Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור קצת ארוך אבל תשתדלו לקרוא עד לסוף אני ינסה לתמצת.

יש לי נקישות מגלגל קדמי ימני בבורות בכביש ואני מרגיש שהגה רועד

הלכתי היום למוסך שאני מטפל ו ישבנו 4 שעות על הרכב לא ראינו כלום וקבענו שוב ליום ראשון.

בדקנו הכל,ממש הכל,מתושבות בולמים ועד ציריות למען הסר ספק.

היום ישבתי ברכב עם חבר וסתם שיחקתי לי הגה כשהאוטו מכובה ושמתי לב שכשאני משחק בהגה מהר אז יש את הרעשים כמו שיש בכניסה לבורות.

בנוסף שמתי לב כשהכביש משובש ההגה רועד יתר על המידה,אני חייב לציין שהייתי היום במוסך מורשה הונדה והוא טען ש"הכל תקין" מה שעצבן אותי מאוד כי לא הכל תקין וכנראה הוא לא רצה להכניס את הראש למיטה חולה.

אז אם מישהו יכול לתת לי כיוון להתמקד עליו ביום ראשון זה מאוד יעזור.

רעשים של נקישות בבורות וכשהאוטו מכובה ומשחקים בהגה.

יש מצב גם שזה גורם לרעידות בהגה במהירות מסיימת?

ועוד שאלה,יש מצב שהלך בולם למרות שהוא יבש ואין ממנו נזילות שמן?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אני לא כל כך מכיר הונדות. בדקתם מוטות קישור לאנטירול הקידמי (אם יש בכלל)?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

איך אתה יכול להיות כל כך בטוח שזה מסרק הגה, למען השם?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
תחליף מסרק הגה והכל יסתדר רק אל תשכח כיוון פרונט אחרי זה.

מאיפה הבטחון בדיאגנוזה שנתת?? אצלך ברכב היית רץ להחליף מסרק הגה, בכזו קלות, באלפי שקלים??

 

ולמה כוון פרונט אחרי החלפת מסרק הגה? מספיק כוון גלגלים.

פורסם
רעשים של נקישות בבורות וכשהאוטו מכובה ומשחקים בהגה.

יש מצב גם שזה גורם לרעידות בהגה במהירות מסיימת?

ועוד שאלה,יש מצב שהלך בולם למרות שהוא יבש ואין ממנו נזילות שמן?

רעש נקישה עמומה מהגה לא מצביע ישירות על תקלה, אלא אם יש חופש במסרק.

 

יתכן שהבולם ירעיש ללא סימני נזילה, כמו כן יתכן שהרעש אצלך נובע מתושבת בולם פגומה, או תפוח פרונט פגום.

 

צריך פשוט לפרק את הבולם הימני, בדיקה חזותית של הבולם מפורק, סביר להניח תצביע על התקלה.

×
×
  • תוכן חדש...