Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלים בין דגמי צמיגים של T1R/R1R Toyo


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם וחג שמח :)

 

רציתי לדעת מה ההבדל בין שני הצמיגים הללו,

מבחינת נוחות, אחיזה, בלאי וכו'.

 

225/45ZR17 PROXES-R1R ZR 91W TL

225/45ZR17 PROXES-T1R ZR 94Y RF TL

life starts at 2 bar

--------------------

:My First Love

http://www.imcdb.org/i009551.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הT הרבה יותר רכים (הכל יחסי כן?) מבחינת נוחות דופן רכה באופן משמעותי, פחות ספורטיבים יחסית לR ובעלי אורך חיים ארוך יותר

כמו כן הם יותר שקטים.

הR יותר ספורטיבים, אוחזים טוב משמעותית וכמובן ניגמרים הרבה יותר מהר.

אפשר להשוות אותם לWRX מול STI אם תרצה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי רביעייה של T1R שבוע שעבר, בהחלט מעניין ומוסיף לנהיגה :)

אז R1R צריך להיות יותר מעניין. הבעיה היחידה שהם "נגמרים" מהר יותר עקב בלאי גבוה, אבל בהחלט נהנה יותר.

לפי מה שפנצ'רמעאכרים אמרו לי שהם מחזיקים עד 10,000 ק"מ.

ולגביי ה-T1R יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל צמיג אפשר לחסל מהר - תלוי בצורת הנהיגה.

 

אני בתהליכי חיסול של קונטי' SC2 והם גמעו בקושי 7000 ק"מ...

 

א' היקר, זוהי תשובה מתחכמת, מחרחרת ריב אינפנטילי ולא מוסיפה בכלום.

בעיקר ממך לא ציפיתי לתגובה כזו.

שנינו יודעים שהכוונה שלי הייתה שבאותה צורת נהיגה הR ייגמר מהר יותר מאשר הT.

(ובנוסף לזה שהTW מאוד נמוך ככה שבכלל הוא ניגמר מהר יחסית לצמיגים בעלי TW גבוה יותר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אפשר לזהות מתי הצמיג מחוסל?

 

יבש, סדוק, חתוך, שחוק, שחוק בצד אחד יותר מהשני ואז אתה צריך גם פרונט,

מבחינת נהיגה, על כביש יבש אתה לא תרגיש הבדל משמעותי אבל טיפה מים על הכביש והרכב מתחיל להשתולל,

נניח בתחילת תנועה פתאום הרכב מפרפר כשפעם הוא לא היה עושה את זה, או כשהכביש רטוב ואתה עולה על הפסים הלבנים(וכולנו יודעים שבארץ זה צבעי שמן) נניח, אתה מרגיש שהרכב זז מצד לצד בצורה לא נורמלית, ואלה רק הדוגמאות הפשוטות.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א' היקר, האמת שלא התייחסתי ספציפית לדברייך - התכוונתי באופן כללי.

כמובן שככל שה-TW נמוך יותר אזי השחיקה מהירה יותר.

 

ברמת העקרון - כל צמיג אפשרי "לחסל" מהר. תלוי מאוד באופי הנהיגה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הוא בדיוק כפול , הת'רד של ה R1R הוא 140, של ה T1R הוא 280

ז"א שT1R יחזיק בדיוק כפול מ R1R בתנאי נהיגה דומים, ככלל, כל ת'רד-100 שווים 10K נהיגה (לא זוכר אם מייל או ק"מ)

בנוסף, תרכובת הגומי של הR1R תתייבש מהר יותר, בוא נגיד שנתיים לעומת 3 ומשהו בכל צמיגי ה 280 הספורטיביים

 

My 2 Cents

 

ליאור (שנוסע ומרוצה מאד מה R1R)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10 אלף מייל לכל 100 טרד.

הר1ר יעשו 14000 מייל על הנייר

הט1ר יעשו 27000

לי יש גם וגם (תלוי ברכב) הר1ר מאוד מרעישים לעומת הט1ר

אם אתה לא חוצב סיבובים אז לך על הט1ר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סע כמו זינך וה- R1R יחזיק לך גם 60,000 ק"מ.

 

לדעתי, אורך החיים האיכותי של הצמיג הוא עד 18 חודש אח"כ זה כבר פלסטיק למלגזות.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה משפט מאוד חמור מכיוון שרוב האנשים בארץ נוסעים על "פלסטיק למלגזות". אתה יכול לגבות אותו בגרפים (או כל צורה אחרת)של התייבשות הגומי?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר74 - משפט חמור אך נכון !!!

 

בזמנו, הצענו לשר התחבורה לחייב בבדיקות הטסט גם בדיקת תוקף הצמיג, תוך כדי פסילת צמיג שהוא בן 4 ומעלה, ללא קשר לכמות הבשר על הצמיג או לאיך שהוא "נראה" (כך שתאורטית אפשר לנסוע על צמיג עד שהוא בן כמעט 5), לדעתי זה היה מפחית את כמות התאונות עקב החלקות, מרחקי בלימה ארוכים, התפוצצויות צמיגים ועוד בהמון אחוזים, וחוסך הרבה חיי אדם, אבל מה לעשות, שר התחבורה לא מבין בשיט במקצוע שלו, בדיוק כמו שאתה ביקשת גרפים ...

 

גם אני, וגם הרבה נהגים אחרים כאן, מרגישים ירידה בביצועים בשנתו השניה של הצמיג, ירידה נוספת בשלישית, וברביעית כבר צלילה דרמטית בביצועים, כמו כן, תרכובת הגומי של צמיג עם ת'רד נמוך (למשל R1R) תחזיק פחות זמן מצמיג קשה יותר, הסברים, בפעם אחרת ...

 

ליאור (שנוסע על R1R כמו "זינך")

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תבין אותי לא נכון.אם תהיה עצומה כזו אני אחתום עליה.אני בעד להחליף צמיגים בתכיפות של 3 שנים.הצמיגים אצלי באוטו בני שנתיים וחצי ואני כבר בחיפושים אחרי הצמיג הבא.בדיוק כמו השר שלא מבין הייתי שמח לראות גרף שמוכיח את זה מכיוון שזה יעזור לי לשכנע "קמצנים" להחליף את הצמיגים ולשמור על חייהם.לומר לך שאני יכול להבחין בין R888 לצמיג שיש לי כרגע על האוטו(DUNLOP די בסיסי שאיני זוכר את שמו המדוייק) יהיה שקר.כשאני חושב על זה איך זה ששום חברת צמיגים לא עשתה גרף כזה? זה יקפיץ את המכירות לא?ואחרי כל זה "אחר כך זה כבר פלסטיק למלגזות" לא נסחפנו קצת?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שמבין את חשיבות הצמיגים "פלסטיק למלגזות" ממש לא הגזמה.

עשה ניסיון במרחק הבלימה בין T1R חדש לבין צמיג "לינג לינג" חדש ותראה בעצמך את התוצאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...