Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון פרונט במיאטה - שאלות למוטי מיאטה.


dorki
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

קראתי בעניין רב על השתלשלות הדברים בעניין "כיוון פרונט למאזדה מיאטה".

קראתי והחכמתי.

 

הקריאה עוררה בי מספר שאלות:

1. האם השינוי עלול להשפיע לרעה על שילדת הרכב? הרי אם אני מבין נכון מדובר בעומסים שונים על המיתלים שעלולים לחרוג ממה שתכנן היצרן.

2. האם השינוי עלול לגרום לשחיקת צמיגים מוגברת?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל נהוג להשאיר את ההודעה בסוף השירשור הקודם.

 

בינתיים (עד שיעבירו אותה למקומה הנכון) תשובות:

 

1. מכלולי הרכב אמורים להחזיק הרבה יותר עומס ממה שיגרם בשינויים הקלים האלו. מתלים, משולשים וחלקים אחרים עומדים גם בעומס של 200 - 250 סוסים ללא פגיעה רצינית באמינות.

 

2. שחיקת הצמיגים אכן תהיה גבוהה יותר, משהו כמו 10 אחוז. שמדובר על נהג שמחליף צמיגים פעם בשנתיים בעלות של 2000 ש"ח. התוספת של 100 ש"ח לשנה זה ממש לא מהותי. אפילו אם השחיקה תהיה הרבה יותר גבוהה - תוספת של 300 לשנה זה עדיין זניח יחסית להוצאות שמעורבות ברכב שכזה.

 

בקיצור, מומלץ ביותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני סקרן לדעת איזה קשר יש בין כיוונון זוויות המיתלים לעומס על שלדה שעלול להשפיע לרעה.

האם הכוונה היא לעליה בכוחות הג'י במהלך פניות?

 

כן, שחיקת הצמיגים עולה.

תוכל לקרוא עוד על שינויי מיתלים למיניהם בקישור הבא -

התנהגות ומיתלים - תיאוריה וכיוונון לשיפור הביצועים

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...