Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לתת לנגר מידות של תיבה לבנות לי הסאב הוא v-max 12 ואני מעוניין בתיבה אטומה

מישהו יכול לתת לי מידות רוחב,אורך,עומק ועם איזה עץ לבנות?

פורסם

התיבה צריכה להיות בנפח של 28.3 ליטר לפי הוראות היצרן (תיבה אטומה)

היא צריכה להיות מורכבת מפלטת MDF בעובי של 17 מ"מ .

פורסם

GOLF 2.0,

על מה אתה מדבר??

הרי ברגע שהוא יחתוך לפי הסאב, ברגע שהוא ירצה למקם אותו על התיבה - הסאב יפול פנימה!

תחשוב רגע לפני שאתה עונה על משהו שברור שאין לך נסיון בו.

 

לפותח ההודעה:

חס וחלילה!

לסאב של 12", בדרך כלל עושים חור של 11", לפעמים אפילו פחות - תלוי בסאב.

פשוט תמדוד את המרווח שיש בין הקצה הקיצוני של הממברנה עד לקצה של ה"עריסה" הבולטת,

וזה יתן לך מידה יותר מציאותית.

(או שתשתמש במידות שהיצרן ממליץ על גבי החוברת...)

 

חיפוש קטן בגוגל:

גל

פורסם

טעות שלי , שחכתי שהברגים שקודחים לתוכם נמצאים גם הם על הרדיוס של הסאב.

השהתכוונתי שהוא יהפוך את הסאב ויצייר שבלונה ללא הפס של הברגים.

 

עשיתי טעות קורה, להבא תשנה את הגישה שלך בתשובות .

סה"כ ניסיתי לעזור .

פורסם

אתה לוקח את זה אישית שאני מתקן אותך?

אני לוקח את זה אישית שאתה מנסה לעזור, אבל בצורה כזו יכול רק לגרוע...

בכל אופן - אל תעלב, נצא מנקודת הנחה ששנינו עזרנו לו כאן - זה הכי חשוב...

 

גל

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...