Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאוצה לא לינארית בגולף TDI


niro12
שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

ברשותי גולף TDI מודל 2001 עם 125K ק"מ, ידני. בתקופה האחרונה כאשר אני מאיץ את האוטו אני פוגש את התופעה הבאה- האוטו מושך חזק עד 2500 סל"ד ולאחר מכן, האוטו כאילו נחנק וסיבובי המנוע בקושי עולים והתאוצה נעצרת.

האם מישהו מחברי הפורום מכיר או נתקל בבעיה? אשמח לשמוע על כך.

תודה!

מי שרוצה להתנחל אז בבקשה בשטחים ולא בנתיב השמאלי ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב בעיה זו הינה מד מסת אוויר תקול (MAF), המחשב מקבל שגיאה של נתוני כמות האוויר

לפעמים אם מנקים אותו אז זה מסתדר.

 

יכל להיות גם שהטורבו זורק שמן (גמור) לכן צריך לבדוק עם סורק תקלות ממוחשב של היצרן

 

מחיר ה MAF בסביבות 1000+ אצל צמפיון.

מחיר טורבו....:) שלא נידע תכין את עצמך..... צמפיון הם השוחט בכבודו ועצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה אליך! נהגתי ואני נוהג עדיין בגולף 2002 TDI וכאני שם הילוך 5 ב80 ומדביק את הדוושה לריצפה האוטו מאיץ ממש ממש לאט אפילו סובארו פשע מאיצה יותר מהר(לא מזלזל) וגם ההילוך הרביעי לא משהו אבל הוא יותר טוב. גם אצלך זה ככה??

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה מחר ואדווח לך. באופן עקרוני השאלה היא באיזה טורים האוטו נוסע 80 קמ"ש בחמישי. אם הוא נוסע פחות מ- 1900 סל"ד אז באמת יהיה לאוטו קשה להאיץ בחמישי.

מי שרוצה להתנחל אז בבקשה בשטחים ולא בנתיב השמאלי ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון אבל גם כשהאוטו מגיע ל90 הוא לא מאיץ כמו שמצפים... גם הילוך רביעי עוד איכשהו בסדר, חמישי בכלל...

אם אני שם רביעי ב60 קמ"ש ומדביק את הדוושה עד הסוף אז האוטו מאיץ "בסדר" אבל ... לא יודע איך להסביר את זה... לא למה שאני מצפה וחמישי בכלל...

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה אליך ... למה שרכב יאיץ מהר בהילוך חמישי ?

הגיר כל כך קצר שהוא צריך להאיץ מהר ב 80 קמ"ש בחמישי ?

תוריד לרביעי ותמשוך.

הגיר בגולף לא קצר כמו ברכב ספורט לכן הוא גם לא יאיץ מהר ב 80 קמ"ש בהילוך חמישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי שגם ב90 הוא מאיץ לאט

גם ב100 הוא לא טס

לדוגמא כשנסעתי בכביש בין עירוני בדרך לשדה התעופה בן גוריון אחד התחיל להשתלב מנתיב האצה לנתיב שלי(ימני קיצוני) ורציתי לעבור שמאלה כדי לאפשר לו להכנס בקלות ושאני לא אצטרך לבלום, אך כמובן שהשמאלי היה תפוס...

אני רואה שהוא לא ממש מאיץ, אני נוסע ב90 בהילוך חמישי ואני מתקרב אליו. אז ראיתי שהוא לא ניכנס אז לחצתי פול גז בשביל לעבור אותו מהר הגעתי לאיזה 110 והוא בידיוק גם התחיל להאיץ והנתיב שלו התחיל להצטמצם אז לחצי גז והאוטו בקושי האיץ! בסוף התקרבתי למרכז הכביש, עברתי אותו והוא ניכנס אחרי... וזה מעצבן! ולנסוע 90 קמ"ש-100+ קמ"ש ברביעי זה מעצבן כי אני שונא ששומעים את המנוע

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה MAX BOOSTR, אני אשקול זאת.

 

בפורום בחו"ל קראתי שניתן להחליף את החלק לבד.

http://66.102.9.104/search?q=cache:IyPqeNLdSiEJ:www.tyresmoke.net/ubbthreads/showflat.php%3FNumber%3D253436+MAF+vw+golf+diesel&hl=en

 

האם מישהו התנסה בכך? האם מישהו התנסה בניקוי ה- MAF? אם ישנה תמונה של החלק אשמח לקבל אותה.

 

תודה!

מי שרוצה להתנחל אז בבקשה בשטחים ולא בנתיב השמאלי ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי ברשת ומצאתי אתר המסביר בתמונות כיצד יש לגשת ל- MAF. הרי האתר-

 

http://216.239.59.104/search?q=cache:I-1VP2UFvrIJ:www.europeancarweb.com/tech/0302ec_sensor/+bosch+maf+vw&hl=en

 

תהנו!

מי שרוצה להתנחל אז בבקשה בשטחים ולא בנתיב השמאלי ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידעתך הניקוי יכול לגרום גם נזק בלתי הפיך ולהרוס את הMAF לגמרי

תנסה לנתק את הקונקטור מהMAF {כאשר הרכב כבוי והמפתח מחוץ לסוויץ} ותעשה סיבוב אם האוטו נוסע יותר טוב זאת הבעיה

מד זרימת אויר לא תקין הוא הבעיה הנפוצה ביותר בסיאט אודי פולקסווגן וסקודה אורך החיים שלו נע בין 3-4 שנים ל70 אלף קמ בגלל תנאי מזג האויר המקומי וריבוי האבק

בצמפיון מודעים לבעיה, ועלה להם הרבה כסף להחליף מדי זרימת אויר באחריות לכן הם מוכרים מדי זרימת אויר משופצים במחיר של כ850-900 שח עם שנה אחריות

לאחר החלפת מד זרימת אויר ממולץ להתחבר למחשב ולמחוק ממנו את התקלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את מה שאמר קודמי, הסר את הקונקטור וסע בלי, יתכן וזוהי הבעיה. נתקלתי בשלושה סקודות ו LT35 אחד עם הבעיה הנל.

 

דבר נוסף, ישנו צינור נשם שהולך מהטורבו למשאבת הסולר, בדוק שהוא לא חופשי או קרוע, אצלי הוא נקרע והאוטו לא סחב בכלל בהילוך 4-5

 

עוד דבר, גם אם הטורבו זורק שמן והוא גמור , זה לא משנה . אין שום קשר, הוא יכול להמשיך לזרוק שמן עד מחר, כל עוד יש גדישה וצינורות הנשמים נוקו, הוא עדיין ינסע באותה צורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל- MAX-BOOST היכן נמצא הקונקטור? האם זהו החלק שנראה כמו כבל המתחבר ל-MAF מהכיוון של תא הנוסעים?

 

לעומרי- איפה נמצא הצינור נשם שהולך המטורבו למשאבת הסולר?

מי שרוצה להתנחל אז בבקשה בשטחים ולא בנתיב השמאלי ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...