Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"בן 72 "טס" במהירות 194 קמ"ש "


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש אפשרות שבמשך המרדף הם היו איתו בקשר עין לכל אורך הדרך..

 

מה?!

תשמע, עד שהם נכנסו לניידת והתחילו לנסוע, עברה חצי דקה נגיד.

בחצי דקה במהירות 200 עוברים 1 ו 2/3 ק"מ(1.66KM) !!!

נראה לך שכשהוא בהפרש כזה הם יצליחו להאיץ ל מעל 200, להשיג אותו וכל הזמן הזה לשמור על קשר עין?

 

 

אההה ... ועוד משהו, אם רכב שנוסע במהירות 200 זה מסוכן.

האם רכב שנוסע במהירות 200 ומאחוריו רכב שנסוע במהירות מעל 200(צריך להשיג את הראשון, זוכרים?) פחות מסוכנים?

 

ממתי לאנטיס/קורולה מגיעות ל-200 קמ"ש?

האם נכנסים לפעולה רכבים חזקים יותר במקרים קיצוניים כמו מקרה זה?

 

 

תומר

172

פורסם

ממתי לאנטיס/קורולה מגיעות ל-200 קמ"ש?

האם נכנסים לפעולה רכבים חזקים יותר במקרים קיצוניים כמו מקרה זה?

תומר

 

אם אתה מדבר על רכבי משטרה..

מה עם אוונסיס או קרינה?

רכבים שמסוגלים להגיע למהירויות האלה ולא חסר אותם בכביש..

גם כאלה עם אקדח לייזר עליהם

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

ממתי לאנטיס/קורולה מגיעות ל-200 קמ"ש?

האם נכנסים לפעולה רכבים חזקים יותר במקרים קיצוניים כמו מקרה זה?

תומר

 

אם אתה מדבר על רכבי משטרה..

מה עם אוונסיס או קרינה?

רכבים שמסוגלים להגיע למהירויות האלה ולא חסר אותם בכביש..

גם כאלה עם אקדח לייזר עליהם

 

פאסאט יכולה לדעתי.

אולי גם B4 ....

אבל פה הנושא הוא לא האם הניידת יכולה לסגור סקאלה או לא, אם זה מעניין מישהו תפתחו את זה בת'רד אחר.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

אני לא יודע אם על זה קראתי בעיתון,

אבל קראתי לפני כמה ימים על מירדף

והיתנהל גם בעזקת מסוק, אם הם רדפו

אחריו מזיכרון עד חייפה אז יכול להיות

שהם נעזרו במסוק.

יובל

פורסם
אני יכול להעיד על עצמי מבחינה עובדתית

נהגתי בגרמניה במרצדס במהירות של.... מעל 200 תאמינו לי זה לא משהו

שממש מורגש. (כנראה הכבישים,והמכוניות בכביש נעו פחות או יותר במהירות דומה).

 

לעומת זאת בארצינו הקטנה זה עלול להיות מורגש גם מבחינת הכביש ,וכן מבחינת

המכוניות שנעות בכביש.

 

ולא, לא נהגתי במהירויות כאלו בארץ- חס וחלילה עדיין לא השתגעתי

 

אני שומר חוק

 

(בגרמניה גם שמרתי על החוק - פשוט באוטובאן מותר לעבור את ה....200 +)

 

 

לדעתי ה"טייס" סיכן את עצמו וכן את המכוניות בכביש - חוסר אחריות?

או שיגעון חולף......

 

בכבוד רב

turbo

 

נכון שברוב דגמי מרצדס הנוכחיים אתה בקושי תרגיש כשאתה במהירות גבוהה אבל תאמין לי שאתה מרגיש כשאתה בכ200 קמ"ש ואתה גם צריך להתרכז יותר ולהזהר, אין מצב שהוא לא שם לב שהוא היה במהירות כזו.

×
×
  • תוכן חדש...