Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוסטין מטרו


לירוי1
שימו לב! השרשור הזה בן 3290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הן היו גרוטאות נכון - אבל משנתיים וחצי שלי איתה - היא היתה מדהימה מיכולת שלה לגרום לחיוך מנהיגה.

 

עד למיני הנוכחית שלי לא היה רכב אחר שגרם לי לאותה תחושת קארט שהמטרו נתנה !!!

 

אני מריר על הדגם ראלי שלהם .. ואשמח מאוד לגלות שיש עדיין בארץ איזו MG טורבו נוסעת (הן היו יפיפיות בלבן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא היו מעולם.

אם הכוונה היא למטרו MG טורבו, היו גם היו.

הדגם האטמוספרי של ה MG מטרו לא יובא לארץ, דגם הטורבו יובא בשנת 86' בלבד, נמכרו בודדות וכולן היו בצבע לבן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוסטין/רובר מטרו/100 לא היה רכב רע או לא מוצלח - עם יותר משני מיליון עותקים אי אפשר לדבר על כשלון. אלמלא הצלחת המטרו בריטיש ליילנד היתה פושטת את הרגל כבר ב87... היה לי מטרו כשחייתי בבריטניה לפני יותר מ -20 שנים - הוא הסיע אותי לכל מקום, אף פעם לא נתקע לי באמצע הדרך, היה מסוגל לשייט ב130-140 קמ"ש וצריכת הדלק שלו היתה מספקת גם שען חרש וקמצן. אחיזת הכביש היתה בדיוק כמו במיני. זה היה גם רכב מאוד פשוט לאחזקה אם היו לך כמה כלים מיוחדים. בישראל מכוניות אלה היו מסורסות בשל חששו הקמאי של הנהג הישראלי מהסיטרא אחרא, סליחה, הילוכים ידניים, כפי שהיה במקרה של מכוניות כמו וולוו 144-244 ופיג'ו 505, שהיו להן ביצועים בינוניים מינוס כבר בגרסה הידנית - עם תיבה אוטומטית הן היו לא בטיחותיות בעליל .

 

למי שמעוניין במאסטרו רובר ומונטגו, אנא ראה כאן:

 

 

http://www.curbsideclassic.com/curbside-classics-european/carshow-classic-1984-mg-maestro-1600-when-being-much-better-than-before-is-not-enough/

 

http://www.curbsideclassic.com/curbside-classics-european/curbside-classic-1986-austin-montego-mayfair-coming-too-late-to-the-party/

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוסטין/רובר מטרו/100 לא היה רכב רע או לא מוצלח - עם יותר משני מיליון עותקים אי אפשר לדבר על כשלון. אלמלא הצלחת המטרו בריטיש ליילנד היתה פושטת את הרגל כבר ב87... היה לי מטרו כשחייתי בבריטניה לפני יותר מ -20 שנים - הוא הסיע אותי לכל מקום, אף פעם לא נתקע לי באמצע הדרך, היה מסוגל לשייט ב130-140 קמ"ש וצריכת הדלק שלו היתה מספקת גם שען חרש וקמצן. אחיזת הכביש היתה בדיוק כמו במיני. זה היה גם רכב מאוד פשוט לאחזקה אם היו לך כמה כלים מיוחדים. בישראל מכוניות אלה היו מסורסות בשל חששו הקמאי של הנהג הישראלי מהסיטרא אחרא, סליחה, הילוכים ידניים, כפי שהיה במקרה של מכוניות כמו וולוו 144-244 ופיג'ו 505, שהיו להן ביצועים בינוניים מינוס כבר בגרסה הידנית - עם תיבה אוטומטית הן היו לא בטיחותיות בעליל .

 

למי שמעוניין במאסטרו רובר ומונטגו, אנא ראה כאן:

 

 

http://www.curbsideclassic.com/curbside-classics-european/carshow-classic-1984-mg-maestro-1600-when-being-much-better-than-before-is-not-enough/

 

http://www.curbsideclassic.com/curbside-classics-european/curbside-classic-1986-austin-montego-mayfair-coming-too-late-to-the-party/

 

TATRA לגבי המטרו, מסכים. לגבי מה שכתבת על הפיג'ו 505 מסכים בהחלט. כשקיבלתי רשיון לאבא היה 505 1.8 אוטו וכמובן שעם מזגן. עם כל המשפחה באוטו הביטוי האנגלי ההולם לתאר את הסחיבה של האוטו הוא אמנם מעט גס אך הולם

IT COULDN'T PULL YOUR FORESKIN BACK.

לא שיש לנו כזה, אבל אילו היה - זה היה נכון.

אבי לא הבין למה אני מסרב לנהוג באוטו, וכשהסברתי לו שהוא מסוכן מרוב איטיותו הוא לא הבין עד שפעם בקושי הצליח להשלים עקיפה ואז הבין. האלטרנטיבה לא הייתה טובה בהרבה לאמא היה סובארו 83 1.3 אוטומט. שתיהן ביחד היוו עבורי עלטה מוטורית...

מזל שהיו בנמצא (שנת 93) גרוטאות אלפא רומאו 105 פה ושם שאף אחד לא רצה וכך יצאתי מחושך לאור.

 

חן - כשעבדתי במוסך מעיין צבי שעל הכביש הישן דרומית לצומת פרדיס מקיץ 93 עד קיץ 94 (זו הייתה תקופה יפה אבל זה לסיפור אחר) היינו מטפלים במטרו טורבו של בחור צעיר מזכרון. אני זוכר איך שמעון המכונאי הראה לי את השבלול כשהאוטו היה על הליפט.

 

היא דווקא הייתה בצבע בורדו כלשהו, או אולי TWO TONE? אני כבר לא זוכר. אולי יוחאי יידע להרחיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...