Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהטסו YRV


moka
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לספר על האוטו הזה מודל 2001/2002 האם חסכוני בצריכת דלק? אמין? זול לתחזוקה? עומד בנסיעות ארוכות?

פורסם

אני התרשמתי מרכב הזה לטובה וכבר כתבתי בכמה שרשורים את דעתי. רק אציין כאן: יש לו מנוע של יאריס ודבר שכדאי גם להוסיף לשיקולים: המושבים מאחורה ממש לא נוחים לטעמי, לפי הגודל שלהם מתאימים מקסימום לילדים קטנים. בנסיעות ארוכות למבוגר זה עלול להיות סיוט. צריכת הדלק הממוצעת בסביבות 1 ל-12.

 

כאן אפשר לראות את הנתונים שלו: http://www.kml.co.il/Car/%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95_YRV_2001-2006_1851

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני התרשמתי מרכב הזה לטובה וכבר כתבתי בכמה שרשורים את דעתי. רק אציין כאן: יש לו מנוע של יאריס ודבר שכדאי גם להוסיף לשיקולים: המושבים מאחורה ממש לא נוחים לטעמי, לפי הגודל שלהם מתאימים מקסימום לילדים קטנים. בנסיעות ארוכות למבוגר זה עלול להיות סיוט. צריכת הדלק הממוצעת בסביבות 1 ל-12.

 

כאן אפשר לראות את הנתונים שלו: http://www.kml.co.il/Car/%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95_YRV_2001-2006_1851

המתלים של הרכב לא נוחים, יש לרכב תחושה קצת פלסיטית מבפנים

פורסם
יש לרכב תחושה קצת פלסיטית מבפנים

זה סופר מיני, מכונית קטנה ולא יקרה. אתה לא יכול לצפות ממנה את הנוחות והסאלון של אודי A6 או וולוו S80.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הרכב היה בשירות המשפחה שלנו 6 שנים, עברו בערך 100K

הרכב היה אמין, נמכר אפילו עם אותו מצבר שנקנה (קנינו חדש מהחברה)

הנסיעה בו בהשוואה למיני החדשות קצת קשיחה, מרגישים את הכביש יותר מדי.. צריכת הדלק בסדר גמור(נמוכה עד מאוד)

הרכב לא ראה הרבה מוסך אצלנו, רק כמה בעיות ברדיו.

סה"כ היינו מאוד מרוצים, והחלפנו אותו בגלל שרצינו להשתדרג וגם אחרי תאונה שהוא עבר.

 

×
×
  • תוכן חדש...