Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצטרף למצדדים בבראבו. שכרתי כזה מאלבר לתקופה של שבוע פלוס. הדייל אמר לי במילה אחת ''הרכב מטוס'' וכמה שהוא צדק.:-) לא שאני נוסע כמו מטורף, אבל מאד כיף להיות ברכב שמגיב ללחיצות התאוצה בצורה לא שגרתית ביחס לאחרות בקטגוריה. נוסף לזה הרכב נוח בהחלט וממש מהנה לנהיגה. בעניין הגיר, צריך קצת זמן להתרגל אליו ולצפצופים שלו.

הרוב טוב.

פורסם

אני דווקא לא ממליץ על הבראבו. לא כי זה לא רכב טוב...פשוט כי הסגמנט לא מתאים לדרישות שלך. בשביל מה לך רכב 2 בבית שגם הוא משפחתי אם אתה מתכוול לנסוע לבד רוב הזמן? ואם הנסיעות קצרות יחסית, מה הטעם להחזיק רכב כזה שיעלה לך הרבה יותר מכל הבחינות? בלי לחשוב פעמיים הייתי הולך על הפנדה. כמובן שאם זה היה הרכב הראשון במשפחה והיית צריך רכב משפחתי ומרווח, אז הבארבו, אבל לפי מה שתיארת זה לא המצב...

מה שאני מנסה להגיד זה שגדול ומאובזר זה לאו דווקא מתאים לכל אחד ולא תמיד צריך את זה. זה כיף, נכון....ופנדה זו המכונית האחרונה שאפשר להגיד עליה שהיא מאובזרת, אבל בכל בחירה יש חסרונות.

פורסם
אני דווקא לא ממליץ על הבראבו. לא כי זה לא רכב טוב...פשוט כי הסגמנט לא מתאים לדרישות שלך. בשביל מה לך רכב 2 בבית שגם הוא משפחתי אם אתה מתכוול לנסוע לבד רוב הזמן? ואם הנסיעות קצרות יחסית, מה הטעם להחזיק רכב כזה שיעלה לך הרבה יותר מכל הבחינות? בלי לחשוב פעמיים הייתי הולך על הפנדה. כמובן שאם זה היה הרכב הראשון במשפחה והיית צריך רכב משפחתי ומרווח, אז הבארבו, אבל לפי מה שתיארת זה לא המצב...

מה שאני מנסה להגיד זה שגדול ומאובזר זה לאו דווקא מתאים לכל אחד ולא תמיד צריך את זה. זה כיף, נכון....ופנדה זו המכונית האחרונה שאפשר להגיד עליה שהיא מאובזרת, אבל בכל בחירה יש חסרונות.

 

קודם כל אני מסכים איתך שהבראבו לא מתאימה לדרישות שהגדרתי, אין ספק שהפנדה מספיק טובה לצרכים שלי, מצד שני אני מבין שהבראבו טובה ואמינה, אני מוכן להשקיע קצת יותר בשביל איכות גבוהה גם אם ההוצאות החודשיות שלי יעלו קצת. אני מאוד אוהב רכב מפנק ובמידה והפער לא גדול אני מוכן להשקיע (כמובן שבפער גדול יותר הייתי נשאר עם הפנדה).

לגבי העסקה שהציעו לי, לקחתי את הרכב לבדיקה ולמעט מצבר חלש, רפידות בלמים עם בלאי של 50% ותיקוני צבע בעלי משמעות נמוכה הרכב יצא פיקס. את המצבר והבלמים מחליפים לי, אני לא מצפה שיעשו משהו עם התיקונים שבוצעו לפגושים.

אני מקבל מחר את הרכב.

אני רוצה להודות לכל מי שייעץ, הגיב ונתן את משנתו על הרכבים ששאלתי עליהם.

פורסם

בראבו רק לא רובוטי , אם אתה חייב שהרכב ישתלט עליך ולא אתה עליו (הכל חוץ מידני) אז פנדה. אלטו גרועה משתיהם.

Tuning:lol:

×
×
  • תוכן חדש...