Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימפרזה נגד דיאבלו - הגיוני ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שהגיוני שאימפרזה יכולה לקחת דיאבלו.

 

יש אבל למישהו פה ספק בכך שהאימפרזה משופרת אינטנסיבית ?

 

לא נדיר בכלל לראות סרטים כאלה,אני ראיתי סרט של למבורגיני (לא זוכר איזה דגם) שקיבלה בדובאי רכבות מ.... טויוטה לנד קרוזר !

 

בקיצור,הכל אפשרי,השאלה כמה ירוקים יש לך לטובת העניין.

 

נ.ב

 

לך תשקיע בדיאבלו את אותו סכום כסף ששפכו על האימפרזה,ויש לך באמת ספק מי תקבל רכבות ?...

 

(ויש שוק לא קטן בכלל של שיפורים לרכבי העל,כמו סעפות משופרות,קיטים כאלה ואחרים,לא חסר).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ה-430 עושה 400 ב-12 שניות ולא ב-13.4 כפי שרואים בסרטון.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

נהג, וחוץ מזה גם רואים שהסמארט זינקה משהו כמו .3-.4 שניות לפני הפרארי ולכן גם זה מוסיף לזמנים.

 

אבי.

פורסם

הסרטון עם החנייה כבר עובר כל גבול. כמה חסר ראייה מרחבית כבר אפשר להיות???

 

עצוב לחשוב שאנשים כאלו נוסעים לידינו באיילון...

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
לא יודע מה איתכם,אותי למשל הסרט הבא יותר הדהים:

 

http://youtube.com/watch?v=84Sj-t93DKk&feature=related

 

אפשר היה להחנות שם שני אוטובוסים במקביל. :shock:

 

ממש משימה בלתי אפשרי

מזכיר לי את הסרטון של הבחורה שמסתבכת לצאת מהחניה ועל הדרך דופקת 3 רכבים

פורסם
http://youtube.com/watch?v=_Pxs-dWwxaE

 

הכל אפשרי.

סמארט עם מנוע של סוזוקי היאבוסה, משפילה F430.

 

סמארט!

פרארי?!

מבולבלים??

 

גם אני...

 

יאיר.

או זה, לאדה משפילה STI http://youtube.com/watch?v=1O-NDNDkRqc

היו:

,ZX VOLCANE Fiesta 1.4S 90 ,ZX 1.4 CUPE, Clio 1.4 RT , Colt 1.6 ,TIPO MEDIA ZX 16V 2.0I :inlove:

כרגע 106 ראלי :mm_cool:

×
×
  • תוכן חדש...