Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה עם 550 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שובבון היקר, תתפלא לדעת שגם המכונית שלך, אם וכאשר תעצר ע"י בוחן תנועה, תהיה בעלת ליקויים כאלו ואחרים. אולי עד כדי הורדה מהכביש (זה כבר תלוי מה עשית לה...חוץ מניסיון להפוך אותה לדודג')

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

עם הסופרצ'ארג'ר הזה וכל הבליטה בחוץ היא כבר ניראת לי יותר קרובה למכונית דראג מאשר למשהו שאפשר להשוות למכונית כביש, המכוניות האלו ידועות ביכולת בקו ישר, משהו כמו שניה ומתחת מ0 ל100.

פורסם
ממש לא

דיברתי על האסטון מרטין שהיא חוקית לכביש

אבל באמת המשפט הזה יכול להיות מבלבל ולחשוב שאני מדבר על ההונדה

 

מה אתם מבלבלים בשכל, הכל תלוי באיזו ארץ עסקינן....

 

 

:shock::twisted::?:idea:

פורסם

איציק זו מכונית דראג , זה הדבר הכי לא חוקי לכביש שיש , לפנות פניה של 90 מעלות יקח להם שבוע בערך.

 

שים לב למבנה האוטו שפירסמת , זו מכונית דראג.

פורסם

מה גורם לכם לפתוח חלון תגובה ולכתוב שטויות ?

 

האסטון מרטין הזאת באמת חוקית לכביש, וחרשו על הנושא שלה כבר כ"כ הרבה פעמים שאני לא יודע מאיפה להקיא את זה כבר.

 

זה שהיא חוקית לכביש (כי הם שם ואנחנו כאן) זה לא אומר שהבחור נוסע איתה בבוקר לקנות במכולת חומוס ועיתון.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הנה זה הרכב שמדברים עליו(הונדה) וכן יש לה 500 כ"ס ואולי גם יותר.

והיא נוסעת מאודדדדד חזק ראיתי סירטונים שלה מהארץ והאוטו הזה פשוט מטורף!

 

norm_F5EF58EF321E448BB7F63A1ED6F1BAB0.JPG

×
×
  • תוכן חדש...