Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

היום הרכב תוך כדי נסיעה לא עובר 3500 סל"ד, ולא סוחב.

 

במוסך בדקו בסורק וואקום ,מנוע ,ולחץ דלק ופסק הדין היה שהמנוע עובד בעומס

וכניראה קפצה שן במערת הטיימנג .

 

בדקתי בעצמי את רצועת הטיימנג והרכבתי אותה כנדרש אך התופעה לא חלפה .

כאלו למנוע קשה לטפס בסל"ד והוא מתאמץ

 

מה דעתכם כיוונים??????????????מה עוד לבדוק.?..

פורסם

גם בסרק הוא לא עובר? או פשוט הוא מעביר הילוך מוקדם מידיי אפילו עם מצערת מלאה?

ומה זה לא עובר? אולי המנתק נכנס ב3500 סל"ד? או שפשוט צליל קבוע ?

אם תוכל להעלות סרטון ביונטראל ורואים שם את הבעיה אולי יוכלו לעזור לך טוב יותר.

אם אין בעיה בניוטראל והוא פשוט מעביר הילוך מהר מידי יכול להיות שצריך להחליף שמן אם זה גיר אוטומטי, אצלי הייתה בעיה הפוכה - היה מעביר הילוך בסל"ד גבוה מידי עד שהוחלף השמן גיר.

  • ספונסר פורום
פורסם

שנת יצור? נפח מנוע? איך בדקת טיימינג? צריך כלים מיוחדים כדי לבדוק תזמון במנועים האלו (RFN-RFZ).

אורן

פורסם

גם בניוטראל הוא לא עולה בסל"ד מעבר ל3500 מעבר לכך שלא סוחב

וזאת בלי קשר לגיר

 

באים אתה מקפיץ הסל"ד הוא לפעמים נכבה בסרק

פורסם
גם בניוטראל הוא לא עולה בסל"ד מעבר ל3500 מעבר לכך שלא סוחב

וזאת בלי קשר לגיר

 

באים אתה מקפיץ הסל"ד הוא לפעמים נכבה בסרק

 

תוכל לתאר מה קורה ככל שהוא מתקרב ל3500 ? הוא עולה מ3200 ל3500 באיטיות? או עולה במהירות ונתקע פתאום ?

פורסם

מפרקים את צינור הפליטה מהסעפת, לפני הממיר.

 

מניעים את המנוע, יהיה הרבה מאוד רעש.

 

נותנים גז. אם הסל"ד עולה לסל"ד מקסימלי - הבעיה בממיר (אם בדוד אחר במערכת פליטה).

 

אבל כשממיר סתום ברמה שלא מאפשרת לעלות מעבר ל 3500 סל"ד בסרק - הרכב בקושי יזוז ויתקשה להגיע ל 40-50 קמ"ש.

 

 

פורסם

וקצת יותר מקצועי, כאן יש שיטת בדיקת יעילות ממיר קטליטי:

http://www.autoshow.co.il/art_iv7.asp

זה ביחד עם בדיקת 4 גזים יתנו מידע די טוב על יעילות הממיר הקטליטי.

וכאן בדיקה לחשד שממירקטליטי סתום:

http://www.autoshow.co.il/art_iv20.asp

בברכה - רפי לין

פורסם

עידכון

 

אכן ממיר קטליטי סתום ....

 

פורק החיבור בין הסעפת לממיר ואכן המנוע חזר לעבוד כמעט רגיל

 

איך ממשיכים מכאן ?

 

מה אפשר לעשות באמצעים קיימים ניקוי ? או חייב החלפה

 

 

תודה

פורסם

לא מנקים ממיר קטליטי. החומרים הנמצאים בו מסוכנים.

מחליפים בממיר חדש של יצרן חליפי.

יש חברות הרוכשות את הממיר הישן לצורך מיחזור חומרים יקרים (פלטינה, למשל)הנמצאים בו.

×
×
  • תוכן חדש...