Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם מישהו נתקל בבעיה שלי עם החומר הזה ? כשאני מורח אותו משאיר סימני מריחה וצריך לעבור על האוטו עוד פעם עם קוויק דיטיילר להעלמת סימני המריחה שהוא משאיר . אולי אני משפריץ יותר מדי חומר ? לא יודע שמישהו יעזור לי . אני חושב שאני עושה משהו לא נכון .

ובכנות האוטו נראה פצצה לשנתון , בלי עין הרע .

 

קרה לי בדיוק אותו דבר, ואני עם רכב עם צבע חדש... :(

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
האם מישהו נתקל בבעיה שלי עם החומר הזה ? כשאני מורח אותו משאיר סימני מריחה וצריך לעבור על האוטו עוד פעם עם קוויק דיטיילר להעלמת סימני המריחה שהוא משאיר . אולי אני משפריץ יותר מדי חומר ? לא יודע שמישהו יעזור לי . אני חושב שאני עושה משהו לא נכון .

ובכנות האוטו נראה פצצה לשנתון , בלי עין הרע .

לפי ההסברים בסירטוני היו-טיוב, אתה כנראה שם יותר מידי חומר.

הם אומרים שצריך להשתמש בכמויות מאוד מאוד מאוד קטנות (ולכן גם הבקבוקון הזה מספיק לכמה וכמה רכבים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שימוש בהרבה חומר ללא ספק, אני מדלג על הריסוס של הפאנל, מרסס פעם או פעמיים ישירות על הפד לכל פאנל.

אל תעבוד במעגלים

תמרח בתנועות ישרות או ב snake pattern , תשתדל לא לעבור פעמיים על נקודה שעלייה ישמת את החומר, עוד סיבה ל"כתם" שכזה להווצר במקום להתאדות לבד.

רצוי שני שכבות בהפרשים של כ-20 דקות.

"יאללה בירי".

פורסם
התכוונת sheeting.

bleeding יכול לקרות במהלך עבודת דיטיילינג לא זהירה ואין רצון להגיע למצב כזה. :-D

 

למה להוציא מילים כאלה מהפה , חס וחלילה .

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

תודה לכולם על התגובות החיוביות על הרכב , תמיד עושה טובה לקרוא :-D

 

אביב, החומר הזה משאיר את הרכב עם "מראה רטוב" ? האם סבון שטיפה יוריד אותו או שהוא משאיר "ציפוי" על הרכב (כמו ווקס) ?

 

איציק

 

החומר משאיר "מראה רטוב" כבר מיד לאחר היישום , הרכב הספיק לעבור שטיפה אחת בלבד ולא נראה כל שינוי במראה או בהרגשה של הצבע . כמובן שהוא נשטף עם סבון עדין ייעודי לרכב וכנראה שלכן אין פגיעה נראית לעין בשכבת האוטם

 

האם מישהו נתקל בבעיה שלי עם החומר הזה ? כשאני מורח אותו משאיר סימני מריחה וצריך לעבור על האוטו עוד פעם עם קוויק דיטיילר להעלמת סימני המריחה שהוא משאיר . אולי אני משפריץ יותר מדי חומר ? לא יודע שמישהו יעזור לי . אני חושב שאני עושה משהו לא נכון .

ובכנות האוטו נראה פצצה לשנתון , בלי עין הרע .

 

האמת שגם אצלי נראו בהתחלה סימני מריחה אך בבוקר שלמחרת הם נעלמו , ייתכן שבגלל הטל של הבוקר :roll:

×
×
  • תוכן חדש...