Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית ממסר סטרטר (סטרטר ריליי) ? מאזדה 5 2007


pzpz
שימו לב! השרשור הזה בן 3380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחת למספר הנעות (לא בבוקר כשהאוטו קר אלא אחרי שעבד)

לא שומעים את הטרטר רק - קול תיקותוק חלש - נשמע כמו ממסר שמתמתג

 

אחרי 2 3 נסיונות הסטרטר כן מופעל והאוטו מניע ללא שום בעייה - נשמע חזק הטרטר

(לא נראה שזה מצבר או הדקים של מצבר או טעינה)

 

מה זה יכול להיות , מה הפתרון ? כמה עולה ?

(מאזדה 5 מודל 2007)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיח בסולינואיד של הסטרטר יכול להביא לתופעה שכזו.

הפתרון הוא פתיחת סטרטר וניקוי, מה שבישראל קוראים שיפוץ.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שזה סטרטר תקול, היה לי בדיוק אותו דבר (ברכב אחר) לא מזמן. פתרון - החלפת סטרטר.

 

 

לגבי פיח - עדיין לא ענינו על שאלה מדוע זה קורה רק במנוע חם :-)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ברכב מותקן קודן?

אם כן סבירות שישנו ניתוק לסטרטר (עלוקה) שיושבת ממש לפני הסטרטר (לפעמים בתוך כספת) מה שגורם לממסר הסטרטר לעבוד כרגיל ועלוקה לא תקניה עלולה לגרום לזרם לא להגיע לסולונויד למרות שהממסר כן ממתג

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שמפרקים את המתנע ומשפצים או מחליפים למשופץ יש לבדוק כדלקמן: א- מגיעה פקודת הפעלה חשמלית ללא מפלי מתח מעבר לסביר אל הסולונואיד של הסטרטר. ב. שאין נפילת מתח על קו הזנת המתח הראשי לסולונואיד המתנע. ג. אין נפילת מתח מינוס מצבר- שלדה- מנוע.

 

אם אין נפילות מתח, יש לבדוק מה מתח היציאה מהסולונאיד לסטרטר עצמו. אם יש נפילת מתח מהותית בין כניסת המתח הראשית [לא קו הפקודה] לבין היציאה מהסלונואיד, הווה מצביע על תקלה בסולונואיד.

 

אם יוצא מתח מלא ובכל זאת הסטרטר משמיע ״תיק״ , הרי שיש לבצע שיפוץ/ להחליפו.

 

 

אם אחד המתחים לא מגיע כראוי, הרי שיש קודם לפתור בעיית נפילות המתח.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי פיח - עדיין לא ענינו על שאלה מדוע זה קורה רק במנוע חם :-)

נסתרות הן דרכי הפיח.

הייתה לך הזדמנות לפתוח את הסטרטר ולבדוק את הטענה שלי.

בחרת בדרך הקלה :loco:

כעת לעולם לא נדע

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ברכב מותקן קודן?

אם כן סבירות שישנו ניתוק לסטרטר (עלוקה) שיושבת ממש לפני הסטרטר (לפעמים בתוך כספת) מה שגורם לממסר הסטרטר לעבוד כרגיל ועלוקה לא תקניה עלולה לגרום לזרם לא להגיע לסולונויד למרות שהממסר כן ממתג

 

 

כן יש מערכת מיגון , אבל

 

כשבדקתי - זה היה כך, ניטרול אזעקה ומיגון, הנעה נסיעה של כחצי שעה ואז

כיבויי מנוע והדלקה חוזרת (בלי לחדש ולנטרל אזעקה) - וזה קרה (היה רק תק ללא סטרטר) ואז בנסיון שני כן היה סטרטר והנעה מידית.

 

אז תודה על הרעיון של המיגון - לא חשבתי על זה

אבל זה כנראה לא זה

 

נראה לי או ממסר של הסטרטר, או אולי פחמים בתוך מנוע הסטרטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתא המנוע ברכבך קיימת תיבת פיוזים וממסרים בצד ימין ישנם שני ממסרים אחד מהם הוא של הסטרטר והשני של הצופר תחליף בינהם לבדיקה וכך תשלול את עניין הממסר ,

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...