Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מומחי אופנים, אשמח לעזרתכם לרוכב השבילים המתחיל


lesles
שימו לב! השרשור הזה בן 4147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

 

לאחרונה התחלתי לחשוב על להתחיל לרכב בשטח\שבילים.

התקציב שלי כמה שיותר נמוך, מפאת לימודים שמתקרבים.

הרצון שלי הוא בעיקר רכיבה בשבילים, אולי לקפוץ פה ושם אם נמצא מסלול מענין(באר שבע, אשמח להמלצות)

 

כנראה שנקנה מיד 2, השאלה היא אילו דגמים מומלצים יותר ומאילו להתרחק? אני לא רוצה שיתפרק לי הגלגל הקדמי בקפיצה הראשונה(קרה לי עם אופני ראלי על בטון, וכן זה מאוד כאב והשאיר סימנים).

התקציב, אני מזכיר, כמה שיותר נמוך :-P

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חפש אופני כניסה זנב קשיח של החברות המוכרות כמו merida, gt, trek וכו'. מה שיותר חשוב מהדגם הספציפי זה שתקנה אופניים תקינות ובמידה שלך. לדעתי בקצת פחות מאלפייה כבר תוכל למצוא משהו סביר להתחלה.

אולמרט צדק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה התקציב שלך, להלן פירוט ממצא.

 

עד 1000 ש'ח- ולא מומלץ למי שרוצה לרכב בצורה איכותית-דיימונד-בק, ווינר איפון ודומיו- אופני הרים פשוטים עם מנגנון העברה של שימנו מהפשוטים יותר.

 

עד 1500 ש'ח יש אופני ראלי טובים עם שילדת אלומיניום.

 

מ-1500 עד 3000 ש'ח ממליץ לך על אופניים של הארו או ספשלייזד (הארד רוק),נורקו, עם זנב קשיח בלמי דיסק מופעלי כבל, האופניים האלו מצויינים לרכיבת שטח וגם כביש, למרות שבהגדרתם הם אופני הרים והם מאוד מומלצים.

 

יש כמובן עוד מהנ'ל (הארו-ספשלייזד ונורקו) במחירים גבוהים יותר שכוללים שיכוך מלא, בלמי דיסק מופעלי שמן, מנגנון העברה משוכלל ועוד, המחירים נעים בין 3000 וצפונה.

 

ומדובר באופניים חדשים ולא יד 2- לך תדע מה עבר עליהם מנסיון.

 

מקווה שעזרתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כאלה שתוכל לקבל בסכום לבחירתך.

 

הם משופרים אבל דורשים יישור קו כי לא נסעו כשלוש שנים.

 

בכמה מאות שקלים אפשר לקנות יד שניה טובים, עדיף מחדשות ברמת כניסה לדעתי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפורום אלטעזאכן יש משתמש שמוכר אופני merida sub7 שלא היו בשימוש כלל.

אתה יכול לפנות אליו בפרטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתקרב לסאב 7, שאני יגיע למחשב נפרט למה.

 

צודק ב100%.

 

בדגם הזה יש מערכת העברת הילוכים GRIP-SHIFT-העברה ובחזרת ההילוכים עם כבל, מערכת שאינה מקובלת באופניים מקצועיות, לא נוח, ונוטה לקלקולים רבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה, לדעתי בתקציבים האלו רק ז"ק, ורק יד"ש !

ככה, אל תתפשר על מעצור V, אני אישית לא מתחבר. DISC משנה את הרכיבה.

תחפש אופניים שיתאימו במידה שלך, אם תיתן גובה אולי ננסה להגיד לך איזה מידה לחפש בהערכה גסה.

אם אתה פונה לתחום השקט תחפש אופניים בעלי מהלך של לא יותר מ120מ"מ עדיפות ל100 מ"מ,

למה? כי מעל הגיאומטריה תהיה חדה יותר, והבולם רק יציק לך.

ומתחת זה לא ישכח כמו שצריך, אני אוהב את השיכוח, כזה אני.

תבין שגם ברכיבת שבילים יש ציוד,

אני רוכב עם קסדה, קונה מיגון ברכיים, ושלוקר, 3 ליטר מים ועוד איזה 20 L איכסון.

אולר, מולטי אלן, חטיפים, הכל נכנס לתיק !

והכי הכי הכי חשוב,

אם תשמור על האופניים הן ישמרו עלייך, תטפל בהן, שלא יקרו תקלות, את האופניים שלי קניתי ביד 2 [הרים זה ה-אתר לקניית אופניים יד"ש]

תיקח את האופניים לבדיקה [חנות מקצועית, איוב ובניו זה לא מקצועי, תיגש למכנאופן רציני],

לפני הקנייה אם אתה לא מבין בתחום.

 

בתור התחלה אם אתה לא רוצה לשלם כסף להדרכה, תראה סרטונים:

אנגלית:

מקיף הכל ממש הכל !

 

עברית:

http://www.amircaspi.com/video.html למטה יש אייקונים תראה איזה טכניקה אתה רוצה ותנסה, תתחיל מהרמת גלגל [ווילי בשפת העם].

או שתחפש ביו טיוב הדרכות של טל רוזוב, גם מדריך טוב שהעלה סרטונים.

 

בקשר לטיפול באופניים, יש מלא מלא מדריכים איך לשטוף אופניים, לדעתי גם עדיף לאכסן בצורה הפוכה, עם הכידון והאוכף על הרצפה, ולא על הגלגלים מהסיבה השפוטה שככה השמן של הבולם יורד למטה, חובה לעשות את זה לפני רכיבה, כדי להנות ממנה יותר, אם אתה יכול לעשות כמוני ולשים הפוך את האופניים שאתה מאכסן, GO FOR IT.

כל תחום הטיפול מלא בשמנים לשרשרת וכד', אל תתקמצן, מניסיון, תקנה את השמן EXTREME הכחול, אם יש בעיה באיך משמנים תמיד יש את הפורום !

תפנק את העמבירים והם יפנקו אותך בהעברות חלקות.

 

אם אתה מקצה 1500 לאופניים, תקצה 1000 לאופניים ועוד 500 לציוד, עדיף 300 שקל על קסדה מאשר 1300 אצל אורטופד.

זרוק תקציב ראשוני לציוד+אופניים ואני יוכל להציע לך כמה הצעות לציוד+אופניים אופניים מיד"ש ציוד מחו"ל לדעתי, תלוי בך.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אמרתם על הגריפשיפט?

 

http://www.youtube.com/watch?v=cI_k0vmu7b8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק ב100%.

 

בדגם הזה יש מערכת העברת הילוכים GRIP-SHIFT-העברה ובחזרת ההילוכים עם כבל, מערכת שאינה מקובלת באופניים מקצועיות, לא נוח, ונוטה לקלקולים רבים.

 

דווקא זאת לא הסיבה,

כמו שאליק מעליי הביא, מערכת הגריפ-'שיט' [לדעתי] שמיוצרת על ידי SRAM נחשבת לטובה, למרות שאני לא אוהב, מהסיבה שזה מכוער, מהסיבה שאת התיקון של זה אני לא יודע לבצע לבד וזה באסה.

ומהסיבה הכי חשובה, לא נוח, תופס חצי גריפ, בכל קנייה של גריפים צריך גריפים מיוחדים, אני מוותר על התענוב של זה שהעברת נעשת בקלות יתרה, רוכבי אופניים לא מחפשים רק קלות, אם זה היה ככה היינו עוברים לרכב על חשמליות :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנרכי, אתה הילד שנכנס עכשיו לקומונת AM?

יופי, אני המנהל של הפרירייד דאונהיל שם

 

יש לך כמה שגיאות בתיאור הטכניקה, אבל לא ממש בא לי להכנס לזה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,

מה הבעיות בתיאור הטכניקה,

אני רוצה לשאול בשביל לדעת.

בשביל שאני יוכל לתקן ולא להטעות אותו.

אם אתה מתכוון בטכניקת הקפיצה, תהיה ספציפי בבקשה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי מוציא פחות מ2000 על האופניים: 1700-1800 שקלים על המכונה ועוד 200 על יישור קו בסדנה שמכבדת עצמה.



 

אופניים באלפיה יהיו נחמדים במקרה הטוב ,

אופניים יקרים יותר (זנב קשיח בלבד - כפי שנאמר פה) יהוו אופציה טובה יותר והמכלולים יהיו טובים יותר ועמידים יותר ,

כך אני רואה את זה ,

אין צורך ללכת לסדנה ולקנות אופניים חדשים ב4K , אבל חצי מזה בשוק יד 2 ייתן לך דיי הרבה .

 

תנסה גם את אתר הרים , אתר עם מבחר לא רע בכלל .

 

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכל על תיאור הדרופ שלך למשל.

 

לא למשוך?

אני מקווה שהקסדה שלך אמיצה :)

מן הסתם שתלוי איזה דרופ

הכל בעקרון זה בניתוח השטח

איפה לתת באני לפני דרופ

איפה לרדת בווילי

כל מיני דברים שלומדים עם הזמן.

לפעמים כשאני יוצא לרכיבות נפח משעממות בבן שמן [על אופני 8 אינצ' :o] אני רואה אנשים אחרי קורסים שהשתרשה בהם טכניקה.. לא משהו ואף מסוכנת.

 

לא מת על זה.

 

תומר, אתה עוד רוכב?:)

יצא לך לעלות לחרמון?

קק"ל סגרו לנו את כל המסלולים המעניינים בארץ :(

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...