Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגידו מישהו יודע איך המכונה הזו ?

https://www.amazon.com/dp/B017YNUH9E?ref=emc_b_5_t&th=1

האמת שראיתי שיש כבר 5200 אבל היא יותר יקרה בכמה עשרות שקלים ולא הבנתי ככ מה היא נותנת.

 

אם עוד לא הזמנת יש לך מבצע על זאת:

https://www.amazon.co.uk/Philips-Stubble-BT7202-13-Integrated/dp/B01BHW3S58/ref=gbps_tit_s-3_bf76_5e22f381?smid=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_p=78284097-89a3-4697-b673-3d468066bf76&pf_rd_s=slot-3&pf_rd_t=701&pf_rd_i=gb_main&pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_r=T8101FRY3KWJKSZ9SJDE

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

גם ל USPS יש סוגי משלוחים

מהיר\חסכוני\אקספרס וכו'

 

כשתקבל קוד מעקב (אם בכלל) תעקוב ותראה.

 

הווה אומר מארה"ב לארץ בפחות משבוע בממוצע (טיסות פנימיות אצלם)

 

בארץ,אתה כבר יודע..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
התמיכה של Nixeus (די טובה ד"א) שלחו לי מוצר במסגרת האחריות עם USPS מארה"ב, כמה זמן בד"כ לוקח לסוג המשלוחים האלו להגיע לישראל?

כשזה מגיע - האם זה עם שליח?

עם שליח רק בPriority Express ולא סביר ששלחו בדרך הזו.

USPS לא משלמים עבור מעקב בארץ למשלוח הבסיסי.

פורסם (נערך)
השימוש הוא בעקרון להכל, חוץ מכתישת קרח. תקציב - עד 500 ש"ח.

לי יש בלנדר מוט של בראון, הכי פשוט שיש והוא עושה את העבודה כבר 8 שנים, הלהבהים רק התקהו.

יש לך את זה של BAMIX ב450 שקל בערך, הוא מגיע עירום לפי דעתי אבל נחשב לבלנדר מהטובים ביותר.

BOSCH עם כלי קיבול ב190 שקל, אתה יכול להוסיף עוד אביזרים בתשלום.

עוד BOSCH עם כמה אביזרים ב210 שקל, לא התעמקתי בהבדלים ביניהם, על פניו זה נראה יותר "פלסטיקי"

BRAUN הכי פשוט שיש, אני לא יודע לגבי המחיר אבל הוא יהיה הכי זול, תצטרך להצטרף לפריים (ואז לבטל) כדי לקנות. ככל הנראה יהיה באזור ה120 שקל, לדעתי כמו המחיר בארץ בערך.

 

VIGLINK מכה שנית, ותודה למפלצת הספגטי שהביאה לנו לעולם את דריש.

עריכה אחרונה על ידי haranza
פורסם (נערך)

יש המלצה/הצעה טובה לידית מומנט?

אולי בעצם סט של 2 ידיות עם מרווחי מומנט שונים, שיוכלו להתאים לכל החלקים ברכב.

עריכה אחרונה על ידי markus1
פורסם

אז אני (כמו רוב עם ישראל) טס לחו"ל. נשאר משהו ששווה לקנות בדיוטי פרי?

עברתי על אתר א.ל.מ לא ראיתי שם משהו שיפיל אותי מהכיסא. עכשיו אני לא מצליח למצוא את אתר חמות הספורט שמוכרת נעלי ספורט בפעם האחרונה שקניתי נייקי יצא לי יותר זול ב50ש"ח ככה שלא ממש היה מרשים. מישהו טס לאחרונה ומכיר כמה מבצעים? (במידה ומכירים חנויות של נייקי זולות בארץ אשמח)

8)
פורסם

הדבר היחיד שאני קונה בנתב"ג בשנים האחרונות זה ראשים למברשת שיניים חשמלית (באל"מ ובבאג לפניהם). ותכלס, גם את זה אפשר להשיג במחיר דומה בהזמנה מאמזון.

אם אתה לא טס לסקנדינביה, סביר להניח שכל דבר יעלה פחות ביעד שלך.

פורסם

מישהו יודע לענות לי אם אני קונה מוצר מאמזון גרמניה, ושולח לגרמניה (טס באוגוסט) אם אני יכול לקבל אח"כ בשדה התעופה TAX RETURN?

כי מן הסתם אני לא מקבל את הקבלה עם הTAX FREE שמקבלים כשקונים בחנות.

פורסם

לא נראה לי. אתה צריך טופס מיוחד מהחנות בשביל לקבל החזר מס בשדה. ואין סיכוי לקבל טופס כזה מאמזון.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לי יש בלנדר מוט של בראון, הכי פשוט שיש והוא עושה את העבודה כבר 8 שנים, הלהבהים רק התקהו.

יש לך את זה של BAMIX ב450 שקל בערך, הוא מגיע עירום לפי דעתי אבל נחשב לבלנדר מהטובים ביותר.

BOSCH עם כלי קיבול ב190 שקל, אתה יכול להוסיף עוד אביזרים בתשלום.

עוד BOSCH עם כמה אביזרים ב210 שקל, לא התעמקתי בהבדלים ביניהם, על פניו זה נראה יותר "פלסטיקי"

BRAUN הכי פשוט שיש, אני לא יודע לגבי המחיר אבל הוא יהיה הכי זול, תצטרך להצטרף לפריים (ואז לבטל) כדי לקנות. ככל הנראה יהיה באזור ה120 שקל, לדעתי כמו המחיר בארץ בערך.

 

VIGLINK מכה שנית, ותודה למפלצת הספגטי שהביאה לנו לעולם את דריש.

 

בלנדר מוט

במבצע של בראון 750W ירידת מחיר לרגל הכנסת הדגם החדש

https://goo.gl/43ZJP2

 

תודה! אבדוק את העניין.

 

לגבי הלינק האחרון, אני רואה שהמחיר בארץ לדגם דומה הוא 420 ש"ח, הפרש של 50 ש"ח בלבד. אני מפספס משהו? בשביל הפער הזעום נראה שעדיף להזמין מהארץ...

×
×
  • תוכן חדש...