Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דליפת שמן בין הנשם לקרבורטור-על מה זה מסמן?(205)


amitt
שימו לב! השרשור הזה בן 6935 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

היום עצרתי לדבר עם שכן שלי והוא אמר לי שיש ריח של שמן מהאוטו, פתחנו מכסה מנוע,וראינו שיש דליפה של שמן שנוזל על הקרבורטור ובהמשך גם עד הגומיה של ההגה.

יש צינור שמחבר בין המכסה שסתומים לנשם והוא לא אטום ב 100% יתכן שזה הגורם לנזילה מהצד של הקרבורטור?

שכן שלי אמר לי שיכול להיות שזה מסמן על רינגים תפוסים- מה זה אומר?

חשוב לציין שתמיד הייתה נזילה של שמן על הקרבורטור באיזור המדובר ,אבל היא הייתה קטנה אז לא יחסתי לזה חשיבות.

מה אתם אומרים ,מה זה יכול להיות? מה כדאי לפרק קודם, אם בכלל ,כדי לאבחן את מקור הבעיה?

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צינור עשן פולט עשן ממכסה שסתומים.(טבעי) העשן הופך לטיפות שמן , שמזהם את מסנן האוויר ,

ואת הקרבורטור, טיפול בסתימה במערכת נשם במכסה שסתומים, תקטין אך לא תבטל לגמרי את העשן וההזעה הטבעית!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מגיע שמן לקרבורטור מצד הנשם שבא ממכסה השסתומים סימן שהמנוע שלך מנפח הוא כבר זקן, כמו שאמרו לך רינג'ים תפוסים אבל במקרה הזה הם לא תפוסים הם שחוקים ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי צביקה ,תודה רבה על תשובתך.!

 

האם ניקוי מערכת נשם במכסה שסתומים היא פעולה שביכולתי לבצע בבית? אם כן אז אילו חומרים דרושים.?

פירקתי בעבר את מכסה השסתומים כדי להחליף אטם למכסה, ככה שאני לא בור לגמרי לגבי מה שמתרחש שם.

תודה רבה.

אם מגיע שמן לקרבורטור מצד הנשם שבא ממכסה השסתומים סימן שהמנוע שלך מנפח הוא כבר זקן, כמו שאמרו לך רינג'ים תפוסים אבל במקרה הזה הם לא תפוסים הם שחוקים ...
הרכב לא אוכל שמן בצורה שונה מבעבר , זה עדיין נראה לך כמו רינגים שחוקים ? או כמו שצביקה אמר רק נשם מכסה שסתומים מטונף?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו ביצע ניקוי למערכת נשם במכסה שסתומים כמו שצביקה רשם?

 

או שלא ניתן לנקות ויש להחליף את המכסה או חלק אחר?

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטרף לדעתו של זאהר,רינגים שחוקים.

פעם ראשונה אני שומע ,ששמן עובר כשיש סתימה.

לנקות לא מזיק,ולא יעזור לפיתרון הבעיה.

כשתנקה ותאטום טוב את הצינור,יתחיל עשן באגזוז.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה דוד.

 

אבל הצינור שלא מחוזק היטב הוא זה שמחבר בין מכסה השסתומים לנשם, והנזילה היא בין החיבור של הנשם לקרבורטור.

לפי מה שאמרת , סגירת הצינור שמגיע לנשם היטב, תגרום לעישון דרך האגזוז?

אני אנסה להעלות תמונה מחר אולי ,כדי שתראו יותר טוב על מה אני מדבר.

ונראה לי שצביקה לא התכוון לכך שיש סתימה מלאה, אלא שייתכן והיא חלקית וניקוי יפחית את כמות השמן שנוזלת.

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

....אכן אני התכונתי לסתימה חלקית, אשר מעבר חופשי של גזים, ימנע לחצים בעוקת השמן, ויפחית

אם כי לא ימנע לגמרי, הזעה/ רטיבות באזור( אופייני מאד ברכבי פזו 205, 1100/ 1400/C15!

כמות השמן והעשן הנפלט תלוייה מאד במצב השחיקה של טבעות השמן, והדחיסה גם יחז,

תמונה יכולה להועיל ,לשקף את הנעשה חזותית, אך אינה יכולה להוות אידיקציה לגבי מצבו של המנוע,

ובעיקר הרינגים!

במקרה של צריכת שמן סבירה, יש לקבל זאת כעובדה, ואין טעם להשקיע בשיפוץ מנוע, גם לא חלקי, אך לשמור על תחזוקה שוטפת. וטפולים בזמן, עם מוצרים איכותים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה צביקה על ההסבר המקיף.

אני ממש אשתדל להעלות תמונה מחר.

אבל עדיין לא הבנתי ב 100% איזה חלק יש לנסות לנקות, האם התכוונת למכסה השסתומים?

האם "עוקת השמן" היא חלק ממכסה השסתומים?

תודה רבה , שבת שלום.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה למכסה השסתומים בלבד, ובעיקר באזור החיבור לצחניור הנשם!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

anitt ,אל תפרק ותחפס לך בלגן.קודם החליף צינורות פגומים

וראה אם האוטו לא מעשן באגזוז.אם מעשן החזיר את הצינור הפגום,כי התקלה ברינגים

עדיף שיוציא מעט שמן מאשר יעשן באגזוז.זאת במידה שאתה לא "הולך"

בנתיים על התקלה ברינגים.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה דוד.

 

הצינור ממכסה השסתומים לנשם לא פגום, הוא פשוט לא מקורי ולכן הוא לא יושב טוב על הפתח של מכסה השסתומים אני אסגור אותו טוב עם בנדים ואחפש עישון מהאגזוז כמו שרשמת.

למרות שלא משם נוזל השמן, אלא בחיבור שבין הנשם לקרבורטור, אני אנסה להדק את בנד המתכת גם שם .

עשן מהאגזוז אני אמור לראות כשהרכב עומד,או לחפש אותו דווקא בנסיעה? ,לפי מה שזכור לי צריך לתת מכת גז ואז לראות אם יש עישון.

ועוד דבר, ב 100 אלף הראשונים של הרכב השתמשו בשמן 15W40 וב 30 אלף האחרונים השתמשתי ב 20W 50 (לפי ספר הרכב)יכול להיות שזה קורה בגלל זה? והאם כדאי לחזור ל 15W40 אחרי 30 אלף?

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להתייחס למצב המנוע, צינור הנשם ב205 מכיל במקור סנן פנימי אשר עם השנים יש לו נטיה להיסתם ואך לתפורר, אותו צינור מוביל ממכסה המנוע לשרוול אשר בין סנן האוויר למאייד, אליו מחובר גם , אנכית, מינור דק יותר , אשר יש לו נטיהה להנתק , הצינור הדק מחור לסעפת היניקה ותפקידו לעזור בניקוז אות טיפות שמן המתהוות אחרי קירור האידים.

 

יש לפרק צינור זה, לבדוק כי המעבר בו חופשי, לפרק את הדיזה בסעפת , אליו הוא מחובר ולנקותה. לאחר מכן , יש לנהכיב הכל מחדש תוך שימוש בחבק (אזיקון) קטן, למניעת נפילת הצינור מנקודת החיבור עם צינור הנשם.

יש להקפיד ב-205 על הידוק טוב של השרוול , גם בצד הסנן וגם בצד המאייד.

עקרונית , אין צורך לפרק את מכסה השסתומים למעט החלפת האטם.

בהצלחה.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה צבי.

 

לפי מה שהצלחתי להבין מההסבר שלך,דיברת על שני צינורות ,אחד ממכסה השסתומים לנשם ועוד אחד קטן יותר, שמחובר באיזור הקרבורטור ?

רשמת שהוא מחובר אנכית לשרוול שמחבר בין הקרבורטור לפילטר,לא זכור לי שראיתי צינור כזה ,האם תוכל להכווין אותי יותר במדוייק אל הצינור הקטן ?

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה צבי.

 

לפי מה שהצלחתי להבין מההסבר שלך,דיברת על שני צינורות ,אחד ממכסה השסתומים לנשם ועוד אחד קטן יותר, שמחובר באיזור הקרבורטור ?

רשמת שהוא מחובר אנכית לשרוול שמחבר בין הקרבורטור לפילטר,לא זכור לי שראיתי צינור כזה ,האם תוכל להכווין אותי יותר במדוייק אל הצינור הקטן ?

תודה רבה.

בדוק ה"פ

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6935 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...