Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע סיאט: עד 8,000 ש"ח הנחה על סיאט טולדו חדשה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חטיבת סיאט, מבית צ'מפיון מוטורס, יוצאת לרגל השקת המשפחתית סיאט טולדו החדשה, עם מבצע לוהט על 1000 כלי הרכב הראשונים שמגיעים בימים אלו לישראל. לקוחות סיאט יהנו מהצעה יוצאת דופן, אפילו על רקע ההטבות כיום, הכוללת מחיר של 108,900 שקל על דגם ה-1.4 TSI עם תיבת ההילוכים DSG. הטולדו בגרסה הידנית עם שישה הילוכים ומנוע בנפח 1.2 TSI תוצע במחיר של 99,900 שקל. כלי הרכב במבצע יציעו את אותה רמת גימור ואבזור ללא שינוי בהשוואה לסטנדרט. ממחיר ההשקה יהנו גם עשרות הרוכשים שהזמינו את הטולדו עד כה.

 

"השקת הטולדו הינה אירוע חשוב עבור מותג סיאט בישראל בשל גודלו של סגמנט המשפחתיות בישראל. מחיר ההשקה האטרקטיבי המוצע כרגע הינו המחיר שיהפוך את הטולדו לסיפור הצלחה בישראל. כראייה לכך, עשרות הלקוחות אשר הזמינו את הטולדו בשבוע האחרון, מאז נפתחה ההשקה, ושילמו את מחיר המחירון, נהנו מחבילת מולטי מדיה ללא עלות. אנו שמחים לבשר שהיצרן נענה לבקשתנו, והסכים לאחר מאמצים, ולרגל ההשקה לספק לנו מחיר מנצח על כ- 1000 כלי רכב. המחיר האטרקטיבי, המיועד לקהל הפרטי אליו אנו פונים כתמיד, יעזור לנו להפוך את הטולדו, כמו האיביזה, לסיפור הצלחה בישראל". כך אומר גל מזור מנהל חטיבת סיאט בישראל "הטולדו תוכננה במטרה לשלב בין דרישות התועלות הקיימות כיום בשוק לבין הרצון בחווית נהיגה, אבזור ועיצוב השונה מהסטנדרט הקיים בקטגוריה. עם מרחב פנים בסטנדרט משפחתי, תא מטען אדיר מימדים ומנועי TSI חזקים וחסכוניים, לצד תג מחיר סופר אטרקטיבי, הטולדו הופכת לאחת הקניות האטרקטיביות בסגמנט עבור הקהל הפרטי".

 

 

להרשמה למבצע ולפרטים נוספים - לחצו כאן!

attachment.php?attachmentid=345760&stc=1&d=1373387755

TLD_129.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...