Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נשבר ה *** מכבלים ומטענים ל I PHONE 5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הכבלים של אייפון 5, מגרסא ios7 כל החיקויים הסינים שווים ל#$% ולא מטעינים, או שמטעינים לאט, פעם מזוהים ופעם לא, גם אני בזבזתי הרבה כסף עד שפשוט חפשתי כבלים APPLE CERTIFIED ומאז נגמרו הצרות.

הזמנתי כבלים ישירות מGriffin, כבלים מעולים, עבים וקשיחים בהרבה גם מהכבל המקורי שקבלתי עם המכשיר שעוד חודש חוגג איתי שנה.

ניתן להשיג גם בבאג אם אני לא טועה, אני פשוט רציתי את הדגם הקפיצי אז הזמנתי מהאתר בחו"ל.

קישור לאתר:

 

http://store.griffintechnology.com/iphone/lightning-connector-cables

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אופציה נוספת (וזולה יותר) למי שיש כבל micro usb איכותי היא לקנות מתאם lightning כזה

המתאם עובד עם ios7 (אין הודעות הזהרה במכשיר, טוען מהר) ואם לא מעבירים אותו הרבה בין כבלים, הוא אמור לשרוד כמה חודשים לפחות - אין חלקים שנקרעים או נתלשים.

פורסם

לדעתי כל עוד שומרים על הכבל ומגלגלים אותו בצורה הטבעית שלו במקום פשוט לזרוק אותו בתיק - הכבלים תמיד ישמרו.

כשהיה לי אייפון הזמנתי כמה כבלים באורך 2M שלדעתי לא מקוריית (עלו 4$ לאחד) והם עובדים עד היום!

 

לפעמים יש לנו נטייה לזרוק את הכבל על השולחן \ רצפה \ תיק \ אוטו ואחרי תקופה מופתעים למה הוא לא עובד.

פורסם
לדעתי כל עוד שומרים על הכבל ומגלגלים אותו בצורה הטבעית שלו במקום פשוט לזרוק אותו בתיק - הכבלים תמיד ישמרו.

כשהיה לי אייפון הזמנתי כמה כבלים באורך 2M שלדעתי לא מקוריית (עלו 4$ לאחד) והם עובדים עד היום!

 

לפעמים יש לנו נטייה לזרוק את הכבל על השולחן \ רצפה \ תיק \ אוטו ואחרי תקופה מופתעים למה הוא לא עובד.

 

העניין הוא שבמכשירים חדשים ונגיד באייפד 4 וכו', העניין הוא לא בחברת הכבל אלה בשבבים בכבלים החדשים, אשר יכולים להחסם באחת הגרסאות הבאות וזה קורה. זה כל הקטע.

×
×
  • תוכן חדש...