Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלי עבודה - איכות או סיניים?


tkamin
שימו לב! השרשור הזה בן 1745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

על מה אתה מדבר ? אם תצליח לגרום לרכב נזקים כתוצאה משימוש במברגה ,זה יהיה רק באשמתך.

לא יכולת להביא דוגמא יותר גרועה לכלי זול שלא מבצע את עבודתו מאשר מברגה/מקדחה.

העקרון של הכלי כל כך פשוט ,והיום לכל כלי זול יש כוונון מהירות סיבוב,כך שאין כאן שום הבדל בין כלי יקר לזול.(אולי חוץ מההספק אם אתה מתכוון לקדוח בבטון כל היום).

יש אצלי שנים מברגה חשמלית שקיבלתי ,תצחק או לא,כשקניתי 4 קופסאות של קפה נמס.

בנוסף אליה יש לי עוד כמה בין היתר של בוש וסקיל.

ואני אומר לך שהמברגה הראשונה שבאה ליד אותה אני לוקח בלי לעשות חשבון מה רשום עליה וכולן מבצעות בערך את אותה העבודה.

הדבר החשוב ביותר במברגות זה הראש שאותו אתה מרכיב -חשוב שיהיה איכותי.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ישלי פתרון מצויין בשבילך:

אמרת שראית את הטס הזה במזוודה עם הראצ'ר וכל השטויות, והוא עולה רק 70 שקל.

קנה אותו ותראה עם הא עונה לך על הצרכים שלך-אם כן הרווחת:).

אם הכלים מתחילים להתעקם ולהשבר(כמו שקרה לי אחרי חודש בול!!!) תחסוך עוד קצת ותקנה סט כלים יותר טוב.

מקסימום אז הפסדת 70 שקל.לא סוף העולם!

 

נ.ב

תדע לך שבמכוניות תמיד"הזול הוא היקר"-תמיד שתחפש דברים במחיר זול בסוף תשקיע עליהם יותר ממה שאי פעם חשבת,אבל לא תהיה לך ברירה.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר ? אם תצליח לגרום לרכב נזקים כתוצאה משימוש במברגה ,זה יהיה רק באשמתך.

לא יכולת להביא דוגמא יותר גרועה לכלי זול שלא מבצע את עבודתו מאשר מברגה/מקדחה.

העקרון של הכלי כל כך פשוט ,והיום לכל כלי זול יש כוונון מהירות סיבוב,כך שאין כאן שום הבדל בין כלי יקר לזול.(אולי חוץ מההספק אם אתה מתכוון לקדוח בבטון כל היום).

יש אצלי שנים מברגה חשמלית שקיבלתי ,תצחק או לא,כשקניתי 4 קופסאות של קפה נמס.

בנוסף אליה יש לי עוד כמה בין היתר של בוש וסקיל.

ואני אומר לך שהמברגה הראשונה שבאה ליד אותה אני לוקח בלי לעשות חשבון מה רשום עליה וכולן מבצעות בערך את אותה העבודה.

הדבר החשוב ביותר במברגות זה הראש שאותו אתה מרכיב -חשוב שיהיה איכותי.

ידידי היקר וחובב הג'אנק הסיני,

במברגות מאיכות ירודה לא קיים המנגנון שעוצר את הסיבוב שלה כאשר הבורג נכנס עד הסוף...

(וגורם לה להסתובב על ריק)

בקשר לאיזה נזק זה יכול לגרום, אתה מוזמן לשאול את הבעלים הקודם של הרכב שלי, שחיבר את הברגים הפנימיים של הקונסולה המרכזית לאחר חיבור דיבורית, באמצעות מברגה, ופוצץ את כל הפלסטיקה באזור... (לקח לי הרבה זמן והתרוצצות בפירוקיות לסדר את זה)

 

חסרים לנו מספר פרטים כמו : בן כמה אתה, האם אתה מייבא ג'אנק סיני למחייתך , והאם יצא לך לעשות עבודות רציניות בחיים שלך?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר ? אם תצליח לגרום לרכב נזקים כתוצאה משימוש במברגה ,זה יהיה רק באשמתך.

לא יכולת להביא דוגמא יותר גרועה לכלי זול שלא מבצע את עבודתו מאשר מברגה/מקדחה.

העקרון של הכלי כל כך פשוט ,והיום לכל כלי זול יש כוונון מהירות סיבוב,כך שאין כאן שום הבדל בין כלי יקר לזול.(אולי חוץ מההספק אם אתה מתכוון לקדוח בבטון כל היום).

יש אצלי שנים מברגה חשמלית שקיבלתי ,תצחק או לא,כשקניתי 4 קופסאות של קפה נמס.

בנוסף אליה יש לי עוד כמה בין היתר של בוש וסקיל.

ואני אומר לך שהמברגה הראשונה שבאה ליד אותה אני לוקח בלי לעשות חשבון מה רשום עליה וכולן מבצעות בערך את אותה העבודה.

הדבר החשוב ביותר במברגות זה הראש שאותו אתה מרכיב -חשוב שיהיה איכותי.

אופפססס , ראש איכותי ? למה ? אפשר זבל ?

 

אגב -אייל , אתה טועה בעניין המעצור , או קלאץ' , אם נדייק.

כמעט כל המברגות באות עם קלאץ', שהוא בסה"כ שתי דסקיות שמחליקות יותר או פחות לפי המרחק ביניהן .

 

מה שחרא במברגות הללו :

1. מנוע מצחיק , יכול להיות גם של 80 וולט , אבל הוא פשוט קטן מדי , משהו בסגנון צעצוע של ילדים , ותאמין לי , פירקתי מברגות. כתוצאה מכך המברגה לא עומדת בעומסים רציניים.

2. סוללה מעפנה. אולי שוב , 80 וולט , אבל סוללות ניקל קדמיום ישנות ונוזלות תוך כמה חודשים.

שתיים כאלה החזיקו אצלי חצי שנה . מראש קניתי אותן ב-80 ש"ח לאחת כדי לבנות כמה קירות גבס - הן החזיקו את החודש בעבודה מסיבית ואח"כ נפחו את נשמתן לאיטן.

3. ההדק/לחצן/תקרא לזה איך שבא לך - אמנם מוגדר כאלקטרוני ,אבל הנגד המשתנה שם מעפן ביותר ,יש לך מהירות איטית ביותר ,ומייד אתה עולה לסל"ד המכסימלי של המברגה.

קח BOSCH/AEG/MAKITA וכו' , יש לך שליטה לינארית על מהירות המברגה.

 

שוב - יש כאלה שמברגה כזו מספיקה להם , אבל איכות זה לא.

ושוב - יש הבדל גדול בין כלי חשמלי שהוא כלי עזר (אפשר להבריג גם ביד ,ובעצמך אמרת שהחשיבות היא לראש האיכותי) לבין כלים מכניים כמו מפתח מחומר רך שמחליק או בוקסה בעלת דפנות דקות מדי שנשברת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז במברגה שלי אין קלאץ'... היא תמשיך להסתובב עד דלא ידע...

אולי צריך להחליף קלאץ' (של VALEO) :-D

 

כמובן שהראשים שבאים עם מברגות כאלה מתפוררים אחרי הפעם הראשונה, אפילו לא טרחתי לציין זאת.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע שמר אין לי מושג למה אתה ממשיך להתקיף אותי על כל מה שאני רושם.

 

שים לב שכבר רשמתי פה שראש איכותי למברגה זה חובה באחת ההודעות,מה עכשיו גם זה לא בסדר?

תקשיב לגבי המברגות הנטענות אכן אתה צודק,הסוללות שלהן מתעייפות מהר ואין כל הצדקה לקנות כלי כזה שלא מחזיק יותר מכמה הטענות ו/או חודשים.

המברגה הזולה שקיבלתי במתנה איננה נטענת .

לגבי עבודות בגבס ,מצחיק שהזכרת את זה ושאמרת שהשתמשת בכלי זול בעבודה כזו.

בעבודה עם גבס לא רק שצריך כלי שלא יאכזב אותך כשאתה תקוע על סולם עם 5 ברגים בפה וללא סוללה.

אלא אתה חייב מברגה אמינה עם קלאטש ועם ראש מיוחד שבא במגע עם הגבס ולא נותן לבורג להכנס יותר ממילימטר לתוך הגבס ,למרות שגם ככה אתה עובר עם שפכטל,אבל בורג שהוברג עד הפח לא תורם לך בכלום.

עבדתי עם אחת כזו של מקיטה בחודשים הרבים שעבדתי בבנין אצל קרוב משפחה.

לגבי עבודה עם עץ כאן זה כבר סיפר אחר,פה אין שום צורך בכלי מקצועי ותאמין לי שהמברגה עלומת השם שלי,עושה בדיוק את אותה העבודה כמו מברגת הבוש שלי.תאמין לי אני לא עובד עלייך.לא מבין למה אתה מסרב להאמין.יש לי המון ניסיון בעבודה עם עץ ,יותר מאשר בגבס.

יכול להיות שפשוט נפלת על ח*א של מברגה שבאמת אי אפשר לשלוט על עוצמת הסיבוב,חבל ,מצטער בשבילך,אבל זה בדיוק כמו שאני אומר לך שהולך לי טוב עם המברגה ואתה אומר לי- לא נכון אתה שקרן,סתם ויכוח מיותר. אין פה תורה מסיני פשוט מכשיר שמסתובב ,הלבש לו ראש טוב כוון מהירות וצא לדרך ,וד"א לא יוצא לי הרבה להשתמש במקס' מהירות איתה.

ולגבי הבחור שהבעלים הקודמים הרכיב לו את הקונסולה עם מברגה ,לא נותר לי אלא להשתתף בצערך,על כך שקנית רכב מדביל,מי מבריג דבר כזה עם מברגה,רק מברג ובעדינות.

ותחשבו על זה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד מהבעלים הקודמים שהיו בדרך... או אולי אפילו אחד המתקינים שהתקין.

בכל מקרה זה לא משנה, הרכב נפל ב4 השנים אחרונות על בעלים שדאג לו טוב טוב וממשיך לדאוג :-D

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי בנושא וסיכום קצר;

 

אני עובד עם סט בוקסות 1/2" של PROFEXENE מזה כשנה וחצי לערך (אולי שנתיים, לא זוכר בדיוק) ומאוד מרוצה ממנו.

מדובר בהבדלים של שמיים וארץ לעומת סטים פשוטים שהיו לי בעבר ונכחדו מהעולם.

עם הסט הזה אני עובד גם עם פותח ברגים חשמלי (כמו הפטיש אויר של הפנצ'מעכרים אבל חשמלי) שהוא גם IMPACT (דופק). מדובר במכשיר דיי חזק ולמרות הכל הבוקסות לא נשברות, לא מתבלות, לא נסדקות ולא כלום.

רק בשביל שתבינו את העיקרון, לפעמים שימוש בבוקסות הללו על ה IMPACT מביאים את הבוקסה לרמות חום מטורפות (המכשיר דופק והבורג מסרב להפתח) עד כדי כך שנגיעה בבוקסה יכולה להגיע לרמה של כוויה ביד... ולמרות הכל - השרדות מעולה.

 

יש לי גם מד-מומנט של SIGNET עם דרייב בגודל 1/2" שאיתו אני משתמש בבוקסות של ה PROFEXENE - כלי מעולה למרות שהשימוש שלי איתו הוא אפסי (הוא טוב בתור ידית ארוכה אבל במדידה עצמה אני משתמש לעיתים רחוקות מאוד).

 

עם הסט של PROFEXENE אני פותח גם אומים לציריות, ברגים חזקים מאוד שמחזיקים את ה"פולי"-מנוע ומה לא. אגב, פתיחה של אום ציריה נעשית ע"י צינור מאריך באורך של 1 מטר - תבינו על איזה מומנט פתיחה מדובר...

מדובר בסט-בוקסות שביחס למותגים אחרים אפשר לומר שהוא MID-RANGE, אך ללא ספק עושה עבודה מדהימה. כמו כן אני עובד עם הסט הזה דיי הרבה (בד"כ כמה פעמים בשבוע, לפעמים פחות ולפעמים יותר) כך שלא ניתן לומר שהסט הזה "נח" אצלי.

 

בקטגוריית ה LOW-RANGE נמצאים כל הכלים הסיניים, שהם לא שווים כלום. תרחיקו אותם מהמכוניות ויפה שעה קודם... מניסיון.

לא ממליץ עליהם בשום פנים ואופן.

בנוגע לכלים סיניים בבית, יש לי מברגה ומסור (מייקל) "ג'קסון" (JIG-SAW) שעושים את עבודתם נאמנה. אין לי תלונות לגביהם אבל ביחס למחיר המגוכח ששילמתי עליהם אז אין ספק שזה שווה כל שקל (המקדחה עבדה ועובדת נהדרת - היא גם מברגה חשמלית עם נגד משתנה שעובד מצויין - לא כמו ששמר תיאר - והיא גם מקדחה "דופקת" - שעובדת יופי על קירות טרומיים. המסור האנכי גם כן עושה אחלה עבודה... אני לא מצפה שזה יחזיק כמו BOSCH או MAKITA, אבל זה בסדר למי שפעם ב... צריך לקדוח חור בקיר או לנסר עיגול בפלטה מעץ).

 

בקטגוריית ה MID-RANGE יש כלים מעולים שמחזיקים המון זמן ולא מאכזבים. PROFEXENE ו SIGNET הם דוגמא מעולה לכך. כלים באיכות טובה, רמה טובה ובמחיר שווה ביותר ביחס לתמורה (דבר שקרוב מאוד לכלי מקצועי). אין פה שום דילמה, שווה כל שקל אם אתם מתכוונים לעשות טיפולים לרכב בעצמכם. ההוצאה הראשונה נראית יקרה, אבל היא רק נראית...

 

בקטגוריית ה PRO יש ים מותגים שלפי דעתי אין טעם לפרט עליהם (חלקם הוזכרו בשירשור). מחיר גבוה שבמרבית המקרים רחוק מהישג ידו של המשתמש הממוצע (וגם למקצוען המתחיל) לא תמיד הופכים את הקניה למשהו משתלם כל עוד לא מדובר במקצוע היום-יומי שלך.

 

הכלים בקטגוריית ה MID-RANGE לא יאכזבו את המשתמש המתחיל (זה בטוח) ובמרבית הסיכויים גם לא את המקצוען המתחיל.

 

אגב, לפני מספר חודשים רכשתי סט מפתחות (סה"כ 12 מפתחות), צד אחד סגור (רינג) צד שני פתוח (רגיל), במידות 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 17, 19, 22 MM מחברה (הודית) לא ידועה. לקחתי את הסיכון/הימור מאחר והמחיר היה זול, הכלים נראים דיי איכותיים - ולא פחות חשוב, ממתכת CHROME VANADIUM. עד היום יצא לי לעבוד איתם לא מעט ועל מספר ברגים דיי רגישים - והמפתחות עמדו בכל המשימות בצורה מעולה, מבלי להישחק בכלל או להרוס את הבורג הנפתח.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Jig-saw , יה עילג :-)

 

עמית - הסיבה שבבית אפשר להשתמש בכלים קצת פחות טובים - גם אם טועים , מכסים בקצת שפכטל/צלוטיט/פוליפילה וצובעים. הבטון/גבס סובל הכל.

 

באוטו , שבור בורג במקום עם גישה דפוקה - תפרק ראש מנוע/תוציא מנוע...

 

אוטו גם עשוי לנזול שמן/מים/דלק וכו'.

 

בטון לא.

 

זה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלים טובים מחזיקים לנצח... לדוגמא כלים שקיבתלי מסבא שלי... מפתח שוודי שעבר עליו הרבה, לא מחליף אותו...

 

כלי טוב, יתן לך נחת רבה... המברגת בוש לי (ירוקה) הוחלפה במברגה של אותה חברה אחרי 14 שנים של עבודה... אני "הלכתי" על הדגם המיקצועי יותר (כחול) כי הוא מגיע עם 2 בטריות, ואם הוא יחזיק לי עוד 14 שנים, דרשיני...

עוד דוגמא, משור דיסק, קניתי אחד טוב, של בוש עם מהירות מישתנה (כחול), הוא בא כתיגבור לדיסק הקיים (גם אותוו קיבלתי בירושה)... שווה כל אגורה...

 

הכל תלוי בכמה אתה מוכן להשקיע וכמה אתה עובד עם זה... אם אילו "כלי בית" שלא ממש מישתמשים בהם כל יום והשימוש העיקרי הוא תת הרגשת ביטחון שיש כלי עבודה בבית, סבבה... אבל אסור לצפות מהם ליותר מידי...

היו לי ידיות "כוח" שהתפתלו לי בין הידיים, ואני לא איש חזק...

בתקופה שעבדתי בחשמל ביניין היה לי מנהל עבודה שהתקלקל לו האוטו והאוטו הלך למוסך. המנהל שלו אמר לו "תיקנה איזה כלי שחסר לך"... הוא קנה פטישון של בלק&דקר... אחרי יומיים של עובדה הוא פשוט נישרף לי בידיים... אחרי שעבד כמעט יומיים רצוף...

אחרי שהאוטו עם הכלים חזר, חזר גם הפטישון שלנו (מקיטה או מטאבו לא זוכר), המשיך ליפול מהסולם, המשיך להיטלטל בארגז, והמשיך לעבוד... הכלי לא מפסיק, אמנם עולה פי 2, אבל שווה...

אם הייתי צריך לקנות כזה לבית, לא הייתי קונה אותו, כי זה אובר-קיל, אבל מי שעובד עם זה, אין תחליף... וכמו שנאמר, קמצנים משלמים פי 2 (ויותר)...

חלק מההנאה בעבודה הם הכלים. הצורה שהם מסייעים לך, ושלא צריך להילחם איתם...

כל אחד שיעשה לעצמו את החשבון...

אגב מברגות, המברגה שלי הצליחה לשבור "ביט" פיליפס (החלק עם הX ניגזר)... :wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף הנסיעה נדחתה למחר, בתקווה למצוא סט 3/8 טוב ועוד קצת כלים מסביב, וגם ביקור קטן אצל הפרסי...

תודה לכולכם על העצות...

 

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער להעלות את הנושא פעם נוספת... :roll:

 

אני מתכוון לרכוש סט 3/8 של סיגנט או פרופקסן.

האם ישנו הבדל משמעותי בין שני הסטים?

למה (לרוב) אנשים מעדיפים לרכוש סט 1/4 של סיגנט ו 3/8 של פרופקסן?

(ולא שניהם של סיגנט... או פרוקסן)

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון כלי עבודה:

ראשית הלכתי לטכנו-צינור כפי שהומלץ כאן... סטים נחמדים מאוד של סיגנט אבל יקרים במקצת. אגב, מחיר סט המברגים לא רחוק ממחירו בהום-סנטר...

אז החלטתי להמשיך בסיבוב ולקפוץ לאספקה לתעשיה בשביל הבוקים. לא יודע מי ראה שם מבצע אבל המצב השתנה, וכקגע המבצע הוא על בוקים של 6 טון במחיר 165 ש"ח. הבוקים ענקיים ויפים אז לקחתי אותם, ובדרך לקחתי כבר משם סט 3/8 של פרוקסן, פלייר, מפתח פילטר שמן עלום שם וסט אלן. האמת, יצאתי בנזק יותר כבד ממה שחשבתי, אבל הכלים באמת מרגישים מצוין, ונראים נחמד. מקווה שיהיה להם שימוש טוב ורב.

אגב, דווקא אלן 12 מ"מ לא נמצא בסט שקניתי (מרוב ההתלהבות לא שמתי לב שזה 1-10 מ"מ) ובחנות השכונתית לא שמעו עליו, אז החלפת השמן נדחתה...

בעיה שהתעוררה היא שהג'ק שלי נמוך מדי בשביל הבוקים האלה, ורק אם אני מרים את הרכב כשהוא נמצא על בלטה אז הבוק בכלל נכנס, מה הפיתרון כדי לנצל את גובהו של הבוק ?

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הגובה של הבוק גבוהה מידי לגובה המכסימאלי של הג'ק, אין הרבה מה לעשות...

אתה יכול לקנות ג'ק הידראולי מסוג "עגלה". ככה ההרמה וההורדה של האוטו תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה...

עצה, אל תשים בלוק או אבן מישתלבת מיתחת לג'ק, שים חתיכת עץ עבה מיתחתיו...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...