Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבוע עם סוזוקי אלטו, או ביקורת שלא מקהל היעד


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 3260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה שמישהו יקנה משפחתית יפנית בת 15 ב20K כשיש אלטו בת 4~5 ב22K?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בגלל שזה אלטו.8)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת נסחפתם. אולי הרבה. ובמסגרת האווירה הכללית של "בואו נעשה תחרות מי משתלח יותר באלטו" הביקורת שלכם איבדה את עצמה לדעת.

 

רענן כץ - אתה מורגל למכוניות מרמה אחרת. יתרה מכך, האלטו לא מיועדת לשייט על כביש מהיר כלשהו ב 130 קמ"ש. היא יכולה, אבל זה לא הייעוד שלה.

אם הייתי מצטרף לחגיגת הביקורת הייתי מוסיף שהיא ח*א בשטח. אבל זה גם לא הייעוד שלה.

 

מסכים לגמרי, גם אני חושב שעושים כאן לינ'ץ ועוול גדול לרכב הזה.

לקחתי אותי כרכב ליסינג מהעבודה (בגרסה האוטומטית), הכי זול שהיה (2400 שקל לחודש מהברוטו + שווי מס מאד נמוך) ונסעתי עליו שנתיים. הוא היה סביר לגמרי וסיפק את הסחורה בצורה נהדרת. חסך לי הרבה כסף ואפילו הצלחתי להנות ממנו. יכולת תימרון מצויינת, יכולת כניסה לחניות צרות וכו. החיסכון בדלק חסך לי תשלומים נוספים כשהגבילו אותנו בחברה אחרי שמחיר הדלק קפץ.

שנה שלמה נכנסתי איתו יום יום לכביש 6 והוא עמד בכבוד במהירויות של 120 - 130 קמ"ש. המושב קשה ? שמתי כרית דקה, הסטריאו שמגיע איתו בסיסי אבל היה סביר לגמרי, ממש לא טרנזיסטור אבל גם לא ציפיתי לקבל מערכת אודיו משובחת.

אני יכול להעיד שבשני הפעמים שקיבלתי אותו, נהג חברת הליסינג שנסע להביא לי אותו די התפלא מהרכב "הייתי בטוח שזה נוסע כמו גרוטאה אבל הוא דווקא היה ממש סבבה" (לקחתי אותו כרכב ליסינג בשני חברות שונות)

אנחנו זוג עם ילדה, העגלה של פג פרגו נכנסה לתא המטען בדיוק (אחרי פירוק 2 גלגלים), גם הבוגבו נכנסה לשם בלי בעייה., כמה נסיעות לירושלים עברו חלק בעליות ועם מזגן דולק.

סה"כ רכב לא רע בכלל ביחס למחיר שלו, נותן תמורה מצויינת לדעתי.

ושוב מבחינת נוחות הוא היה סביר לגמרי, לא היו לי תלונות מיוחדות. פה ושם היו דברים קטנים שלא ממש הפריעו לי אז אני אפילו לא זוכר כדי לרשום כאן.

בקיצור - כגודל הציפיות גודל האכזבות, וכאן לא היו הרבה ציפיות ולא אכזבות.

אם הייתי צריך היום לקנות רכב פרטי לא הייתי מפחד לקנות אלטו.

עריכה אחרונה על ידי martines
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצחתם את הרכב המסכן. משעשע :) ולדעתי לא הוגן.

 

בצפון הרחוק [וכן בכלל] יש סגמנט של רכבים שאיתו 'לא יוצאים מחוץ לעיר', והכוונה מחוץ ליישוב,

כי הבחוצה הוא כבישים מסוכנים לרכבים כאלה קטנים בלילה. הזדהיתי עם ההשוואה לקטנוע

ושם לדעתי האלטו [וחברותיה לכיתה] מנצחות. זו השוואה הוגנת לדעתי, שכן האלטו נועדה להחליף

אפניים-שלושה-גלגלים או עגלול מהקיבוץ.

 

מטרת היצרן המוצהרת היא לחתור למינימום האפשרי -

כך זה מרגיש וכך זה עולה ולדעתי על הצרכן לכבד את האופציה הזו. זו קלנועית-בנזין שיכולה לשבת

אצלכם שנים בכיף ליד הבית, תקפיץ את הילדים דקה לשער היישוב או רבע שעה לאנשהו ואם תצטרכו תיקח

אתכם גם את כל כביש 6 באותו מחיר [כספי, לא גבי]. גם בגוש דן הרכב הזה ודומיו יהוו תחליף לקטנוע

[אלא אם בתאילנדיות שלכם בא לכם 3-4 חבר'ה על הקטנוע] ויעשו זאת נהדר, בשביל זה המציאו אותם.

 

אני מניח שסוזוקי לא ממתינים הרבה להוסיף שקע יואסבי שאליו ניתן לחבר פאוור-בנק או 3 סוללות AA

והרכב יהיה היברידי.

 

קריוס, אתה בבטיחות פאסיבית ושם ככל שהרכב קטן וקל יותר הוא בטוח פחות. הטרייד אוף

הוא ישיר וחד חד ערכי-חד לפחות כמו שברי הזכוכית. אף על פי כן מהנדסי ההווה מתחכמים טיפין טיפין

לפיזיקה ובזכות חומרים ותכנון מצליחים לייצר כלוב... סביר, אנא עארף.

 

הנה סוג של חזיתית לבקשתך, כלומר החזית ניתקה ולבטח פגעה במשהו גם.

http://www.pakwheels.com/forums/spotted-crashed-wheels/204956-horrible-accident-alto

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שכשאתה סופר גרוש לגרוש לקנות רכב חדש, כלשהו, מעיד על חוכמה. משפחתית יפנית בת 15 ב-20K ש"ח תעשה את העבודה יופי וההפרש במחיר הרכישה יכסה על הפרש הדלק. ניסיתי אתה הקונספט פעמיים בחיי, ובשתי הפעמים בינגו.

 

אתה צודק, רק שאתה לא קונה הממוצע.

 

האלטו עדיין מציגה שני יתרונות:

 

1. אפס עלויות תיקון ב-3 השנים הראשונות - וודאי.

2. לא צריך יידע בקניית רכב משומש (לא באיזה לקנות, לא בבחירת האקזמפלר המתאים ואפילו לא בחישוב נכון של צפי העלויות).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהנקודת מבט המאוד רחוקה שלכם זה לא הגיוני לקנות כזה רכב.

לסטודנט שכל שקל(1) חשוב לו זו בחירה מצויינת, כי שקלול מחיר/דלק/אחזקה הוא הזול ביותר, והוא מביא אותך ממקום למקום, למרות ההדהודים והשיוט הלא נוח ב130, מהר יותר ונוח יותר מאוטובוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שמישהו יקנה משפחתית יפנית בת 15 ב20K כשיש אלטו בת 4~5 ב22K?

 

כי המשפחתית היפנית בת ה-15 תתן לו יותר איכות חיים. כמו שכתבתי בתחילת השרשור - אם הפרמטר היחיד הוא צריכת דלק - אין לאף מתחרה מה להגיד בנושא. אם יש עוד פרמטרים (והניסיון שלי עם יפניות בנות 15 הוא, הפלא ופלא, אמינות מוחלטת) - אין לאלטו סטנדינג בעניין.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהנקודת מבט המאוד רחוקה שלכם זה לא הגיוני לקנות כזה רכב.

לסטודנט שכל שקל(1) חשוב לו זו בחירה מצויינת, כי שקלול מחיר/דלק/אחזקה הוא הזול ביותר, והוא מביא אותך ממקום למקום, למרות ההדהודים והשיוט הלא נוח ב130, מהר יותר ונוח יותר מאוטובוס.

 

סטודנט שכל שקל חשוב לו יקנה רכב חדש? למה? מה כלכלי בזה?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה סוג של חזיתית לבקשתך, כלומר החזית ניתקה ולבטח פגעה במשהו גם.

http://www.pakwheels.com/forums/spotted-crashed-wheels/204956-horrible-accident-alto

 

פאק מי! איך שלדה נחצת לשתיים???

מוזר שכל יושבי הרכב יצאו עם פגיעות קלות בלבד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אלטו משומשת עולה 20-35k.

ב.יש אנשים שפוחדים לקנות רכב יד 2 מטראומות עבר(חוסר הבנה),אמינות, אחריות, מתנה מאבא.

ג. עובדה, אתה מוזמן לעבור במוסדות לימוד ולראות, רכבי המיני הכי נפוצים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי המשפחתית היפנית בת ה-15 תתן לו יותר איכות חיים. כמו שכתבתי בתחילת השרשור - אם הפרמטר היחיד הוא צריכת דלק - אין לאף מתחרה מה להגיד בנושא. אם יש עוד פרמטרים (והניסיון שלי עם יפניות בנות 15 הוא, הפלא ופלא, אמינות מוחלטת) - אין לאלטו סטנדינג בעניין.

 

אני לא מסכים

 

חוץ ממחיר בן 15 אתה מקבל גם מושבים שישבו עליהם 10 שנים יותר מהאלטו, אי-אילו ידיים יותר עם ילדים שאכלו במבה ושתו מיץ תפוזים במושב האחורי, יותר כתמים, יותר לכלוך, אולי גם יותר חורים בדשבורד (כי כולם אוהבים להוסיף ספיריט, ולפני 15 שנה היה נורא פופולרי להתקין דיבורית קבועה לנוקיה 6100 ולקדוח אותה ישירות לדש), ככל הנראה גם חור או שניים מבדלי סיגריה שנפלו בטעות.

גומיות איטום בדלתות שעברו 15 שנה, דלתות שנפתחו ונטרקו במשך 15 שנה, סיכוי גבוה לדהיית צבע ונזקי פחחות, על ESP אין בכלל מה לדבר

 

אני יכול להמשיך ככה עד מחר, בשורה התחתונה newer is always better. במיוחד כשמדובר בפער עצום של 10~11 שנים.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הסיבה האמיתית ליפסול את הרכב הנ"ל זה רק ביגלל הבטיחות!

לשים 55k על רכב שלא מספק לך הגנה נורמאלית/ממוצעת בשוק זה טימטום לדעתי!, מה יעזור לאותו אדם ה300 שקל שחסך בחודש אבל הסיע את ילדיו במושב האחורי שכמו שרואים לא יהגן כמו מכונית נורמאלית?

 

מי שמוכן להוציא סכום של מעל 50K שינסה ליקנות לעצמו קצת יותר בטיחות, אפשר ליקנות מכוניות בטוחות בהרבה גם ב30K ש"ח במצב טוב (ולא, לא בת 15)ואת ה20K הפרש שישים בצד לתיקונים ואחזקת הרכב ויעניק לעצמו ולילדיו סיכוי טוב יותר לישרוד במידה וחס ושלום יהיה מעורב בתאונה.

 

הרי בשביל מה כולנו מוציאים כספים על כל מיני ביטוחים כאלה ואחרים?

 

שלא תבינו אותי לא נכון, אני ממש שמח שהביאו את הרכב במחיר הנ"ל, כי הוו פתח את השוק לתחרות ומאז המציאות הפכה לכזו שאפשר בארץ ישראל ליקנות רכב חדש בפחות מ55K שקל, וביזכותו ומכוניות המקבילות שוק היד שניה הפך לנגיד יותר כי המחירים נפלו, כעת אפשר ליקנות מכוניות טובות בהרבה פחות כסף.

 

לדעתי הרכב הזה מתאים לנהג יחיד לרוב אבל ממש לא כרכב משפחה להסעת הילדים הקטנים.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להמשיך ככה עד מחר, בשורה התחתונה newer is always better. במיוחד כשמדובר בפער עצום של 10~11 שנים.

 

newer is always newer, זה הכל. אי אפשר להתמודד עם הראש הזה. מה שכן, לפני ה-156 (בת 15 אמנם, אבל נניח רכב יוקרה) הייתה לי אפלאוז בת 15. בפירוש יותר איכות חיים ונוחות מאשר באלטו. קניתי אותה כשהייתה בת 12 ב-14500 ש"ח. הוצאתי jack shit על תיקונים (לא היה צורך) וגרושים על טיפולים. נכון, הדלק עלה לי יותר - 11 ק"מ/ל' הם לא 17-18 שאתה מוציא בקלות מהאלטו. כל היתר - יתרונות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הסיבה האמיתית ליפסול את הרכב הנ"ל זה רק ביגלל הבטיחות!

בטיחות [מתייחס כאן רק לבט' פאסיבית] היא מצד אחד נתון עובדתי ומצד שני תפיסה של המשתמש.

כל ה"פרייבטים" כולם לא נראים בטוחים במיוחד כשהראש של הנהג בהם הוא בגובה פינת פגוש המשאית שלך

ומה שמגן עליו זה חלון זכוכית. גילוי נאות : אין לי משאית כרגע.

 

פאק מי! איך שלדה נחצת לשתיים???

אכן פאק יו ! כמו במקרים של פריקת אגן - תלוי מי עושה את הפאקינג.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בתוך העיר לא הייתי מסיע ברכב כזה ילדים מצטער, אני גר בראש העין שזו עיר מאוד לא צפופה (נכון לעכשיו לפחות) וסה"כ התנועה בה נורמטיבית לחלוטין אבל פה ושם - לו רק היתה לי מצלמת רכב והייתי מראה לכם איזה אידיוטים ומה הם עושים עם הרכב שלהם הייתם מבינים שגם בתוך עיר בנויה ומהירות מוגבלת חוק ל60 קמ"ש - אפשר עדיין לראות תאונות קטלניות.

 

מצטער לא, מכניס ילדים לתוך מושב אחורי שמוגן ע"י מרווח ריסוק של תא כפפות (מטען).

 

הרכב לשעצמו הוא דווקא רכב שמסב גם לא מעט הנאה מנהיגה אם לוקחים את הייעוד שלו בפרופורציות הנכונות

 

בתוך העיר - נסיעות קצרות שגם ככה לא משנות שום דבר בכך שהרכב לא נוח.

 

מחוץ לעיר - הרכב מרגיש "על הקצה" במהירויות מנהלתיות ושם גם בניגוד לחוסר הנוחות יש לא מעט "פאן" מנהיגה.

 

אני לא חושב שזה רכב רע, הבעיה העיקרית היא שרבים קונים את הרכב הזה מבלי להבין את הייעוד שלו - זה רכב קטן לעיר לנסיעות קצרות או רכב לאדם או זוג ליום יום בשביל להגיע מA לB ותו לא בנהיגה שפויה ורגועה.

 

עדיין - נוסעים במושב האחורי ברכב כזה - בעיניי - זלזול בחיי אדם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...