Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהלך חכם? - רישיון לתומקאר מגיל 17 בלבד והגבלות נוספות


Niv A
שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ילד, שנסע על תומקאר בגיל 16, בגיל 17 יהיה כבר נהג מיומן יחסית, וגם אני לא שמעתי על יותר מידי תאונות עם תומקאר.

 

תסביר לי, ילד חכם שלי, איך נהג ללא הכשרה וללא הדרכה (מלווה) יציליח תוך שנה לשפר את כישורי הנהיגה הדפוקים שלו?

 

סיבה אחת בלבד קבילה מבחינתי להמשך השימוש בכלי הזה בכביש.

דארווין. תהליך הברירה הטבעית.

הורים מטומטמים => מגדלים ילדים טיפשים => קונים להם רכב מסוכן => תאונה קטלנית => פחות גנים דפוקים בחברה הישראלית.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא נראה לי שיש פה מישהו צעיר ממני {16 וחצי} שיכול להגיד את הדעת של צעירים, אבל הדעת שלי שונה משל צעירים עם מכונות הריגה. מה שאני חושב שדי צריך להגביל את עניין התומקארים וטרקטרונים. אולי אתם לא יודעים אבל בכל פרבר בישראל

ברעננה, הרצליה, רמת השרון, ובעוד מקומות יש מאות.
מבינים אני מסתכל ולא מבין למה נותנים לילדים בני 15 לעלות על הכביש עם כלי כזה הרי השימוש היחיד שלו הוא בשטח אולי צריך תאונה אחת של ילד "עשיר" שימות בגלל המכונה המטומטת הזאת ואז כל המדינה תתרעם ותגיד כי זה כלי מסוכן וצריך להשמיד, יפתחו עמותה ואחרי העמותה יפתחו מפלגה כדי למנוע את יצורן של המכונות הללו. ותאמינו לי זה לא כדי ולא משתלם לעלות כזה מכונה לכביש והיא לא בנויה לזה!

 

נמרוד...

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ההורים הגיעו למעמד כלכלי שמאפשר קנייה ואחזקה של הכלי בשביל הילדים שלהם - אני בספק אם אתה יכול לקרוא להם מטומטמים.

 

ובכל מקרה, נראה לי שהכלי האלו, כמה שהם לא בטוחים, הם יותר בטוחים מאופנוע 50 סמ"ק..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופנוע 125 יכול להרוג רק את הרוכב עליו.

לימוד נהיגה על אופנוע מלמד הרבה יותר מהלימוד על מיול\ריינג'ר.

 

למיול או שאר הטרקטורים הקטנים יש יכולת התחמקות של צב מת. אם זה האצה על הפנים, או בלמים שבקושי עוצרים.

יש אפשרות להסיע בהם עוד משיהו - מה שיכול לגרום לנהג לעשות פוזות \ לא להיות מרוכז.

 

לדעתי במתכונת היום בכלל טעות לתת רישיון לפני גיל 18, לא בגלל שהאנשים טיפשים, פשוט כי לא מלמדים אותם נכון. (ובגלל שיש הרבה אנשים לא חושבים בהיגיון - הם גם לא טורחים לנסות ללמוד).

 

ד"א, בסביון, לכל ילד שני יש שם טום קאר או ריינג'ר, לפני שנתיים הייתי עם הרכב בסביון במסיבה, היו הרבה ילדים עם המכוניות המפוארות שלהם והיו גם הרבה עם מיולים למינהם - ראיתי איך הם נוהגים, וזה על הפנים.

אי אפשר לצפות מילדים (גיל 16) לנהוג כמו שצריך, כי פוזות וכו' זה חלק מגיל ההתבגרות. אבל עם אוטו לפחות יש להם חובת מלווה, לפחות השיעורים מלמדים משהו על הכביש, והוא הרבה יותר בטוח.

 

על קטנוע, אם מישהו עושה פוזות - הוא יפגע רק בעצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שיהיה להם אכפת מי יקנה אותם?

אני מניח שינסו למכור ולא יצליחו ואז בסוף הם ימכרו במחיר זנות.

 

גם קטנועי 50 סמ"ק הולכים לאבד הרבה מערכם בגלל שדרוג רישיון אוטומטי ל125. אבל שם הביטוח קצת שומר על הערך.

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב מי שקונה קטנוע 50 סמ"ק קונה אותו בגלל שהוא זול.

ה 125 לא זולים ברובם והביטוח עוד יותר יקר.

השוק של ה 50 לא מת.

השוק של המיולים\טומקארים מת לגמרי.שינסו ליצא אותם.

עוד איזה שנה שניים אחרי שלטומקאר לא יהיה דימוי של כלי לילדים,מבוגרים יתחילו לקנות אותו בשביל השטח.

הרי יש להם יצוא לא רע בכלל.

 

ילד בן 16 עשיר יקבל עכשיו אופנוע 125 וירכב בכבישים מהירים שזה הרבה יותר מסוכן ממיולים שבקושי זזים.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוכח שבחלק מהתאונות מתים גם גנים טובים. מה הם עשו שזה מגיע להם?

 

בלי קשר אני מקווה שדיברת בצחוק.

תהליך הברירה הטבעית לא מושלם, לא נורא.

אני לא צוחק.

מי שמוכן לקפוץ מקומה עשירית בלי מצנח, אין לי שום רחמים עליו, במיוחד אם הוא יכול לסכן אותי.

 

אם ההורים הגיעו למעמד כלכלי שמאפשר קנייה ואחזקה של הכלי בשביל הילדים שלהם - אני בספק אם אתה יכול לקרוא להם מטומטמים.

אני יכול לקרוא להם מטומטמים.

עשירים אומנם, אבל עדיין מטומטמים.

כסף לא הופך בן אדם לחכם.

 

ילד בן 16 עשיר יקבל עכשיו אופנוע 125 וירכב בכבישים מהירים שזה הרבה יותר מסוכן ממיולים שבקושי זזים.

 

אם אותו ילד עבר הכשרה ומבחנים, מבחינתי זה סיכון מחושב.

לתת לכזה ילד רכב בלי שום הכשרה שהיא, זה מטומטמם ומסוכן.

לא ממש משנה אם זה מיול או S CLASS.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי התקנה החדשה מראה במלוא העוצמה את כיעורה של החברה בה אנו חיים

 

הקנאה והחטטנות שולטת ברחובות



אנשים שלא מבינים בתחבורה שולטים במשרד התחבורה(שאול מופז)

נכנסים לפרט לוורידים

 

בחברה מושחתת כזו בה הנשיא אונס וראש הממשלה גונב



בחברה שלא מתקנת אלא רק מנסה לשבור

 

כל צעד כמו זה גורם לי להרגיש שאנחנו מתקרבים לסדום ועמורה

 

אולי השלב הבא בדרך לשממה מוטורית(ארץ הליסינג)



יהיה שיורידו את רכבי האספנות (של הורי השמנת)

המסוכנים, המזהמים, ללא חגורות בטיחות או כל אמצעי בטיחות

הרי גם בהם נהרגים 200 איש בשנה לא?

ואני בטוח לחלוטין שלא מעט מקנאים בבעליהם!

 

השלב שיבוא אחריו היה הורדת כל אופנועי הכביש הספורטיביים מהכבישים



אני בטוח שלא מעט אנשים ישמחו ממהלך כזה!

 

ואחר כך לא ירשו למכור בארץ הקודש - ארץ הליסינג מכוניות ספורט גם על צעד זה



מובטחות שלל תגובות שמחות (הרי אייפה ההיגיון בלמכור מכוניות שנוסעות 300 קמ"ש)

 

נהגי הראלי, המעטים מראש, כבר עכשיו לא זוכים לעסוק בתחביבם בגלל הקנאה והטיפשות

 

היזהרו מלשמוח לאידם של אחרים



"מחכים לזה שייפול, גם בכם ינאצו שיניים בעורכם בלבכם בעצמות"

 

 

 

 

עד עתה דיברתי רק על הנהג הישראלי שסובל

 

אבל מה עם החברה היחידה לפיתוח ויצור מכונית בישראל



כל כך רע לנו הישראלים על זה שבלי ששמנו לב ובעזרת ילדי השמנת

סוף סוף קמה בישראל יצרנית רכב לתפארת וגאוות ארץ ישראל !

 

 

אם אתם לא רוצים להיות הבאים בתור אני מציע לכם להפסיק להסתכל בצלחות של אחרים בקנאה



ובמקום לחשוב על טובתם האמיתית והכנה של אחרים באופן קצת יותר אובייקטיבי

 

אולי אנחנו כבר לא רחוקים מהיום בו גם הסקס יוצא מהחוק הרי כבר כמה שנים שזו לא בדיוק הפעילות הבטיחותית ביותר !

 

 

כדאי שתחשבו על זה !

 

בברכה אורי "ילד שמנת" (שלפני ארבע שנים נהג על טרקטור משא ובמשך שנה לא הרג ולא נהרג)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסביר לי, ילד חכם שלי, איך נהג ללא הכשרה וללא הדרכה (מלווה) יציליח תוך שנה לשפר את כישורי הנהיגה הדפוקים שלו?

 

סיבה אחת בלבד קבילה מבחינתי להמשך השימוש בכלי הזה בכביש.

דארווין. תהליך הברירה הטבעית.

הורים מטומטמים => מגדלים ילדים טיפשים => קונים להם רכב מסוכן => תאונה קטלנית => פחות גנים דפוקים בחברה הישראלית.

טומקר/מיול הוא לא רכב מסוכן, הייתה תאונה אחת עם מיול, עם רכבת היו 6-8 תאונות קטלניות, רכבת זה כלי תחבורה מסוכן?

 

 

המדינה הדפוקה הזאת נוהגת בגישה מפגרת, במקום לשנות את התקנות, לתת לילדי השמנת להתחיל ללמוד מגיל 15.5[תיאוריה + שיעורי נהיגה], מצידי 45 שיעורים מינימום, על נהיגה על טרקטורון בלבד, בשטח, בכביש, בכביש רטוב, ואפילו בכיכר[יש טענות שהכניסה לכיכר עם טרקטורון בטוחה, היציאה, לא כל כך], וללמד אותם איך לנהוג...

----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[יש טענות שהכניסה לכיכר עם טרקטורון בטוחה, היציאה, לא כל כך]

הטענות מתייחסות לכל סיבוב לא רק כיכר מכיוון שלטרקטורון אין דיפרנציאל (הגלגלים האחוריים מסתובבים ביחד על אותו ציר) כתוצאה מכך הטרקטורון רוצה להמשיך לנסוע ישר.

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באופן אישי די שונא את המיולים האלו

הם עושים המון רעש.

הם ננהגים ע"י ילדים שלא יודעים וגם לא מעניין אותם איך להתנהג על הכביש.

 

היה אפשר לפתור את הבעייה בצורה שונה וקונסטרוקטיבית יותר.

 

למשל, לשנות את רשיון הטרקטור כדי שיתאים יותר לנסיעה על הכביש, משמע ללמד את הילדים איך לנהוג ולא איך לנסוע ברוורס בין חביות.

 

דבר נוסף שהיה מתבקש לו היו רוצים לעשות את הדברים בצורה בונה הוא לעשות תקנות לרעש של הכלים הללו, למשל לאמר כי כל טרקטור עם מנוע קטן מ1.5 ליטר יהיה מחוייב לרעש נמוך, למשל לא יותר מקטנוע, ביום שהוא יצא מהחברה ולא אחרי שהילדים קדחו לו באגזוז כדי שיהיה מגניב יותר.

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה פקה פקה מתלהם...

 

כבר בגיל 18 אתה יודע להתלהם ולהיות דמגוג בגרוש.

יפה לך.

חוץ מהעובדה שכל מה שרשמת זה שטויות גמורות, הכל טוב.

לא ממש מעניין אותי כמה נהרגו/יהרגו, מעניין אותי שלידי על הכביש נוהג ילד קטן (דמגוג מתלהם) חסר הכשרה.

 

 

טומקר/מיול הוא לא רכב מסוכן

צודק, חוזר בי.

מיול הוא רכב מסוכן ע"י אנשים שלא מוכשרים לנהוג בו בכביש, אלא בשטח.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, איך זה עובד היום? נגיד אני בן 16 ויום מה אני צריך לעשות כדי לקבל רישיון לנסוע על מיול? אין תיאוריה אין שום הכשרה?

lock your car or it may be gone in 60 seconds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...