Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוף הצלחנו להגיע ל-32, שילמתי מקדמה ואני מחכה שהרכב יגיע לסניף הקרוב אליי.

הרכב היה בליסינג באלדן אבל מוצע למכירה דרך קרסו טרייד.

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני גם מחפש מגאן 2008-09 אבל המחירים יקרים יותר ממה שמסופר כאן.

יש לי קורולה 95' ואני מחפש מגאן תמורת טרייד.

 

איך משיגים מחירים כאלה? ממעקב באתר של קרסו או חברות הליסינג או לחץ על אחד הסניפים?

בפעם היחידה שפניתי אליהם, הם אמרו שאין להם משהו מלפני 2009 והם עולים באיזור ה40K ומעלה.

פורסם

אני קניתי את המגאן 08 שלי בשלמה סיקסט תמורת 33K לפני חודשיים.

אתה צריך ללכת פיזית לסניפים של חברות הליסיניג ולבדוק עם הנציגים מה יש להם במלאי הכללי בארץ.

לפעמים הרכב שעונה על הדרישה לא נמצא בסניף עצמו ואז הם מביאים את רכב לסניף שבו בקרת,בד"כ מחייבים אותך על ההובלה ואם אתה לבסוף קונה את הרכב אז מקזזים את התשלום מהמחיר (ככה היה אצלי - 500 ש"ח שקוזזו לבסוף).

דגמי 08 לדעתי כבר כמעט אזלו מהמלאים שלהם ואינני יודע מה רמת המחירים של 09.

המחירים בטרייד של קרסו בד"כ יהיו יותר גבוהים מאשר בחברות הליסינג כי הם מוכרים את הרכבים עם אחריות רחבה יותר.

 

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

1. לא קיבלתי הטבות כלשהן.

2. לא בדקתי את המאגר באתר האינטרנט.הייתי צריך רכב יחסית דחוף,עברתי בין כמה סניפים של חברות ליסינג בעיר ליד מקום מגוריי (דווקא לסניף של קרסו לא נכנסתי - לא ידעתי שיש להם סניף שם..) ולשלמה סיקסט הייתה את ההצעה שהכי התאימה לי.

 

ידעתי מה אני מחפש ובגלל שיש לי ניסיון לא רע עם המגאן (גם מודל 99 אצלי וגם 08 אצל אחד האחים שלי) וזה התאים לתקציב שהיה לי,הייתי די ממוקד ומבחנתי זה הרכב שנתן לי את יחס העלות/תמורה הכי טוב. לא מצאתי עסקאות אחרות שהיו בתקציב שלי ונתנו תמורה זהה.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

אני לא ממליץ על קרסו, התאכזבתי מאוד מהשירות.

משכנעים אותך לשלם מקדמה על רכב ״בובה״, בפועל אתה מגיע ונתקל ברכב במצב ויזואלי מזעזע עם תיקוני פחחות ירודים בכל מקום (שלטענת נציג המכירות שטיפה טובה תעלים...) ובגלל שכבר בזבזתי יום עבודה לקחתי רכב אחר שהיה שם לבדיקה, הרכב אמנם עם סט צמיגים סיניים חדשים אבל עם רפידות ודיסקים בלויים לחלוטין, תאונה מאחור שלא בופיעה בבדיקה שלהם, כל מיני קומבינות חשמל שבוצעו ברכב וגרמו לריג׳קטים בבדיקה ולקינוח בעיה במערכת המפתח החכם.

 

אני החלטתי לוותר, יש לציין שלא ניסו למרוח אותי לגבי המקדמה וברגע שאמרתי שאני לא מעוניין הסבירו לי כמה זמן ייקח עד להגעת הצ׳אט ועידכנו אותי כשהוא הגיע.

פורסם

שלמה סיקסט נותנים אחריות כלשהי על הרכב?

 

עד כמה ניתן באופן כללי לסמוך על מסמך הבדיקה שלהם, אם בכלל, או שעדיף לקחת לבדיקה בעצמי?

פורסם

שלמה סיקסט נותנים אחריות לשנה אבל עם המון סייגים.

בנוסף,במהלך המיקוח ניתן לוותר על האחריות לקבל הפחתה במחיר.

לא אתחיל לפרט,צריך לקרוא טוב טוב את כתב האחריות ולהבין מה כלול ומה לא.

לגבי בדיקה,תמיד עדיף לקחת בעצמך לבדיקה.

אני לא עשיתי כך משיקוליי שלי ויש בכך סיכון שאני מודע אליו וחד משמעית לא יכול להמליץ לאחרים לקחת.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

ועוד שאלה, לצעיר כמוני בתחום קניית הרכבים.

 

מהו סוג התשלום, בהנחה שאני לא מתכוון להשתמש באפשרויות המימון שלהם? צ'ק בנקאי?

פורסם

מפורסמת ביד 2 מגאן 2008 יד ראשונה פרטית עם 68000 ק"מ באזור רחובות ללא תאונות וספר טיפוליים מסודר ב 36000 ש"ח, אז אני לא מבין איך אתם חושבים לקנות מליסינג.

פורסם

פרטיות יש גם בקרסו, ישלי בדיקה ללבנה בעפולה יד שניה עם 108 אלף קילומטרים.

אחריות לא תקבל כבר בשום מקום, גם לא בקרסו.

פורסם
ועוד שאלה, לצעיר כמוני בתחום קניית הרכבים.

 

מהו סוג התשלום, בהנחה שאני לא מתכוון להשתמש באפשרויות המימון שלהם? צ'ק בנקאי?

 

אני שילמתי באופן הבא:

1. מקדמה קטנה + התשלום על ההובלה: כרטיס אשראי.

2. מירב הסכום בהעברה לחשבון של החברה - ניתן מס' חשבון,הלכתי לבנק ביצעתי העברה (כמובן שבסניף הבנק בררתי שהחשבון של שלמה סיקסט..) וחזרתי עם אסמכתא על ההעברה לסניף המכירה.

3. יתרת הכסף בפריסה חודשית בכרטיס אשראי.

 

בכל מקרה,תשאל בסניף במהלך המו"מ.

 

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
שיחה אתמול עם קרסו מוכיחה אחרת - הם נותנים 3 שנים על מגאן.

 

על רכבים עד גיל 3, בטלפון ימכרו לך מה שתרצה. על מגאן 2008 לא תקבל אחריות והרכב נמכר מבחינתם כאאוטלט as is.


×
×
  • תוכן חדש...