Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המאוורר מנוע בקמארו נדלק ב220 מעלות פרנהייט, המצב תקין?


bosss
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אצלי בקמארו השעון חום מנוע מראה במעלות פרנהייט, המאוורר מנוע לפי השעון נדלק ב220 מעלות( 104 צלזיוס),התייעצתי עם בעל מקצוע המתעסק עם רכבים אמריקאים ישנים והבנתי מדבריו שהמצב אכן תקין והמאוורר מנוע אמור להידלק בסביבות ה105-110 מעלות צלזיוס, האם נכון הדבר או שעליי לא להסתמך על השעון בלוח המחוונים ולבדוק את חום המנוע עם שעון חיצוני ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם טמפרטורת פתיחת המאוורר ב220 מעלות פרנהייט אכן תקינה ברכביי gm ישנים ?

אם את התשובה קיבלת מאיציק ראובני, אז אתה יכול לישון בשקט..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתימה טובה

תקין לחלוטין

נוזל הקירור המקורי מתחיל לרתוח בסביבות 125 מעלות

וזאת לפני שמדובר במערכת סגורה שמעלה עוד את נקודת הרתיחה

חובה להשתמש בנוזל קירור איכותי

כל נסיון להנמיך את הטמפרטורה

יגרום לצריכת דלק מופרזת וקשיים בהתנעה כשמנוע חם

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

glglz זה שהטמפרטורה תקינה אני מסכים איתך, לגבי כל שאר מה שרשמת לא ממש.

הייצרנים האמרקאים עברו לטמפרטורת עבודה גבוהה בשנות ה80 + הינה מסיבות זיהום אוויר וצריכת דלק (בזה אני כן מסכים איתך)

במנועים הללו כאשר מננמחים את הטמפרטורת עבודה, המנוע דווקא נותן ביצועים הרבה יותר גבוהים , והרבה יותר קל להנעה.

לכן ממולץ בחום להוריד את החום :-D8)

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תאמין לשעון - ודא עם תרמומטר חיצוני שאמינותו מוכחת לפני שאתה מסיק מסקנות...

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק מה שרציתי להגיד, אני לא ממש סומך על השעון בלוח המחוונים (בעבר שיחקו עם המחוגים),וגם זה ידוע שהטמפרטורה שמופיע בשעון אינה הטמפרטורה האמיתית של המנוע, איך בדיוק מתבצעת הבדיקה החיצונית עם התרמומטר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היוניט פותח את המאוורר בלי קשר למה שמראה השעון אלא לפי מה שכתוב עליו.

אתה יכול לבדוק פעם אחת ולהבין באיזה טמפרטורה המאוורר מתחיל לעבוד ולראות כמה מופיע בשעון.

אז יש לך אידיקציה ואתה יודע לעתיד אם יש בעיה והחום עובר את הטמפרטורה המדודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא סומך על השעון

תשים אחד אחר

רצוי אוטומטר

 

אישית הייתי מוריד את הטמפ למתחת ה 200

אני לא אוהב לראות את המחוג מעל זה

אבל זה רק אני

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב רב

מאיזה שנה הקאמרו?

אם מותר לשאול

שאו ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קמארו דור 3 שנת 92

איזה תרמומטר הכי נוח לעבודה וייתן את הקריאה הכי מדויקת של טמפרטורת המנוע?

תרמומטר "טבול" לא בא בחשבון מכיוון שלא ניתן להכניסו לתוך מיי הקירור בזמן שהמנוע פועל,

תרמומטר אקדח לייזר אינפרא יעשה את העבודה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי מה אתה בנס"א ?

תחבר שעון נוסף לסעפת ותשווה טמפ בינהם .

זה מצב דיי סביר שהוא נפתח ב 220 בשנה הזו ואין לך תקלה

ככה זה עובד

 

אתה רוצה להוריד טמפ תחליף את היוניט מאוורר לטמפ נמוכה יותר

ותחליף גם את הטרמוסטט שלך לאחד תואם .

 

 

אל תחפש תקלות שלא קימות כי אחרת הם ימצאו אותך

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי מה אתה בנס"א ?

תחבר שעון נוסף לסעפת ותשווה טמפ בינהם .

זה מצב דיי סביר שהוא נפתח ב 220 בשנה הזו ואין לך תקלה

ככה זה עובד

 

אתה רוצה להוריד טמפ תחליף את היוניט מאוורר לטמפ נמוכה יותר

ותחליף גם את הטרמוסטט שלך לאחד תואם .

 

 

אל תחפש תקלות שלא קימות כי אחרת הם ימצאו אותך

 

לא רע דודי,אהבתי ,,,,,,:2gunfire:

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותכם אשאל עוד שאלה הקשורה לשעונים בלוח מחוונים, והפעם בקשר לשעון של הלחץ שמן, כמה אמור להיות לחץ השמן נניח בהתנעה קרה בסרק? וכמה במהירות שיוט סבירה נניח 80-120 קמ"ש? אגב, בסקלה בשעון מופיע בצד שמאל 30 הנמוך ביותר באמצע 60 ובצד ימין 90 הקוו האדום.

להזכירכם מדובר במנוע שבי 305 סמול בלוק סטנדרטי , כרגע עובד עם שמן מינרלי 20/50 של חברת דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...