Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו 3 דל' ב-80K מול פורד פיאסטה ב-75K


Mr.MisChief
שימו לב! השרשור הזה בן 4395 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

א. כן

ב. הפיאסטה היא לא רכב מהיר בכל מקרה, על אחת כמה בגרסא הידנית, בה היא מגיעה עם מנוע 1.2 שהוא חלש משמעותית מה1.4 של הפולו ואחיותיה.

 

תתפלא, דווקא עם המנוע החלש יותר והגיר הידני (על פי היצרן) הרכב זריז יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולכם שוכחים את החסרון העקרי של הפיסטה הנ"ל שרק בגללו כל אדם בר דעת היה פוסל את הרכב ישר - חוסר אפשרות לכיוונון גובה מושג הנהג!

כל היתרונות כביכול של הפיאסטה מתגמדים לעומת החסרון הזה, מה שווה הפיאסטה הזו אם לנהג לא נוח לנהוג בה?

בושה שהיבואן מתקמצן בפיצ'ר הכ"כ חשוב הזה.

 

לא לכול רכב יש כזאת אופציה ועדיין אפשר לקבל תנוחת נהיגה נוחה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לא הפולו\איביזה\פאביה. רכבים מהירים הם לא.

נהגתי על הפיאסטה הידנית, וגם על הפאביה והאיביזה שבמבצע, ואני לא יכול להגיד שהרגשתי בהבדל משמעותי מבחינת ביצועי המנוע לטובת הרכבים מקונצרן פולקסווגן.

הנהיגה בוצעה בחיפה.

 

כנראה שאתה לא ממש מבין כי בכל מבחן השוואתי שנערך בכל מדיה תקשורתית צוין ההבדל הגדול בכוח ובזריזות של הפביה על פני הפיאסטה. אין ספק שהפיאסטה יפה ומאובזרת אבל נופלת מהפביה בביצועי מנוע וכמו שמישהו כבר ציין את זה, לנהגים גבוהים יש בעיה בפורד לכוון את מושב הנהג ולהגיע לתנוחת נהיגה טובה. בנסיעות ארוכות זה מפריע גם לגב וגם לבירכיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא, דווקא עם המנוע החלש יותר והגיר הידני (על פי היצרן) הרכב זריז יותר.

 

היחידי שיתפלא בינינו הוא אתה.

 

אני בניגוד אליך, נהגתי על שני הרכבים ולא הסתמכתי על אף מבחן השוואתי.

 

רכב הסופר מיני היחידי שהוא איטי מהפיאסטה הוא היאריס. אבל הוא כבר איטי מכל רכב אחר שיש לשוק להציע...

 

ואגב, הפיאסטה איטית בכל מנוע. יש לה המון פלוסים, זריזות היא לא אחד מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

השאלה אם זריזות נמצאת בראש מעייניו. לשייט ב 100 קמ"ש כולן יכולות בסופו של דבר.

חוץ מזה, לפעמים הרכב המהיר יותר לא בהכרח מהנה יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא, דווקא עם המנוע החלש יותר והגיר הידני (על פי היצרן) הרכב זריז יותר.

 

הפיאסטה איטית יותר מהפולו/פאביה/איביזה, בנתונים היבשים ועל הכביש.

כנראה שהשילדה של הפיאסטה מהנה יותר לנהיגה מהפולו/פאביה אני לא בטוח שיותר מהאיביזה

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על כל התגובות.

 

בקשר למהירות של הפיאסטה, אין לי דרך לדעת עד שאבצע את נסיעת המבחן שבוע הבא בה.

כרגע יש לי מגאן שנת 2001 האצ'בק RXT, שלפחות בתחילת דרכה הייתה 120 כ"ס (עם כל זאת שהרכב שמור ולא צבאי לשעבר וכו'). יש לה התנהגות כביש מעולה וסך הכל מגיבה טוב מבחינת האצה, ואני נהנה לנהוג בה - אבל אני מניח שזריזה היא לא (בייחוד בהתחשב בזה שלפניה הייתי אופנוען כבד).

 

אני לא מחפש לקרוע אספלטים - רק צריך אוטו שיהיה כמה שיותר נוח לנהיגה ואמין/חסכוני - כל עוד הוא משייט ב-120-130 בלי בעיה. אני לא עושה drag racing עם אנשים על איילון, ממש לא משנה לי כמה זמן ייקח לי להאיץ ל-120, כל עוד כשאגיע לשם המנוע לא יתלונן יותר מדי ואני לא ארגיש כאילו אני במנהרת רוח (כמו במגאן כרגע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד עם הפיאסטה כבר שלושה שבועות אני יכול לתרום לך את נקודת המבט שלי

 

1. הרכב לא מהיר , אבל הוא יכול לשייט גם במהירויות בלתי חוקיות בכבישי ישראל , לכאורה :roll: ,

2. תנוחת הישיבה לי היא מאוד נוחה הכסא תומך ונוח , וכמו כן יש תמיכה טובה לירכיים (אני 1.70 )

3. המיקום של מתג החלון קצת מעצבן , הוא אחורה מדי לטעמי

4. פרט לכך אני בהחלט נהנה בנסיעה , ומוצא את הרכב כבעל תמורה מעולה למחיר הנדרש.

5. בל נשכח שהוא היחיד עם 7 כריות ובעל 5 כוכבים (ובעל תצורה דומה לתצורה בה נבחן במבחני ריסוק, בניגוד להרבה רכבים בארץ)

6. צריכת הדלק בנסיעה רגילה (לא חסכונית) , עומדת על 1:13-1:14 בערך. אל תשכח שאין מחשב דרך והחישוב ידני.

 

 

בהצלחה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4395 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...