Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה פסק דין תקדימי שבו בחור שנתפס על ידי שוטר בזמן שהוא מדבר בפלאפון בפקק, ניצח במשפט וזוכה מכל אשמה (למיטב זכרוני). בכל זאת עדיף שלא להסתבך...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ההבדל בין ארץ נאורה לארץ לארץ לא נאורה הוא כדלהלן:

בארץ נאורה הכל מותר חוץ ממה שאסור.

בארץ לא נאורה הכל אסור חוץ ממה שמותר.

אנחנו חיים בארץ לא נאורה.

 

ומה עושים שוטרים? מה שבא להם. אם הפרצוף שלך לא נראה להם, הם יכולים לעכב אותך בגלל שעשית צל על המדרכה. ואם באמת מתחשק להם - הם גם ימצאו איזשהו סעיף לתקוע אותך. באמת שבא לך לנסות?

למרות ששמעתי שדיבורית אוזניה גם היא מפוקפקת מבחינת החוק (מידע לא בדוק), לפחות היא לא מושכת תשומת לב כמו טלפון ביד צמוד לראש. תקנה דיבורית אוזניה (ממש כמה גרושים), וסע לשלום.

פורסם
היה פסק דין תקדימי שבו בחור שנתפס על ידי שוטר בזמן שהוא מדבר בפלאפון בפקק, ניצח במשפט וזוכה מכל אשמה (למיטב זכרוני). בכל זאת עדיף שלא להסתבך...

 

רוני

תיקון:

זהו לא פסק דין תקדימי, מאחר והוא ניתן בערכאה ראשונה.

ז"א שזהו פס"ד שאינו מחייב לפעול הלכה לפיו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
היה פסק דין תקדימי שבו בחור שנתפס על ידי שוטר בזמן שהוא מדבר בפלאפון בפקק, ניצח במשפט וזוכה מכל אשמה (למיטב זכרוני). בכל זאת עדיף שלא להסתבך...

 

רוני

תיקון:

זהו לא פסק דין תקדימי, מאחר והוא ניתן בערכאה ראשונה.

ז"א שזהו פס"ד שאינו מחייב לפעול הלכה לפיו.

 

עמית

 

טוב, במשפטים אני לא מבין :D

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כל עוד המנוע פועל ואתה נימצא על הכביש (ולא בשולי הכביש או בחניה) אז אסור לך לדבר בפלאפון! במיוחד שאתה נימצא בפקק ואתה צמוד למכונית ממול ופתאום לא תשים לב ותיכנס בה.

×
×
  • תוכן חדש...