Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הזכרתי את זה קודם אבל החימום כבוי בזמן שהוא פולט חום.

 

תעביר את כפתור הטמפרטורה לקור (נגד כיוון השעון)

 

או קי, אבל למה הוא פולט חום אם הוא כבוי?

 

דניאל

פורסם

ככה זה בקליאו אם עדיין לא הבנת. :shock:

 

כשהרכב בנסיעה ניכנס מעט אויר מפתחי האיוורור אם כפתור הטמפ' מכוון לחום ייצא חום ,ואם על קור יכנס אויר בטפ' חוץ.

כמובן ככל שמהירות הנסיעה עולה, תעלה גם כמות זרימת האויר.

 

במכוניות אחרות יש אופציה לביטול הנ"ל בקליאו אין.

צרפתים לך תבין.

פורסם

שהבורר נמצא על חום אז נכנס מים חמים לרדיאטור הפנימי, משמע יש חום. עכשיו למה האויר מתחזק עם הנסיעה לא יודע, כנראה יש וונטה שמסתובבת שם. אבל זה אחלה של דבר לא צריך להפעיל מזגן!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שהבורר נמצא על חום אז נכנס מים חמים לרדיאטור הפנימי, משמע יש חום. עכשיו למה האויר מתחזק עם הנסיעה לא יודע, כנראה יש וונטה שמסתובבת שם. אבל זה אחלה של דבר לא צריך להפעיל מזגן!

 

אני מבין שאתה בן אדם של החצי כוס המלאה.

 

דניאל

פורסם
שהבורר נמצא על חום אז נכנס מים חמים לרדיאטור הפנימי, משמע יש חום. עכשיו למה האויר מתחזק עם הנסיעה לא יודע, כנראה יש וונטה שמסתובבת שם. אבל זה אחלה של דבר לא צריך להפעיל מזגן!

 

אני מבין שאתה בן אדם של החצי כוס המלאה.

 

דניאל

 

 

גם אתה צריך להיות ככה בתור בעלים של RSI ,אחרת מה הטעם :?:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עכשיו למה האויר מתחזק עם הנסיעה לא יודע

 

אולי כי ככל שנוסעים מהר יותר מהירות זרימת האויר ביחס לרכב עולה :idea::roll:

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

×
×
  • תוכן חדש...