Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היכן מוצאים טבלאות מקובלות ע"י בית משפט ? מרחק עצירה, התקדמות מטרים/מהירות וכו'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

מי יודע היכן ניתן למצוא את כל הטבלאות הרלוונטיות למשפט מהירות, המקובלות על בית המשפט, כמו, כמה מטרים עוברת ניידת עם דבורה מרגע הנעילה, בכיוון הנגדי לרכב.טענת השוטר ששמר על קשר עיין רצוף עם הרכב שנסע בכיוון הנגדי במהירות מופרזת! ברור שהטענה אבסורדית, הזוייה ולא אפשרית, אך אני צריך את הטבלאות הרלוונטיות. נראה לי שזה חשוב לכולנו. מדובר בכביש הערבה לידיעת כולכם. תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור למי?

בוא ונבדוק יחד.

טענות נגד

הנחת יסוד היא שבעת הנסיעה מולך והנסיעה בעקבותיך היה קשר עין. קשר העין הספיק למדידה ולהחלטה וכן לאיתור סימנים מזהים על רכבך.

לגבי הפרסה:

כמה זמן להערכתך לוקח לבצע פרסה על כביש הערבה? נגיד 5 שניות?

נניח שנהגת במהירות של 120 קמ"ש = 33 מ'/שנ

המרחק שנפתח הוא כ 170 מ'.במאמר מוסגר, אם תטען למרחק גדול יותר הרי שאתה מודה בנסיעה במהירות גבוהה יותר.

לכל אדם עם ראיה תקינה אין בעיה לזהות רכב ממרחק כזה, אחרי ש"נעל עליו" קודם

 

טענות בעד

כמה כלי רכב היו על הכביש בעת ובעונה אחת אתך?

האם קטע הכביש היה דו מסלולי או חד מסלולי?

יום? לילה? בין הערביים?

 

גילוי נאות - פעם נסעתי אחרי רכב שלא ציית לרמזור אדום לאחר שזיהיתי סמליל חברה עליו, למרחק של כ 2 ק"מ בתנועה עירונית צפופה עד לעצירתו במקום בטוח. הדוח לא נפל ולא הגיע לבית משפט.

 

האם קבלת זימון לדין או דוח ביד?

אם דוח, או שיש בידך את פרטי התביעה, סרוק לכאן את פירוט נסיבות המקרה ואולי נוכל למצוא כאן כשלים במילוי הדוח.

עריכה אחרונה על ידי אביG
טעות דפוס
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא טבלה, זה מתמטיקה. אתה לא צריך מרחקי עצירה, אתה צריך חישוב של המרחק שהשוטר עבר מרגע המדידה ועד לעצירתך (צריך להיות מצויין בדו"ח), והמהירות זה הוא טוען שנסעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל את החפירה מכאן :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4133048,00.html

 

יגאל, החפירה תוביל אותו למקום אחר.

במקרה שציינת הכשל החמור יותר היה זה שהשוטר הוסמך לעבוד עם ממל"ז אחרי העבירה לכאורה.

גם נסיבות המקרה שונות.

שם היה זמן להכנס לרכב, להשתלב בתנועה (הניידת הייתה מונעת מן הסתם) ולדלוק אחרי רכב ב 211 קמ"ש.

כאן המקרה יותר קל (כמאמר הגששים) כי היה צורך לבצע פרסה וכן לדלוק אחרי רכב בפחות מ 211....

כאן היה (ככל שהבנתי) קשר עין מלא מעבירה לעצירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, החפירה תוביל אותו למקום אחר.

במקרה שציינת הכשל החמור יותר היה זה שהשוטר הוסמך לעבוד עם ממל"ז אחרי העבירה לכאורה.

גם נסיבות המקרה שונות.

שם היה זמן להכנס לרכב, להשתלב בתנועה (הניידת הייתה מונעת מן הסתם) ולדלוק אחרי רכב ב 211 קמ"ש.

כאן המקרה יותר קל (כמאמר הגששים) כי היה צורך לבצע פרסה וכן לדלוק אחרי רכב בפחות מ 211....

כאן היה (ככל שהבנתי) קשר עין מלא מעבירה לעצירה.

 

 

אני לא הייתי מסתמך במיוחד על כתבה בYNET ומחפש את פס"ד המלא כיוון שלמיטב הבנתי פותח השרשור רוצה לטעון טענות דומות לעניין אפשרות של טעות בזיהוי.

 

הכתבה ציינו את נושא הסמכת השוטר:

והנה עוד בעיה קטנה: השופט נהרי מציין כי מהפרוטוקול עולה כי השוטר א' הוסמך להפעיל את מכשיר הממל"ז ב-1 בספטמבר 2008 - שלושה חודשים אחרי שמדד את החשוד במהירות של 211 קמ"ש. אמנם לא על בעיה זו נסמך זיכוי הנהג, אך ספק אם הייתה לעובדה זו תרומה חיובית במשפטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל,

הטענות רק דומות ואין להקיש משם לכאן.

שם לכאורה משך זמן , לדברי השופט, מזיהוי הרכב, ההחלטה, כניסה לניידת, התנעה, השתלבות בתנועה וסגירה על הרכב שנמדד היה ארוך מדי לגבי כביש שיש בו תנועה צפופה ולכן ניטע ספק סביר בראשו של השופט.

במקרה הזה, שוב, למיטב הבנתי על סמך המידע שסיפר פותח השרשור, פרק הזמן שבו לכאורה לא נשמר קשר העין היה קצר יותר והוא לדעתי פרק הזמן שנדרש לבצע פרסה.

גם המהירויות כאן נמוכות בהרבה.

במידה ופותח השרשור יעלה את דברי השוטר נוכל כולנו להבין יותר.

עד אז, השערות.

לילה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיבות דומות מאוד :

באיילון הרכב חלף על פני השוטר במהירות נטענת של מעל 200 קמ"ש

בכביש הערבה של פותח השרשור גם כן הרכב חלף על פני הניידת במהירות גבוהה מ 200 קמ"ש

 

באיילון השוטר היה צריך להערך למרדף ממצב סטטי.

בערבה המצב קשה עוד יותר כי השוטר היה צריך להערך למרדף בנתיב השני כלומר קודם להגיע למצב סטטי כמו באיילון ואז להתחיל במרדף.

 

באיילון השוטר תמיד עם הפנים לכיוון הנהג.

בערבה אחרי החליפה השוטר נמצא עם הגב לנהג.

 

באיילון השוטר צריך להשתלב עם תנועה בכיוון שלו .

בערבה השוטר צריך להשתלב עם תנועה בכיוון הנגדי.

 

 

כך שנראה לי שעל פי נתוני הפתיחה בערבה מצב השוטר הוא רע הרבה יותר מאשר באיילון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אן דבר כזה חישוב מרחק , וזה לא נירשם בדוח בכלל

 

 

 

שוטר אמור לציין בדו"ח את מיקום הניידת בתחיל האכיפה ואת המקום בו נעצר הנהג. ההפרש בינהם, באופן מפתיע הוא חישוב המרחק שהיה על הניידת לעבור כדי לעצור את הנהג, והמהירות של הנהג היא גורם שדי משפיע על המרחק. ואם נהג יכול להוכיח שנסיבות הארוע מנעו מהשוטר לשמור על קשר עין עם הרכב הנעצר עקב המרחק שעבר עד לעצירה, הרי שיש בכך לעזור במשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיבות דומות מאוד :

באיילון הרכב חלף על פני השוטר במהירות נטענת של מעל 200 קמ"ש

בכביש הערבה של פותח השרשור גם כן הרכב חלף על פני הניידת במהירות גבוהה מ 200 קמ"ש - רק בעת התנועה. ואפילו כך הזמן לגילוי זיוהי ורכישה עומד על 4-5 שניות ויש קשר עין

 

באיילון השוטר היה צריך להערך למרדף ממצב סטטי. - נכון

בערבה המצב קשה עוד יותר כי השוטר היה צריך להערך למרדף בנתיב השני כלומר קודם להגיע למצב סטטי כמו באיילון ואז להתחיל במרדף.לא נכון, רק לבצע פרסה

 

באיילון השוטר תמיד עם הפנים לכיוון הנהג.

בערבה אחרי החליפה השוטר נמצא עם הגב לנהג.נכון מאוד וזה הזמן היחיד בו לא היה קשר עין. בהתבסס על האמור לעיל, השוטר "רכש" את הרכב ולכן יכול לזכור אותו ולחפש אותו לפניו על הכביש

 

באיילון השוטר צריך להשתלב עם תנועה בכיוון שלו .

בערבה השוטר צריך להשתלב עם תנועה בכיוון הנגדי.לא מדוייק, בגלל דלילות התנועה ניתן לבצע פרסה מהירה.

 

 

כך שנראה לי שעל פי נתוני הפתיחה בערבה מצב השוטר הוא רע הרבה יותר מאשר באיילון.

- לא מסכים. דווקא נראה לי שמצבו טוב יותר
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי "רכישה" (זה לא הביטוי הנכון אלא "הרכשה") וחיפוש הרכב על הכביש לא מתקבל בבית המשפט.

קשר עין רציף הוא עקרון יסוד של עבירות תעבורה והעקרון של "הרכשה וחיפוש" לא מחזיק מים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי "רכישה" (זה לא הביטוי הנכון אלא "הרכשה") וחיפוש הרכב על הכביש לא מתקבל בבית המשפט.

קשר עין רציף הוא עקרון יסוד של עבירות תעבורה והעקרון של "הרכשה וחיפוש" לא מחזיק מים

 

מחזיק גם מחזיק במידה ולרכב מאפינים שמייחדים אותו מרכב אחר.

והכול תלוי במידת יכולתו של הרושם למלא את כל הפרטים הרלוונטיים כדי לשמש אוזן ועין נאמנה לבית המשפט

אם הנ"ל מתרשל, כל הדוח צריך להזרק לפח.

דוגמא 1: סימנתי לנונית לעצור בשל עבירת תנועה ולפתע שמתי לב כי בטור המכוניות 3 מוניות!! - לא נרשם דוח

דוגמא 2: כמו שכבר רשמתי לעיל, נסעתי אחרי רכב עם סמליל חברה בתנועה צפופה בעיר ולאחר 2 ק"מ עצרתי אותו. הדוח לא נפל ולא היה משפט.

במקום ממנו אני בא מדברים על "רכישה":wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...