Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צודק 100 אחוז!! (רק חבל שיש אנשים כמוני וכמו עוד הרבה שאכפת להם קצת מהסביבה, והממיר ושאר חוקים מוזרים נגד זיהום נמצאים שם בדיוק בשביל זה)

למרות שאין לי מושג אם אלעד שוחר סביבה ושלום...

חבל שיש? לדעתי חבל שאין.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שלום אנשים,

קודם כל תודה על כל התגובות, דבר שני אני אכן שוחר סביבה וגם שלום בתנאים מסויימים..:? .

 

לדוד; מדובר בקסנטיה עם מנוע בנפח 2000, הבחור שהתקין לי את הממיר טען שאת אותו הממיר הוא מתקין גם למנועים גדולים יותר כגון מנועי וולוו ואף פעם לא היתה עם זה בעיה.

את החיישן שהיה מותקן על הממיר בתחילת הדוד, הוא הוציא והלחים אותו על השני.

 

אני חשבתי על הפלאגים מכיוון שבכל הקטלוגים שראיתי (פלאגים של EYQUEM), הפלאגים המתאימים הם מדגם RFC58LS ואילו מה שקיבלתי במוסך ע"פ מספר רכב הם RFC52LS. ניסיתי את מזלי פה בפורום בשאלה על ההבדל ולא קיבלתי תשובה חוץ ממשהו שאמר שמר: ההבדל הוא בפלאגים חמים מול קרים. אולי פה נעוצה הבעיה ואני לא מבין בזה לכן אני זקוק לעזרתכם...

(ואולי זאת גם הבעיה שלך, ארז?)

 

אם תגידו לי שהפלאגים האלה הם לא הגורמים לבעיה אני אגש לאגזוזן שיעשה משהו למרות שאני בטח אהיה חייב לחבר את הרכב למכשיר בדיקה כדי להוכיח את טענתי וזה יעלה עוד כסף..

בריאות לכולם!

פורסם

הפלגים המתאימים לקסניה 2000.

 

מנוע 1.8 RFC52LS2E

RFC42LS2E, 1.8,2.0 16V

RFC58LS2E 2.0 (טורבו)

RFC58KCPD 3.0

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
הפלגים המתאימים לקסניה 2000.

 

מנוע 1.8 RFC52LS2E

RFC42LS2E, 1.8,2.0 16V ????? זה בכלל משהו אחר!

RFC58LS2E 2.0 (טורבו)

RFC58KCPD 3.0

הישנים שהיו מורכבים אצלי היו RFC58LS3E

עכשיו בכלל הלכתי לאיבוד.

 

דיברתי עם האגזוזן היום והוא אמר שירים כמה טלפונים, יבדוק את העניין עם הממיר ויחזור אליי. אני עדיין מחכה...

בריאות לכולם!

פורסם

אתה עושה בלגן,מה נפח המנוע שלך וכמה שסתומים.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אתה עושה בלגן,מה נפח המנוע שלך וכמה שסתומים.
אני מתנצל אם בילגנתי, מנוע 2000 16V, שנת 96.

 

 

ואם מישהו יכול למחוק את אחת משתי ההודעות הזהות אני אודה לו.

בריאות לכולם!

פורסם

ואחרי כל מה שנכתב, אנחנו עדיין חוזרים לאותו מקום.

 

התשובה ניתנה לך מבראשית, ועדיין נשארה בעיינה.

 

 

 

יתכן והבעיה נובעת לא מהמיר אלא ממשהוא אחר ורצוי להתחבר עם מחשב/סורק אבחון ולבצע בדיקת מע' הזרקת הדלק ונהול המנוע וקריאת נתוני החיישנים השונים כולל חיישן חמצן.

יתכן והורכב ממיר קטליטי לא מתאים ו/או שהוא פגום למרות היותו חדש.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

הפלגים המתאימים למודל 96 מנוע 16V 2.0 הם RFC58LS.

ופעם הבאה כשתרצה עזרה,כתוב את כל הפרטים על האוטו.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תודה רבה, אני אגש למוסך ביום ראשון ואתן להם מנה קטנה על ההטעיה וגם אחליף את הפלאגים באותה הזדמנות.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...