Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חצי סינטטי או סינטטי מלא עבור סוזוקי בלנו שנת 96


BOGO
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

חברים שלום,

 

ברשותי בלנו אוטומט 1996 עברה 190.000 , מתכנן לעשות טיפול בקרוב ונתקלתי במשהו די חדש לי.

 

לא מזמן נפל לי העונג לדפדף בספר של היינס וראיתי כי רשום שמן מנוע סינטטי מלא, אני עד היום הייתי משתמש בחצי סינטטי של ליקוי מולי עם MOS2.

 

האם הייתם ממליצים לעבור לסינטטי מלא ? או להשאר עם חצי סינטטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדל בעלות בין 2 האופציות?

מה מצב המנוע?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה ההבדל במחיר וזה לא ממש מעניין אותי, המנוע במצב טוב נקי מנזילות עובד חלק ונקי השלוש שנים האחרונות נוסע על ליקוי מולי מתוסף MOS2 חצי סינטטי בלבד והטיםולים נעשים בזמן כל 10.000 הרכב ביום יום עובר כ 50 קילומור וכל הנסיע היא על כביש מהיר אריאל- ראש העין - אריאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשמן סינטטי מלא יש רק יתרונות על פני שמנים חצי סינטטיים ואם אתה לא מוגבל תקציבית אז מעבר לשמן סינטטי מלא יעשה רק טוב ויתרום תרומה מקסימלית לשמירה על המנוע.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היינס לא קובע איזה שמן לשים במנוע .

ייצרן הרכב קובע .

זו הטבלה מספר הרכב המקורי שיש לי .

אני לדוגמא גם משתמש ב 10/40 המתוסף של ליקווי מולי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לזכור שתחום השמנים התקדם ומה שרשום בספר הרכב נכון אך לאו דווקא האידאלי.

אני הייתי עובר ל 5W30. אם תצוץ צריכת שמן אז הייתי עובר ל 5W40 וכמובן שבשני המקרים יש להתשמש בשמן בתקן מתאים ומחברה מוכרת.

אין היום שום סיבה בעולם להשתמש בשמני 10, זה מיותר בעליל, לא ברכב ישן ובוודאי שלא ברכב חדש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, יש לך טעות קטנה. היצרן רושם בפירוש בטבלה שהבאת שהוא מעדיף 10W-30. מה שכן הוא רושם גם שהוא מעדיף שמן מתחיל מדרגת API SE. שמן מדרגת SE הוא נחות ביותר והיום משתמשים בכזו דרגת API רק למכוניות אספנות או מכוניות ישנות SE זה שמן שמתאים יותר עד שנות ה 80 בערך. כל עוד לא מדובר בכאלה שנים אין צורך ל ב SE, לא ב SF, לא ב SG ולא ב SH, השמנים התקדמו כבר כמה שלבים אחרי זה. אני משתמש לרכב שלי שנת 96 עם מנוע שעבר כבר 93 אלף ק"מ אמיתיים ב 10W-40 חצי סינטטי API SL והמנוע עובד נפלא. אין אכילת שמן ואין נזילות.

דרך אגב, ישנן חברות שמייצרות גם 5W-30, 5W-40 חצי סינטטי למי שמעוניין לרדת מ 10W-40 חצי סינטטי.

 

עריכה, עדיף כבר במכוניות ישנות כאלה להיות על דרגת 40 לא הייתי יורד ל 30

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...