Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה עם חימום של חלון אחורי קבוע שורפת את החימום?


DreamT
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן

רציתי לדעת אם אני תמיד אשאיר דלוק (כי אם אני אדליק אני אשכח לכבות) את הפסים של החימום של החלון האחורי כדי להפתר מהאדים ונניח שאני כל החיים אסע עם זה דלוק, זה יכול להשרף? יש נזק כלשהו ? וההספק של זה סך הכל לא משנה כלום בצריכת דלק נכון ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תפסיק עם כל השאלות, המטופשות לדעתי, שאתה ממציא?

ממילא אינך מוכן לקבל מה שמציעים, לא תפנים מה שאומרים לך. לדעתי חבל על זמנם של מי שמשקיעים מזמנם ומשתפים בנסיונם.

אם הכוונה שלך לקבל חיזוקים לתיאוריות שלך עדיף לחפש אותם בפורום תמיכה נפשית.

 

סע עם כל מערכות החשמל בפעולה, אל תלחץ את המצמד בעצירה ובהחלפת הילוך. זה בסדר. עד שמשהו, או מישהו, יתקלקל.

אתה מוכן לספר היכן ומתי אתה נוהג, כדי שנדע להזהר באותם כבישים?

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת הנל / המערכת להפשרת אדים בשמשה הקידמית אוטומטית לאחר מספר אי אילו דקות כבת מעצמה והמיזוג עובר לנוסעים אוטומטית.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת הנל / המערכת להפשרת אדים בשמשה הקידמית אוטומטית לאחר מספר אי אילו דקות כבת מעצמה והמיזוג עובר לנוסעים אוטומטית.

 

זה לא מערכת כזאתי, אני לא יודע אם זה נפוץ אבל אצלי יש בתוך השמשה האחורית עצמה חוטים שמתחממים מהזרם ומפשירים לך את החלון מבפנים ובחוץ ממש מצויין (אבל תוך איזה 10 דקות רק אתה רואה תוצאות)

 

ולבחור מעל - אם רק הייתי יכול להביע במילים כמה מעניין אותי מה שאתה חושב. אם לא טוב לך איתי - תעצום עיניים, תשיר, ותסתלק תוך כדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם יש בלאי כלשהו לחוטים, אבל קח בחשבון שהמערכת הזאת היא צרכן חשמל לא קטן, והשארתה פועלת באופן קבוע תגרום לעליה בצריכת הדלק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם יש בלאי כלשהו לחוטים, אבל קח בחשבון שהמערכת הזאת היא צרכן חשמל לא קטן, והשארתה פועלת באופן קבוע תגרום לעליה בצריכת הדלק.

 

אתה חושב יותר מ1KW ? (אני שואל אין לי מושג)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מצב 1KW. הרבה פחות.

אם אני זוכר נכון הפיוז הוא 15 או 20 אמפר, כלומר בחישוב פשוט (כפול 14 וולט) פחות מ300W

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מצב 1KW. הרבה פחות.

אם אני זוכר נכון הפיוז הוא 15 או 20 אמפר, כלומר בחישוב פשוט (כפול 14 וולט) פחות מ300W

 

באמת? אז זה ממש זניח זה משהו כמו שליש כ"ס ואם נתחשב בביזבוזים אז נניח חצי כ"ס

ולא זה 100% לא נכבה לבד כי זה כפתור מהסוג שהיה נפוץ פעם - נכנס פנימה ונשאר בפנים או נלחץ שוב ונשאר בחוץ (לכיבוי) אז אני מאמין שהוא לא יקפיץ את עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכפתור לא חייב להקפיץ את עצמו. אם הטענה שהחימום מפסיק לבד אחרי כמה דקות נכונה, יכול להיות שיש בטור למפסק, מנגנון קוצב זמן בדומה למה שיש בחדרי מדרגות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלחו לי.. אבל יש שאלה של דביל...

 

חשמל מגיע מהמצבר, המצבר נטען מהאלטרנטור, האלטרנטור עובד מיד עם התנעת הרכב, מטעין גם אם יש שימוש במערכת הזו וגם אם לא, איך בכלל צריכת החשמל של הרכב משפיעה על צריכת הדלק??

 

תודה מראש, יוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלחו לי.. אבל יש שאלה של דביל...

 

חשמל מגיע מהמצבר, המצבר נטען מהאלטרנטור, האלטרנטור עובד מיד עם התנעת הרכב, מטעין גם אם יש שימוש במערכת הזו וגם אם לא, איך בכלל צריכת החשמל של הרכב משפיעה על צריכת הדלק??

 

תודה מראש, יוני.

 

אתה צודק זה באמת תמיד חשבתי על זה אבל זה לא מסתדר עם שימור האנרגיה

אז ההסבר שחשבתי עליו ומעולם לא היה לי כוח לבדוק זה שהאלטרנטור נהיה קשה יותר לסיבוב לפי הצריכה ממנו.

 

ושאלה של דביל לא הייתי קורא לזה כי רוב האנשים אפילו לא חשבו איך זה עובד ובגלל זה נראה להם שזה ברור :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מומנט התנגדות של האלטרנטור משתנה כפונקציה של העומס החשמלי שמופעל עליו.

 

כאן ניתן לקרוא הסבר על אופן פעולתו :

http://www.nationsautoelectric.com/function.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת במכוניות חדשות יותר נפוץ כפתור שהוא מתג לחיצה חד-פעמית חוזר (קפיצי) שמפעיל מנגנון שמדליק את מפשיר האדים האחורי לכ-10 ד'.

 

אצלך בקוואליר כנראה יש כפתור שני מצבים, שיכול להשאר דלוק כל הזמן.

 

עזוב את נושא הצריכה, מנגנון הפשרת האדים יגמור את חייו אחרי כמה נסיעות כאלה.

אגב, המנגנון גם רגיש למגע בחלון מבפנים, החוטים האלה פשוט יכולים להקרע ואז אין זרם לכל אורכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...