Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 75,000 להונדה סיויק ספורט 2007- 5 דלתות


Stiro
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים יקרים

יש לי כמה שאלות

עוד מאט מגיעה טיפול 75,000 להונדה סיויק ספורט 2007- 5 דלתות שלי ( רובוטית )

בהתאם להוראות יצרן - הטיפול הזה כולל החלפת שמן + מסנן שמן וגם מסנן דלק ( ועוד שקר כלשהו...:)

עד כמה שאני מבין - מדובר בטיפול קטן - אבל בהונדה "ארז" הסיפור הזה עולה בסביבות 1700 ש"ח ( זה היה מצחיק - אם זה לא היה עצוב כל-כך ).

הבנתי שמה שמקפיץ את עלות הטיפול - זה מסנן הדלק - שמורכב בתוך הטנק ( תקנו אותי אם אני טועה )

מסנן דלק מקורי עולה 850 ש"ח - הלא מקורי עולה בסביבות 200 - למה ההבדל כל כך גדול ? איזה הבדל חוץ מהשם "הונדה" עליו יש בינהם ? איזה כדאי וצריך להתקין ? הבנתי גם שתהליך ההתקנה של המסנן זה עסק מקצועי - ויש לעשות רק בהונדה מורשה - האם זה נכון ?

בנוסף - דברתי עם כמה מוסכניקים - שאמרו שאין צורך בכלל לנגוע במסנן - אלא רק לקראת טיפול 100,000 - האם זה נכון ?

אני קצת בבלבלה - תוכלו בבקשה לעזור ?

תודה חברים יקרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...