Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מרוצה מהמזגן ב- 107/C1/AYGO?


Benor
שימו לב! השרשור הזה בן 2434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא נסעתי איתו באילת/ מצפה רמון. אני גם לא יודע עד כמה אתה רגיש לחום.

מה שאני כן יודע בוודאות- בהשוואה לרכבים אחרים עם מנוע 1000 סמ"ק, המזגן של ה107 הוא בסדר גמור ואני אומר שוב: כל הדיון על פתח מרכזי לא מתכוונן הוא בולשיט ולא משפיע על עוצמת המיזוג.

ברור שלאזור חם מאד רצוי לקחת רכב עם מנוע ומזגן חזקים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נסכם, מי שמחפש מזגן "מקפיא" זה בהחלט לא הרכב המתאים.

אני נכנס לסובארו xv 1600 למשל והמזגן מקרר את פנים הרכב בצורה כמעט מיידית, ותוך דקות בודדות.

מי שרוצה טמפ' סבירה - אז המזגן מספיק בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספארק 2011 , מזגן מצויין, אחרי כמה דקות מרגישים סבבה, אחרי 20 דק' אם התריס מכוון אלייך אז די מקפיא.

מחזק, אותו רכב, אני מתחיל במזגן על דרגה 2 או 3, ותוך כמה שניות יורד לדרגה 1. נסיעות לא קצרות באמת מסיט את המזגן, או מפעיל לסירוגין. מזגן באמת מפתיע ברכב כזה קטן.

 

פות"ש מוזמן להחליף :)

רציתי להציע שתמלא גז כמו שצריך קודם, אבל עברתי על השרשור וראיתי שבדקת גז, מלאת את הכמות המתאימה לאחר הוצאה בוואקום של הגז הישן, המזגן כנראה לא יקרר יותר, החלפת רדיאטור רק תקטין את הזמן שהגז בורח.

 

לגבי תאוריות המנוע: המזגן בספארק 1.2 עובד מהרגע הראשון, בסיטרואן דיזל מנוע 2.0 גם מיד לאחר מילוי גז המזגן לא פועל ככה. מקרר, אבל לא ככה.

 

ולשאלה הבאה: המזגן עובד גם בעליות לירושלים. גם בלי מזגן המנוע עובד קשה כדי לשמור על המהירות בעליות, גם לעבודת גיר יש חלק בזה. בקיצור, ברכב תקין עם תכנון כפי שצריך, ההבדל הוא בביצועים ולא במזגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נסכם, מי שמחפש מזגן "מקפיא" זה בהחלט לא הרכב המתאים.

אני נכנס לסובארו xv 1600 למשל והמזגן מקרר את פנים הרכב בצורה כמעט מיידית, ותוך דקות בודדות.

מי שרוצה טמפ' סבירה - אז המזגן מספיק בהחלט.

 

 

לא הבנתי איך הגעת למסקנה שזה לא הרכב למי שמחפש מזגן מקפיא. הרי ברכב שלך התגלתה תקלה. יצא לי לנהוג ב-C1 (כחולה) בקיץ שנה שעברה, ולא היתה שום בעיה עם הזרמת האוויר דרך הפתח המרכזי או טמפ' האוויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

פות"ש מוזמן להחליף :)

רציתי להציע שתמלא גז כמו שצריך קודם, אבל עברתי על השרשור וראיתי שבדקת גז, מלאת את הכמות המתאימה לאחר הוצאה בוואקום של הגז הישן, המזגן כנראה לא יקרר יותר, החלפת רדיאטור רק תקטין את הזמן שהגז בורח.

.

לא מפריעה לך תיבה רובוטית חד מצמדית?

:)

למה שהמזגן לא יקרר יותר? זה רק ידחה את הקץ?

 

לאחר מילוי ואקום גז, המצב ממש השתפר אין לי מושג אם המזגן נמצא עכשיו בשיא אונו... כרגע ממה שאני מרגיש ובהשוואה למכוניות אחרות , הוא לא מקפיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכבים הקטנים האלו יש מזגן חלש, אם הרכב חונה בשמש בחוץ אז יקח לו יותר זמן לקרר כי הרכב יהיה לוהט מבפנים. אני תמיד משתדל לחנות בעבודה במקום מקורה וכשאני נכנס לרכב המזגן גורם לי לקפוא כשהוא על מצב 2 או אפילו 1.

מה שמעצבן שכשהרכב עוצר ברמזור המזגן נחלש אוטומטית.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא שוב את הודעות #3 ו#34.

 

ספארק, חונה בצל (או בשמש) מפעיל מזגן על עוצמה 2 או שלוש, תוך חצי דקה נאלץ להוריד לעוצמה 1, וכעבור כמה דקות נאלץ להסיט את פתחי המזגן, לעבור לאוויר מבחוץ (מומלץ בכל מקרה), להפחית את הקרור בבקרה על המדחס, או לכבות לכמה דקות.

 

ההבדל אולי במנוע 1.2 שאולי מספיק חזק לתמוך במזגן, ואולי תכנון לקוי של יתר הקטנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכבים הקטנים האלו יש מזגן חלש, אם הרכב חונה בשמש בחוץ אז יקח לו יותר זמן לקרר כי הרכב יהיה לוהט מבפנים. אני תמיד משתדל לחנות בעבודה במקום מקורה וכשאני נכנס לרכב המזגן גורם לי לקפוא כשהוא על מצב 2 או אפילו 1.

מה שמעצבן שכשהרכב עוצר ברמזור המזגן נחלש אוטומטית.

 

אני חייב לציין שאני כבר קייץ רביעי עם 107 ולא שמתי לב שהמזגן נחלש ברמזור. אמנם אני נוסע בעיקר בין עירוני אבל בכ"ז יצא לי במשך 4 שנים לעמוד בכמה רמזורים ולזחול בפקקים :)

השיטה עם רכב שעמד בשמש (הרכב שלי שחור ונניח עמד מהבוקר עד 3 בשמש): איך שמגיעים לאוטו לפתח את כל הדלתות לחצי דקה (על השעון, לא צריך יותר מזה) ורק אז להיכנס לרכב. אם אתם בלחץ לא נורמלי של זמן ואתם צריכים לברוח מטרורסטים, אז תשאירו את החלונות פתוחים ל2-3 דקות בתחילת הנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך זה בולשיט. אני נסעתי עם הרכב הזה כמה ימים בשיא אוגוסט באיזור מצפה רמון, וזה פשוט הרג אותי.

 

עדכון קצר - בשבוע שעבר והיום נסעתי למצפה רמון והמזגן תיפקד בסדר גמור. מקפיא זה לא, אבל מבחינתי הייתה טמפ' נעימה ברכב.

davemustaine87, ייתכן שהמזגן לא היה תקין.

 

 

בסרק הוא חלש יותר אך בהחלט מקרר בניגוד למצב הקודם ולא מגיעים למצב שמתבשלים באוטו.

אני חוזר בי, המזגן של ה107 בסדר גמור ובסה"כ מורגש ומספק את הסחורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה אם נסעת ברכב עם המזגן דולק ועברת במצפה רמון, או שהחנת במצפה רמון לזמן מסויים ושם הנעת את הרכב?

 

כי ההבדל בסיטואציות הוא שמיים וארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוך - עברתי דרך מצפה רמון לעצירה לאחר נסיעה ממושכת וממוזגת, ומשם המשכתי לשיטים (שעה לפני אילת)

בשיטים עצמה גם מאוד חם, נסעתי כמה דק' עם חלונות פתוחים ולאחר מס' דקות כבר היה נעים באוטו.

חזור - עשיתי עצירה במצפה רמון של יותר מחצי שעה בסביבות 10 בבוקר. (האוטו הספיק להתחמם והיה מאוד חם בחוץ)

אני לא זוכר כבר מה הלך שם בדיוק אבל אם זכרוני אינו מטעה אותי תוך 10-15 דקות כבר היה נעים באוטו, והיושבים במושב האחורי ביקשו ממני להנמיך טיפה את המזגן.

 

היה יום שעשיתי נסיעה לפונדק כושי רימון (34+) והאוטו פשוט היה ממש רותח, תוך מס' לא רב במיוחד של דקות האוטו הגיע לטמפ' סבירה והיה אפשר לשהות בו מבלי להתבשל.

שוב, מסכים איתך שחם מאוד בחוץ הוא לא מקפיא אבל הוא בסדר. אני גם לא אוהב להקפיא, אני אוהב שנעים אבל לא קר מדי.

מי שמחפש מזגן מקפיא אז זה בהחלט לא האוטו בשבילו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

עדכון - לפני בערך כחודשיים סוף סוף טפלתי במזגן. המעבה הוחלף ובוצע ואקום-גז אבל לצערי, לא נגמרה ההתעסקות במזגן המקולל.

יש לי מד טמפ' של קפה - בנסיעה מנהלתית רגילה, האוויר מגיע לטמפרטורה של 10 מעלות מפתח המיזוג.

בסרק/בפקקים ובפחות מ- 2000 סל"ד הוא בקושי מקרר והטמפרטורה נעה בין 15 ל- 20 מעלות.

עדיין יש לי אחריות מהטיפול. שווה לחזור אליהם לבדיקה, או שזה המזגן וזהו זה?

המחשבה שלי אומרת שאולי הם לא מילאו מספיק גז/ הכמות לא מספיקה או לא נכונה, אבל יש לי הרגשה שזה מה שהמזגן יכול לתת.

למישהו יש ספר רכב עם כמות מדוייקת של הגז שצריך למלא?

עריכה:

ממה שבדקתי מדובר ב- 450 גרם.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...