Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

P2?

SPL?

.

.

.

.

.

.

:roflmao:

 

 

אסאסין של AA עושה ממנו צחוק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר להסיק מהשירשור הזה שהתקציב שלך הוא בין 1000 עד 1500 שקלים.

 

הייתי מנסה למכור את הmb quart ביד שנייה בפורום ביד שתיים וכול האתרי מכירה.

מה שיצא לי מהמכירה מוסיף עוד כמה שקלים עד לתקציב הנוכחי שיש לך

 

מנסה לרכוש את האססין לא סופר את הסאבים שיש לך פה.

 

או אם אתה כול כך אוהב רוקפורד קונה רוקפורד p3 אתה יכול לקנות אותו עם התיבה שלו ואתה יכול לבנות

וכול זה לא יעלה לך מעל 1200 שקלים אולי אפילו פחות הp3 סאב נחמד מאוד.

 

p2 ב1500 שקל איזה אנשים חוצפנים יש בישראל לפני חצי שנה קניתי סאב כזה לחבר ב350 שקל.

ולא משנה איזה דגם ישן חדש הם נשמעים אותו דבר בדיוק.

 

עריכה:

בדיוק אדי רשם משו מצחיק כמה דקות אחרי.

פורסם

תברח חביבי , תברח. חוצפה של ישראלים למכור P2 ב1500 שקל , לא ייאמן.

אני מציע לעזוב את המתקין.

P2 SPL ? :| תחזור עם תקציב מעודכן , אחרי שמכרת את הסאב הנוכחי שלך .

פורסם

בדיוק בשביל הדברים האלו מזל שיש תפורום (כלומר את הפורום) הזה.

דחילק , לקחו סאב של 550 שקל , דחפו לו תיבה ועושים מזה קופה . נראה לי שזה שיא גיניס - תיבה ב 1000 שקל :wink:

אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.

לגבי וויב , חברה ותיקה שמייצרת מוצרי מיינסטרים כבר הרבה שנים , מרוקפורד של היום היא בטוח יותר טובה אבל זה לא כזה חוכמה בינינו.

 

יש לך סאבים פי 14 יותר טובים בתחום מחירים הזה.

W3 , IDQ , אסאסין, גניסיס אודיופיל , שיבה יד שניה הם דוגמאות לסאבים שיגרמו ל P2 להישמע מטופש .

 

להבא תבוא לפורום לפני קניה - - סוף מעשה במחשבה תחילה.

פורסם

התיבה המקורית של רוקפורד מתומחרת די יקר, היה לי אותה.

לגבי הסאב של VIBE, חברה מוכרת באנגליה, אם אהבת לך על זה.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

ב-1500 ש"ח אפשר להביא 2 P2 עם תיבת פורטד מתאימה (ודיי גדולה). מה שיתן לו SPL נחמד 8)

אם בסאב אחד עסקינן, אז סאבים של AA (ה- 12 ARSENAL מדהים וחזק מאוד! אם הוא בתקציב כמובן. ואת זה אומר מי שהיה לו FI Q 15 ברכב :wink:).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אז עכשיו אחרי שכולכם שמעתם את ה-VIBE במפגש,

נדלקתי על הסאב של ארסנל...

אני אמצא דרך לשדרג אליו, וכנראה שאני אביא אותו למפגש הבא,

מבטיח שאני יעיף את האחוריים :-D

פורסם

לא רציתי לפתוח הודעה חדשה, אז אני אנצל את ההודעה הקודמת,

רכשתי סאב חדש,

לאחר ששמעתי את הארסנל ברכב שלי , קצת התאכזבתי ממנו.

אז החלטתי לשדרג לסאב כפול, הבחירה הייתה:

Cerwin Vega C.V122

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=9755

כמובן שרכשתי 2 יחידות ממנו, החלטתי ללכת על תיבה אטומה של champion series,

התוצאה הסופית יותר טובה לטעמי מארסנל אחד (גם יותר זולה).

 

כמובן שהכל מחובר למונו של רוקפורד R-500.1

וזהו זה לבנתיים, עד השדרוג הבא (למידים כמובן).

אני מבסוט, להלן התמונות:

 

1_131398179.jpg

 

1_131398104.jpg

1_131398211.jpgjpg1_131398211.jpg

פורסם

ההבדל בינו לבין ה-VIBE היה לא כזה משמועתי מבחינתי,

זה לא שהוא לא היה נשמע טוב, הוא היה אחלה, מאוד עוצמתי ומדויק.

אבל את החיוך האמיתי קיבלתי רק אחרי שהרכבתי

את הסאב הכפול של CV..


×
×
  • תוכן חדש...