Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הילוך לא משולב בסיטרואן C15 [כותרת נערכה]


sashok17
שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הוא סיטרואן C15

מנוע ותיבית הילוכים של פיגו 205 שנת 98.

 

היום בבוקר בנסיעה בין אשקלון לקרית גת,

אחרי שעוברים 80 קמ"ש ולוחצים על פדל הגל יותר מ 30%

נשמע כאילו נוסעים בניוטרל והרכב לא סוחב.

אחרי נסיעה בחזרה מקרית גת לאשקלון,

זה התחיל עוד הפעם, למשך מספר דקות,

המוסכניק עשה סיבוב ברכב ולא היו בעיות.

נסעתי לרחובות ובדרך חזרה, בערך מאשדוד

הוא התחיל עוד הפעם, בקושי המהירות עלתה ל 70 קמ"ש.

 

אמרו לי הבעיה היא בקלאצ?

מה אתם אומרים?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חושב שהקלאץ' מחליק , תשלב לשלישי או שני ותזרוק קלאץ' אם המנוע רק נחנק אז הקלאץ' מחליק,אם המנוע מגמגם וכבה אז הקלאץ' מחליק קצת ואם המנוע כבה אז הקלאץ' תקין.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חושב שהקלאץ' מחליק , תשלב לשלישי או שני ותזרוק קלאץ' אם המנוע רק נחנק אז הקלאץ' מחליק,אם המנוע מגמגם וכבה אז הקלאץ' מחליק קצת ואם המנוע כבה אז הקלאץ' תקין.

 

את זה עושים בהילוך הכי גבוה ולא בשני או בשלישי.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את זה עושים בהילוך הכי גבוה ולא בשני או בשלישי.

אני הייתי רוצה לבדוק זאת ברכב שלי. מה לעשות? לנסוע על חמישי באיזה מהירות? ללחוץ על הקלאץ ולזרוק?

המנוע יכבה באמצע נסיעה..מסוכן לא? ההגה לא ינעל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חושב שהקלאץ' מחליק , תשלב לשלישי או שני ותזרוק קלאץ' אם המנוע רק נחנק אז הקלאץ' מחליק,אם המנוע מגמגם וכבה אז הקלאץ' מחליק קצת ואם המנוע כבה אז הקלאץ' תקין.

 

שכחת לציין למשוך הנדברקס , ללחוץ על הברקס ולשמור מרחק ממכוניות ואנשים

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך שום ברקס האוטו בכלל לא יזוז!(אולי מטר גג!)

בקשר לשמירת מרחק ,זה לא שהוא יעשה את זה בתוך חנייה ,הוא גם ככה צריך לעשות את זה על כביש כלשהוא.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהאוטו בעמידה משוך בלם יד, שלב לחמישי (ואם אין 5 הילוכים אז לרביעי), תן גז וזרוק את הקלאץ. האוטו צריך להיכבות במכה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת בעיה בקלאץ,

הבעיה גם גרמה לזלילת דלק כפולה,

כ 20 ליטר ל100 קילומטר :).

 

הרכב הוא כבר 5 הילוכים,

יש שם תיבה חדשה.

 

כמו כן, הרכב (הבלמים) התחילו לשרוק בפניות,

אכשיו הרכב עובר תיקון במוסך.

 

תודה על העזרה.

תקלות ברכב צרפתי... זה מחזיר אותי לחיים :wink:

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא התקלות של קלאץ' שחוק ובלמים שחוקים לא קשורים למוצא הרכב. זה בלאי טבעי והוא די דומה בכל הרכבים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא התקלות של קלאץ' שחוק ובלמים שחוקים לא קשורים למוצא הרכב. זה בלאי טבעי והוא די דומה בכל הרכבים.

 

וקשור לאופי הנהיגה ברכב

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך שבדק את הרכב,

ולא מוסך אחד אמרו לי שהקלאץ הלך.

 

מצאתי את המוסך שמתאים לי והם התקינו קלאץ חדש,

פתאום הפגד של הקלץ ממש חלק כאילו שמו 10 קילו גריז,

ואותו הדבר גם בידית הילוכית.

 

אבל כל זה למשך 24 שעות, עוד הפעם הלך הקלאץ.

 

ריח מאוד חריף של דלק, בעיקר בנסיעות בתוך העיר.

 

אם הקלאץ השבור כבר נסעתי 5 פעמים אשקלון קרית גת,

פעם אחת מאשקלון לצריפים, בחיפוש אחר ל.כ.

ונסיעה לבר ברחובות.

 

מה יכולה להיות הסיבה שקלאץ לא החזיק 24 שעות?

הרי זה בלתי אפשרי (לדעתי הבלתי מקצועית) בנהיגה מתונה,

להרוס קלאץ ב24 שעות.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלאץ' יכול ללכת גם אחרי שעה ואסור להוציא מכלל אפשרות של קלאץ' פגום (דיסקת לחץ או הקלאץ' עצמו).

 

חזור למוסך שיתקן את זה כי יש לך אחריות על התיקון.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...