Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי קיבל רכב חדש מסוג קיה ספורטג' לפני כשבועיים.

 

הבוקר, ניסה להיכנס לרכב, אך לא היה ניתן.

 

הסתבר כי המצבר התרוקן.

אבי טוען בתוקף כי בוודאות מלאה לא השאיר אף אור דולק ברכב.

 

הרכב כרגע בבדיקה במוסך. לעניין המצבר במקום להחליף לו את המצבר, הם טוענים לו אותו.

 

האם מצבר טעון (לאחר ששהתרוקן) לא יעבוד פחות טוב?

האם יש הבדל בין המצבר המקורי שבא עם הרכב, לבין מצבר איכותי שמוסך יכול לספק לו?

 

תודה.

פורסם
אבא שלי קיבל רכב חדש מסוג קיה ספורטג' לפני כשבועיים.

 

הבוקר, ניסה להיכנס לרכב, אך לא היה ניתן.

 

הסתבר כי המצבר התרוקן.

אבי טוען בתוקף כי בוודאות מלאה לא השאיר אף אור דולק ברכב.

 

הרכב כרגע בבדיקה במוסך. לעניין המצבר במקום להחליף לו את המצבר, הם טוענים לו אותו.

 

האם מצבר טעון (לאחר ששהתרוקן) לא יעבוד פחות טוב? - יעבוד מצויין.

האם יש הבדל בין המצבר המקורי שבא עם הרכב, לבין מצבר איכותי שמוסך יכול לספק לו? - יש הבדל באיכות המצבר המקורי למצבר תוצרת הארץ.

 

תודה.

בהצלחה...

איזה כייף לי :)

פורסם
אבא שלי קיבל רכב חדש מסוג קיה ספורטג' לפני כשבועיים.

 

הבוקר, ניסה להיכנס לרכב, אך לא היה ניתן.

 

הסתבר כי המצבר התרוקן.

אבי טוען בתוקף כי בוודאות מלאה לא השאיר אף אור דולק ברכב.

 

הרכב כרגע בבדיקה במוסך. לעניין המצבר במקום להחליף לו את המצבר, הם טוענים לו אותו.

 

האם מצבר טעון (לאחר ששהתרוקן) לא יעבוד פחות טוב?

האם יש הבדל בין המצבר המקורי שבא עם הרכב, לבין מצבר איכותי שמוסך יכול לספק לו?

 

תודה.[/

הי

ברוב המקרים לאחר טעינה המצבר יחזור לקדמותו ללא שום בעיה ולא יגרם נזק, במיוחד אם המצבר חדש ולא עמד פרוק הרבה זמן , מציע לבדוק מדוע המצבר התרוקן , לא חייב להיות השארת אורות דולקים יכולה להיות זליגה או בעיית טעינה כדאי לבדוק .

בכל מקרה יש לבדוק את המצבר לאחר הטעינה - לא ניתן לבדוק מצבר ריק .

 

לגבי איכויות המצבר , תלוי מאוד כל יצרן רכב קונה מצברים מחברה אחרת בעולם ( כולל שנפ ) ואנו גאים שהאיכות של המצברים המיוצרים בארץ אינה נופלת מאף יצרן בעולם .

 

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

מצברי שנפ/B]

פורסם

הרכב נמצא כרגע בבדיקה במוסך, בדיוק בכדי לאתר מדוע הדבר קרה ולא רק על מנת לטעון את המצבר.

 

תודה על המידע בכל מקרה :)

פורסם

לגבי איכויות המצבר , תלוי מאוד כל יצרן רכב קונה מצברים מחברה אחרת בעולם ( כולל שנפ ) ואנו גאים שהאיכות של המצברים המיוצרים בארץ אינה נופלת מאף יצרן בעולם .

 

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

קיים הבדל באיכות המצברים תוצרת הארץ למצברים תוצרת פנסוניק/וורטא/בוש או כול ייצרן מצברים שהינו ייצרן OEM.

מנסיוני המצברים תוצרת הארץ כן נופלים באיכותם מהמצברים המקורים המסופקים עם הרכב.

 

1. מצברים מקורים בדרך כלל מגיעים עם 'עינית הקסם'+שסתום פריקה בצד המצבר+מכסה המונע דליפה של אלקטרוליט במידה והופכים את המצבר על צידו.

 

2. מצבר מקורי בדרך כלל הינו מצבר ללא טיפול קרי לא מאבד אלקטרוליט בכול מהלך חיי המצבר לעומת רוב המצברים תוצרת הארץ אשר מוגדרים מצברים ללא טיפול אבל לצערי הם כן מאבדים מים.

 

3. מצברים המסופקים לייצרן הרכב VAG חייבים לעמוד במפרטי הייצרן VW 750 73 מעבר לתקנים הבינלאומים.

האם מצברי שנפ עומדים במפרטי אלה ?

האם אתם בכלל מכירים את המפרטים האלה ?

 

לא שמעתי שהייצרן וולטא או שנפ מספקים מצברים לייצרני הרכב ?!

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...