Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קשה לי להמליץ משהו לפני שנדע באיזה רכב מדובר ומה תנאי אחסנה שלו. ברכבים צודרניים אסור לנתק מצבר. זה יכול לגרום נזק ואיפוס למלא מערכות ברכב ולהשבית מערכת סטראו, שצריך קוד מיוחד כדי להפעיל אותה. כמובן שאם מדובר בפונטו 97 אין בעיה לנתק. אבל גם לא אמורים להיות זוללי חשמל כמו פויינטר ושאר זבלים בהתקנה מקומית, שיגמרו את המצבר

פורסם

אל תנתק כלום. סע לשלום. מקסימום תיעזר בכבלים להניע אותו מחדש. לא בטוח בכלל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

עדיף שתמצא מישהו שיוכל להניע את הרכב. אפילו פעם יחידה משך השלושה שבועות האלה (ולמשך כמה דקות אפילו).

אם לא - לא הייתי מנתק כלום (ייתכן באמת שהרכב יניע ואם לא - אז עם כבלים).

alfa 156 2.5.

פורסם

הרכב המדובר הוא יונדאי I10 שנת 2011. הוא יהיה בחניה לא מקורה בחוץ אם זה משנה משהו.

 

יכול להיות שאני יכול לארגן שמישהו יוכל לבוא ולהניע, לא בטוח. אם כן, האם פעם אחת תספיק?

פורסם

פעם אחת - זה יותר טוב מכלום (לא יודע מה מצב המצבר שלך. ייתכן וגם אם לא תניע בכלל - הוא יחזיק מעמד).

יותר מפעם אחת - עוד יותר טוב.

alfa 156 2.5.

פורסם

יותר טוב תארגן מישהו עם כבלים לעוד 3 שבועות...

זה שיניעו לך את הרכב לחמש דקות אחרי שבוע וחצי לא יתרום הרבה כי

א. יכול להיות שהוא לא יניע.

ב. יכול להיות שהוא לא יניע בפעם הבאה שתחזור.

 

סע לשלום, תהנה. מקסימום תתניע עם כבלים שתחזור לארץ.

פורסם

הרכב חדש יחסית. דעתי היא שאם ממש אין אפשרות שמישהו יניע את הרכב למשך כמה דקות אחרי שבוע או שבועיים, השאר את הרכב כמו שהוא.

 

במקרה הכי גרוע תתניע אותו עם כבלים/ בדחיפה במידה הוא ידני כאשר תחזור.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

הסר דאגה מליבך. אל תנתק כלום. מקסימום תניע עם כבלים, במקרה והמצבר לא בשיא הכושר. אין לך איתורנים וכל מני זבלים שמסוגלים לגמור את המצבר לגמרי וגם להקפיץ יחידת איתור. לא יקרה כלום. אבל אני ממש לא ממליץ לנתק את המצבר. ברכב בלי מערכת איתור עם מצבר נורמלי גם אחרי חודש אין בעיה.

פורסם

אני לא התכוונתי לנתק, אבל גם לא בא לי באמצע הלילה כשאני חוזר להתחיל לחפש מישהו שיעזור לי להניע עם כבלים.

 

אני אנסה מאוד לארגן מישהו שלפחות פעם בשבוע יבוא להניע לכמה דקות. מקסימום איאלץ להתעסק עם כבלים

פורסם

לא יעזור להניע לכמה דקות.

 

במהלך 2-3 דקות עבודה בסל"ד סרק מצבר לא נטען באופן משמעותי.

 

 

על מנת שיטען כמו שצריך, צריך לצאת לנסיעה של כחצי בכביש בינעירוני.

 

מצטרף לדעת חברים לא לעשות כלום, ולא להטריח אנשים אחרים.

 

יניע - יופי.

לא יניע - כבלים.

אם לאחר התנעה עם כבלים לא חוזר לעצמו - להחליף מצבר. הוא בכל מקרה כבר היה חלש והיית מחליף אותו בקרוב.

 

 

 

אם אתה משאיר את האוטו בשדה יש להם בוסטרים בחניון

 

במחיר שהוא ישלם על 21 ימי חניה בחניון טווח ארוך בנתב"ג אפשר לקחת מונית הלוך וחזור מכל מקום במרכז הארץ ועוד ישאר כסף למצבר חדש.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...