Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בנדיט VS ויאפאר מה עדיף


v f r
שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

[חזרתי אכשיו מהסיבוב השבועי באיזור בית גוברין ושוב הויאפאר לא איכזב

זה לא ששברנו איזה שיא או עקפנו איזה R1 עמוק בפניה אבל האופנוע החזיר אותי

הביתה בחתיכה אחת פעם נוספת.

השאלה היא אם בנדיט יעשה אותו דבר או יותר טוב

דרך אגב בחלק מהפניות בכביש יש בוץ לידיעת הרוכבים של מחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[מאחר ואת הVFR אני מכיר באילו אייכויות התברך הבנדיט שהופכות אותו

לעדיף על VFR

 

אני יצצין שאני לא מכיר את הוייפר אישית....

 

אבל בזמנו שאני ביררתי.השיקול שלי היה בעיקר כלכלי...ולפי הבנתי דאז..העליות של טיפולים..או יותר נכון ..תקלות בויפר..יכולות לרושש אותך....שוב פעם...זה מה שהבנתי מהסברים שניתנו לי..

האם זאת הסיבה היחידה שבגללה יש להעדיף בנדיט על ויאפאר?כי אם כן אז זאת לא סיבה מספקת מה עוד שבכלל לא נכונה .

 

בנדיט, מחוספס, חוליגאן כלי פאן.

הVFR יהיה יותר מהוקצע אותי יותר סולידי (לאו דווקא מבחינת ביצועים)

 

כאשר הבחירה היא בתקציב נתון הייתי מעדיף בנדיט חדש על פני VFR ישן.

 

סקוטר,היית בוחר בבנדיט בגלל הסיכוי הגבוה יותר לתקלות בוייפר ישן או בגלל האופנוע עצמו?

 

תלוי מתי

כיום הייתי בוחר בהונדה בגלל הסולדיות והפרפקציוניזים שלו.

לפני שנתיים בבנדיט.

הבחירה באופנוע אצלי היא לא עניין רציונלי / תועלתני אלא בעיקר רגשי ולכן בשתי תקופות שונות הייתי בוחור אחרת אפילו בין אופנועים שלכאורה יש בינהם דמיון ביעוד.

 

מאנשים אחרים אתא יכול לשמוע דעות על ביצועים / אמינות אולי נוחות ושאר דברים מדידים במידה זו או אחרת, אבל הבחירה הסופית נותנת משקל רב מאוד לגורמים שכלל וכלל אינם מדדים ובוודאי שאינם נתנים להשלכה מסובייקט אחד לאחר.

 

תפיסת העולם שלי אומרת שבמהלך 70 השנה שיש לי לבלות על דו גלגליים רצוי לגוון כמה שיותר ואז לעבור להרלי. לכן אם היה לך VFR רצוי לנסות דווקא בנדיט או עדיף משהו שונה משניהם משהו שיתן לך טעם נוסף של החוויה הדו גלגלית

 

ממתי ראצינאליות היא חלק מבחירת אופנוע :?:

 

אני לא יכול להגיד שראציונאליות היא ה-חלק בבחירת אופנוע אבל אצלי לפחות זה בהחלט חלק בבחירה וחלק לא קטן,אומנם דוגמא מעולם ה500 אבל לפני קניית הER הלב בהחלט הלך לכיוון הבנדיט 400 וההגיון לא.במקרה הזה ההגיון ניצח.

לא הכל זה לב...

אין כמו לגרף עלים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול להגיד שראציונאליות היא ה-חלק בבחירת אופנוע אבל אצלי לפחות זה בהחלט חלק בבחירה וחלק לא קטן,אומנם דוגמא מעולם ה500 אבל לפני קניית הER הלב בהחלט הלך לכיוון הבנדיט 400 וההגיון לא.במקרה הזה ההגיון ניצח.

לא הכל זה לב...

 

רבי תסלח לי על הבוטות אבל דיברנו על נטיית לב לא על טיפשות לכן הדוגמא שלך לא במקום. ההתלבטות בין בנדיט 400, במצבם של הכלים שנותרו בחיים בארץ, לבין ER שקולה להתלבטות בין ג'אווה ל-ER ופה אין ספק איזה שיקול מנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"...תפיסת העולם שלי אומרת שבמהלך 70 השנה שיש לי לבלות על דו גלגליים רצוי לגוון כמה שיותר ואז לעבור להרלי. לכן אם היה לך VFR רצוי לנסות דווקא בנדיט או עדיף משהו שונה משניהם משהו שיתן לך טעם נוסף של החוויה הדו גלגלית..."

 

כל כך נכון :mm_yeah:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב טוב,

 

סע על כל אחד מהאופנועים, סובב את המצערת סיבוב הגון, ושים לב איזה תגובה תקבל מכל אחד מהם.

 

ב2001 שקלתי מה לרכוש - רכבתי הרבה על שניהם (כמועמדים עיקריים)......

 

לא מצטער על הבחירה בבנדיט

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בדקתי בזמנו VFR

הכח זמין הרבה יותר בבנדיט והתחושה היא של הרבה יותר מנוע, לי! זה התאים.

אבל.... איזה כייף היה להשכיב את הVFR, איזה תענוג זה להחזיק כלי שמרגיש כל כך קליל ושמוכן להענות לפקודות היגוי בכזו התמסרות.

 

אז מבחינת ביצועי ה"מסלול" לך על VFR.

ביום יום. בשביל המומנט ו"הפרקטיות" (יש קונצנזוס שזה כמעט ניבול פה) הבנדיט לוקח.

אני אישית מצאתי גם שמושב המורכב בבנדיט (החדש) נוח משמעותית. אצלי, זה היה שיקול חשוב.

 

זהו. נראה שכיסו לך את הכיוונים.... מסקרן יהיה לדעת במה בחרת והעיקר על פי אלו שיקולים.

 

כמעט שכחתי :)

תתחדש

"Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול להגיד שראציונאליות היא ה-חלק בבחירת אופנוע אבל אצלי לפחות זה בהחלט חלק בבחירה וחלק לא קטן,אומנם דוגמא מעולם ה500 אבל לפני קניית הER הלב בהחלט הלך לכיוון הבנדיט 400 וההגיון לא.במקרה הזה ההגיון ניצח.

לא הכל זה לב...

 

רבי תסלח לי על הבוטות אבל דיברנו על נטיית לב לא על טיפשות לכן הדוגמא שלך לא במקום. ההתלבטות בין בנדיט 400, במצבם של הכלים שנותרו בחיים בארץ, לבין ER שקולה להתלבטות בין ג'אווה ל-ER ופה אין ספק איזה שיקול מנצח.

 

רק שבזמנו לא ידעתי שזה המצב של הבנדיטים בארץ,ההתבלטות הייתה קודם כל של מה יתאים לי יותר ורק לאחר מכן שיקולים של מצב הדו"ג וכו'.

ומעבר לזה,הטיעון שלך רק מחזק את הטיעון שלי...אם הייתי הולך לא לפי ההגיון זה ממש לא היה משנה לי מה מצב הבנדיטים בארץ.

 

אין כמו לגרף עלים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בדקתי בזמנו VFR

הכח זמין הרבה יותר בבנדיט והתחושה היא של הרבה יותר מנוע, לי! זה התאים.

אבל.... איזה כייף היה להשכיב את הVFR, איזה תענוג זה להחזיק כלי שמרגיש כל כך קליל ושמוכן להענות לפקודות היגוי בכזו התמסרות.

 

אז מבחינת ביצועי ה"מסלול" לך על VFR.

ביום יום. בשביל המומנט ו"הפרקטיות" (יש קונצנזוס שזה כמעט ניבול פה) הבנדיט לוקח.

אני אישית מצאתי גם שמושב המורכב בבנדיט (החדש) נוח משמעותית. אצלי, זה היה שיקול חשוב.

 

זהו. נראה שכיסו לך את הכיוונים.... מסקרן יהיה לדעת במה בחרת והעיקר על פי אלו שיקולים.

 

כמעט שכחתי :)

תתחדש

el bandito forte

אם לא הבנת בין השורות אז אני הבעלים המאוד גאה של הויאפאר שבתמונה בצד ימין

פשוט חשבתי על אפשרות של החלפה והבנדיט נראה אופציה ראוייה

אבל ישנן גם אפשרויות אחרות שפתאום נראות הגיוניות כמו YZF1000 או ZX9

כך שאני עדיין מתלבט ומתחבט

בכול אופן תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנדיט אופנוע חזק!

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...