואטרקטיביים, סתם יורים לעצמם ברגל. מציע לשקול מחדש את אסטרטגיית הפרסום..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקשרו אליי עכשיו - מסתבר שהתשלום הוא לכל שלב. כלומר אם אתה עולה לחצי גמר - תשלם שוב 200 ש"ח כדי להשתתף שם, ואם אתה עולה לגמר - שוב 200 ש"ח להשתתף. נרשמתי, גם כדי לעודד מה שכבר כן עושים, וגם כי אין שום דבר אחר..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

טוב, אז הייתי היום במקצה של RPC - Renault Prodrive Challenge שהתקיים בחניון של אצטדיון ראשון לציון.

הוזמנתי למקצה של שעה 14:00, ביקשו להגיע רבע קודם להרשמה וכו', ואכן ב-14:05 התחיל תדריך ע"י ראם סמואל.

להלן עיקרי הדברים :

- יש 3 רכבים, מסומנים במדבקות בצבע אדום/צהוב/כחול. כל מתמודד מקבל צמיד בצבע שהוגרל לו מראש.

- הרכבים רנו קליאו 1.2 טורבו עם גיר רובוטי, ללא שיפורי גיר/מנוע. שופרו הבולמים, הקפיצים, וכוונון זויות גלגלים. יש הבדלים מסויימים בסטאפ בין הרכבים, אבל הוא לא משנה ממש כפי שתבינו בהמשך.

- ההתמודדות היא מול כל מי שבאותו צבע שלך, כלומר כל אלה שנוהגים על אותו רכב, באותו יום. בעל הניקוד הגבוה ביותר מכל המתמודדים עם אותו צבע צמיד - יעלה לשלב הבא. כלומר מכל יום עולים לפחות 3 מתמודדים. ייתכן יותר מ-3 במקרה שיש תיקו בניקוד.

- שיטת הניקוד : מתחילים מ-100 נקודות, ומאבדים נקודות על :

1. פגיעה בקונוס - 40 נקודות (שזה הופך את המקצה ללא רלוונטי).

2. עצירה מחוץ לתחום המוגדר. זה הקטע הטריקי, בסוף המסלול בין שני קונוסים גדולים יש שני קוים רוחביים במרחק של כ-30 ס"מ ביניהם. הגלגל הקדמי השמאלי צריך לעצור בין שני הקוים האלה כדי לא לקבל הורדת נקודות. יש שני קוים יותר רחבים (אחד לפני ואחד אחרי הכחולים), שעצירה בתחום שלהם תיתן הורדה של 10 נקודות. מעבר לקוים האלה - הורדה של 20 נקודות.

3. זמן - נקבע זמן בסיס 'אוטופי' של 23 שניות, שלא ניתן להגיע אליו מעשית. כל עשירית שניה מעל 23 שניות תורמת הורדה של 0.5 נקודה.

4. התנהגות במסלול - השתוללות לא מקובלת או נהיגה עם גז וברקס ביחד - פסילה מוחלטת.

 

כך שבשורה התחתונה הניקוד זה בעצם זמן הקפה, עם שקלול של דיוק בעצירה בסוף. כדאי מאד לעצור מדוייק ולאבד 2-3 עשיריות, כי פספוס של איזור העצירה שווה 10 נקודות שזה שקול ל-2 שניות..

הזינוק נעשה מנקודה מדוייקת, והזמן מתחיל לרוץ ברגע שחוצים את הקרן, כך שאין משמעות לזמן תגובה לרמזור בזינוק.

 

כל נהג מתחיל ב-3 הקפות היכרות עם מדריך ברכב, לאחר שכולם מסיימים הקפות היכרות, עולים ל-3 הקפות מדודות ברצף, בלי מדריך ברכב. המסלול פשוט מאד לזכירה, לא כולל אלמנטים מסובכים במיוחד, כמה סלאלומים ופרסה אחת ארוכה.

 

אני הייתי ברכב הצהוב, עשיתי זמן של 24.445 שניות וניקוד סופי של 92.5, ועליתי לשלב הבא לשמחתי.

 

חייב לציין שהעסק מבוצע בצורה מאד מתוקתקת ומאורגנת, יש סככות צל, שתיה ונשנושים קלים. הכל זורם ועובד יפה, המדידה מקצועית עם ציוד אוטומטי ולא סטופר, ובאמת שאין מקום להתלונן על חוסר הגינות. המחיר הוא 200 ש"ח להשתתפות ביום כזה, בכל פעם שעולים שלב צריך לשלם שוב.

זה עדיין זול מאד ביחס לעלות האמיתית, וזה בגלל שיש חסויות נדיבות של רנו, אוטודיפו, ביטוח ישיר, PITSTOP ועוד.

יש כמה ימים בשבוע שמתקיימים בהם מקצים, יש ביקוש מטורף לדברי הצוות, משהו כמו 1500 נרשמים, וזה הולך להמשך במשך כמה שבועות/חודשים טובים.

מכל יום עולים 3 לחצי הגמר, ואז שוב הם יחולקו לקבוצות, ושוב מכל קבוצה יעלו 3 לגמר, והזוכה בגמר ייקח הביתה את אחד מהרכבים שהתחרו עליהם.

האלמנט היחיד פה שהוא כאילו 'לא הוגן' - זה שאתה תלוי במזל מול מי נפלת לנהוג באותו יום על אותו רכב, אם נפלת על קבוצה חלשה - יהיה לך קל להעפיל, ולהיפך.

 

לסיכום - לטעמי פעילות מבורכת ומבוצעת היטב, ממליץ לכל מי שחושב שהוא יודע לנהוג ללכת ולהשוות את היכולות שלו לנהגים אחרים על אותו רכב באותו מסלול. אין הרבה הזדמנויות כאלה, גם אם לא עולים שלב, נהנים מהעניין וזה שווה את העלות לדעתי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי עדיין לא חזרו, אבל ביקשתי כבר לעשות unsubscribe לכל מה שנכתב על ידי ראם סמואל.

לא נורא, אני בטוח שיהיו עוד הזדמנויות. שמח לשמוע שמי שהגיע לארוע עצמו נהנה, באמת אין הרבה מהם, וכל מה שיש מבורך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוזמה ברוכה ומבורכת. את הגראמפיות הראשונית של ידידנו החיפאים אני נוטה לייחס לפליטות מזהמים של בז"ן.

יחד עם זאת, לאחר קריאת האשכול, לא נרשמתי.

יואילו מארגנים בטובם למצוא דרך הרשמה מכובדת שנותנת אפשרות לבחור יום ומקום וכן לא מכניסה אותך למאגר ספאמרים בשנקל ואשמח לרכוש חבילה של 6 מקצים.

אין לי עניין בקליאו אבל בהחלט יש לי עניין בנהיגה תחרותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שמתקשרים אליך אתה קובע יום ושעה שנוחים לך מתוך מה שיש פנוי. המיקום למיטב ידיעתי הוא רק בראשון לציון בשלב זה. אפשר גם לנסות להתקשר אליהם 054-9480411.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...