Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

הרכב הוא קליאו B שנת 99 מנוע 1600 הזרקה, אוטומטית

הרכב עושה בעיר בין 7-8 לליטר!!

יש לציין שהמנוע במצב מצוין וטופל לאחרונה, והגיר חדש באוטו אחרי שיפוץ כללי!

הנסיעה היא דיי רגועה במצב הכי גרוע הרכב מגיע למצב של 4500 סל"ד!! בדרכ כלל לא עובר את ה 3000 סל"ד!

בכל זאת הרכב נראה לי דיי מגזים בצריכת הדלק!! האם זה הגיוני ?!

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

בעיר 4500 ? 3000 סל"ד ? זה נשמע כמו מהירות מטורפת שתביא אותך לשלילת רישיון מהירה.(או שיש לך בעיה בגיר והרכב מושך את הסל"ד כלפי מעלה- כלומר הגיר מחליק או תקלה אחרת במערכת ההזרקה (סיבובי מנוע בשמיים).

בעיר הרכב לא יעבור (אם תסע במהירות המותרת כמובן) את ה 1500-2000 סל"ד במצב נורמלי במהירות מקסימלית מותרת של 50 קמ"ש.

בעיר,רכב צורך יותר דלק במיוחד עם מזגן,פקקים,רמזורים ונהג עצבני.

אם אתה נוהג רגוע, צריכת דלק רק בעיר שכזו נורמלית,אם זו צריכה משולבת או שהצריכה לא נראית לך צריך למדוד באופן מדוייק (חפש שרשורים בנושא) ולאחר שתקבל תוצאה מדוייקת אם עדיין גבוהה בעיניך ובמידה והגיר תקין פנה למכון להזרקות להמשך אבחון ובדיקה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

4500 סל"ד בעליות עירוניות זה בהחלט סביר (בחיפה לדוג')- הוא דיבר על המקסימום, לא על הנורמה.

לגבי הבעיה עצמה- יש מס' דברים בסיסיים שכדאי להתחיל איתם:

לחץ אוויר תקין

מטען עודף על הרכב (נוסעים, בגאז' מפוצץ וכו')

בדיקת תקינות מערכת הדלק (נזילות לדוג')

בדיקת מערכת ההצתה

טיפול אחרון? (פילטר אוויר)

תדלוק בת.דלק אמינות (מחשש למהילה)

כמובן יש להתחשב גם באופי הנהיגה, פקקים, מזגן, נסיעות קרות, התנעות מרובות וכו'

סעו בזהירות!8)

פורסם

95% מהנסיעות הן בעיר,לרוב עם מזגן

לפי מה שאני יודע שהאוטו טופל לאחרונה, אני עצמי לא בדקתי את הוחלף פילטר אויר למשל או כל פילטר אחר

אבל עד כמה הטיפול יכול להשפיע בצריכת הדלק?!

 

הגיוני שהרכב עושה 1/8?!?! וזה אחרי גיר חדש(משופץ) לגמרי

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

בדיקת תצרוכת דלק מבצעים רק בנסיעה בינעירונית, במהירות שיוט של כ 90 קמ"ש, מזגן כבוי ונהג בלבד, בכביש מישורי וללא האצות פתע.

אני מעריך שבבדיקה כזאת תגלה שתצרוכת הדלק הנה כ 14-45 ק"מ לליטר בנזין.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אכן כך, בבדיקה בכביש בינעירוני גיליתי שצריכת הדלק נעה בין 13-14

אבל כל הנסיעות שלי מבוצעות בתוך העיר ועם מזגן (החום הכבד בארצנו), אז גיליתי שהאוטו בקושי עושה 320 ק"מ על פול טנק שהוא 42 ל'!!! זה הגיוני או שזאת שחיטה ?!

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

×
×
  • תוכן חדש...