Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני עומד בפני רכישת רכב, והכוכבות הראשיות הם איביזה 01'-02' 1.6L או גולף 99'-00' 1.6L או 2.0L.

חוץ מזה שאשמח לשמוע דעתכם האישית וניסיונכם עם הרכבים הנ"ל בכל נושא שבו תוכלו לעזור,

הייתי רוצה למקד את הדברים בעניין עלויות שוטפות של אחזקת הרכב, פשוט נורא הזהירו אותי שגולף הינה יקרה לאחזקה ואני אאלץ לשפוך עליה את המשכורת שלי, השאלה שלי ברמה הבסיסית היא כמה באמת הבדל יהיה בין שני הרכבים הנ"ל.

 

תודה לכל המשיבים.

פורסם

ככל שידוע לי איביזה מבוססת על פולו שזה שאסי קלאס B, לאומת גולף שזה C.

גולף 1600 אוטומט קצת עייף במיוחד בפתיחות ובמיוחד כשהמזגן מופעל. מנוע 2000 חזק יותר, מוכר לי מאאודי 80 שיצא לי קצת לנסוע אליה (עם גיר ידני אומנם) ולפי טעמי הוא סוחב ממש טוב.

ללא כל ספק מנוע 1.9TDI במיוחד גירסא TDI (עם האות I אדומה) סוחב ממש ניפלא (בדיוק בגלל זה אני אוהב דיזלים).

 

לגולף יש וריאציות שונות כגון בורה, אוקטביה עם תא מטען ענק ומאוד צפופה מאחורה (לפי טעמי המושב האחורי מתאים יותר לילדים) וטולדו שהוא מרווח יותר מאוקטביה במיוחד במושב האחורי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בגולף 1.6 ובאיביזה 1.6 מכאניקה זהה לחלוטין. (מנוע זהה) כך שעלויות האחזקה לא אמורות להיות שונות בין הדגמים.

 

רוב ההבדלים בין הרכבים נובעים מהשתייכות לקבוצה שונה ופנייה לשווקים שונים, לכן האיביזה פחות מאובזרת, פחות בטיחותית , פחות איכותית ובעלת התנהגות תזזיתית יותר

 

אם רכשת רכב מהנ"ל, שמור ומטופל היטב בחלקים מקוריים בלבד, לא אמורות להיות בעיות אמינות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עלות האחזקה של הרכב נובעת ישירות מאיך שהיא טופלה לפני כן.

אם היא עברה את כל הטיפולים בזמן כמו שצריך והרכב נשמר ללא בעיות, אין סיבה שעלות האחזקה תהיה גבוהה.

 

לכן הכי חשוב שאתה קונה רכב, תבדוק היסטוריית טיפולים, רצועת טיימינג, בעלים נורמליים.

והכי חשוב, אל תקנה ממגרש ותתרחק מסוחרים כמו מאש.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

×
×
  • תוכן חדש...