Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

דבר ראשון מצטער אם פירסמתי בפורום הלא נכון,מצאתי את הפורום מתאים בגלל שהשאלה היא על שיפור אחיזה.

 

 

לעניינו,אני מעוניין לרכוש מוט מייצב קידמי לרכב שלי, סיויק סדאן.

האם יש הבדל בין המוטות?,או שרובם עושים את העבודה כמו שצריך?.

כמה אמור להעלות מוט?

 

בזמנו ראיתי שמישהו פה מכיר יבואן שלהם להונדה,אשמח לקבל פרטים ואם עוד מישהו מכיר.

 

תודה ולילה טוב.

פורסם

שים לב כי מוט מייצב לא מבטל תת היגוי הוא םשוט "מעלים" את הסימפטומים ולכן גם יכול להיות מסוכן...

בזמנו חשבתי לשים כזה באיביזה ולאחר בירור החלטתי לרדת מזה- מעדיף לדעת שאני מתחיל לאבד אחיזה מאשר לגלות את זה מאוחר מדי.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני קניתי את שלי ב600 שקל של OMP זה לא עושה את העבודה כמו שצריך אם אתה לא מחזק את האחיזה עם קפיצים ובולמים ומוטות מייצבים תחתונים.

פורסם
אני קניתי את שלי ב600 שקל של OMP זה לא עושה את העבודה כמו שצריך אם אתה לא מחזק את האחיזה עם קפיצים ובולמים ומוטות מייצבים תחתונים.

לדעתי נאמר כאן דבר די נכון, מוט מייצב עליון קידמי לבדו לא יכול כמעט לעזור, זה כמו להחליף את שני הבולמים והקפיצים מקדימה או מאחורה בלבד לספורטיביים וקשיחים יותר, חצי עבודה.

אתה צריך סט של קידמי, אחורי עליון ותחתון.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

בפעם המליון, החלק לא נקרא מוט מייצב,

מוט מייצב לרוב הרכבים יש כבר מהחברה.

 

החלק אליו אתם מתכוונים נקרא מוט גישור או מוט חיזוק.

תפקידו זה לשאת בעומסים ולהפחית בעיוותי השלדה.

 

edanj, עשית בשכל, לאיביזה מוט כזה רק מחריף את תת-ההיגוי.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...