Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לקטנוע 125 לשליחויות וכמה קריטי מיגונים לעירוני? תודה גדולה


Ben4499

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, אני רוצה להתחיל לעבוד במשלוחים בקרוב ורציתי המלצה על קטנוע יד 2 שיעשה את העבודה (מתכון להיות שליח שנה לכל היותר) והתקציב הוא סביב ה 4500. אני חדש בתחום ואין לי שמץ על קטנועים בחמש שנים האחרונות רכבתי באופניים חשמליים יומיום כחלק מהיותי מתווך.

 

אז אשמח להמלצה על קטנוע וגם על מיגונים כאלה ואחרים שהבנתי שצריך, זה קריטי? אני לא רואה וולטרים עם מיגונים יותר מדי. אז לפני שאני מתחיל רציתי לקבל חוות דעת ממומחים בתחום. תודה לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב 

חייך קודמים לכל דבר אחר

לרכב על אופנוע זה לא לרכב על אופניים 

הייתי ממליץ לקחת מיגון למפרקים(ברגליים מרפקים) כמובן קסדה איכותית ממותג ידועה

לגבי מעיל עכשיו חורף אז כמובן שתצטרך

יש מעיל 4 עונות לא מתאים לכל אחד לך לחנות ותמצא

כמו''כ לגבי הקטנוע אם אתה מתכנן להיות וולטר קח בחשבון שזו עבודה מאומצת לא רק עבורך אלא גם עבור הכלי 

לא בטוח ש125 ועוד מיד שנייה יעשה את העבודה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיגון זה טריקי, 

כן, זה מציל חיים. 

כן, גם החלקה במהירות של קטנוע 125 (שמגיע יופי גם ל100 קמש) זה לא נעים ויכול להיגמר בפציעה חמורה. 

 

ומצד השני.... 

לעלות לקומה רביעית בלי מעלית זה גם ככה לא תענוג, אז עם מעיל ושלל מגנים? 

 

מיגון איכותי, כגון מעיל רשת סופר מאוורר שהמיגונים שלו שווים משהו, ועוד מכנס רשת מאוורר עם מיגנים ששווים משהו, יכול להגיע לכמה אלפי שקלים. זה יחזיק שנים ויהיה מעולה, אבל הוולטר הממוצע מסתפק בקסדה עלומת שם שנמצאה בפח הקרוב, כי הרווח הוא הכי חשוב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, _-? כתב:

ערב טוב 

חייך קודמים לכל דבר אחר

לרכב על אופנוע זה לא לרכב על אופניים 

הייתי ממליץ לקחת מיגון למפרקים(ברגליים מרפקים) כמובן קסדה איכותית ממותג ידועה

לגבי מעיל עכשיו חורף אז כמובן שתצטרך

יש מעיל 4 עונות לא מתאים לכל אחד לך לחנות ותמצא

כמו''כ לגבי הקטנוע אם אתה מתכנן להיות וולטר קח בחשבון שזו עבודה מאומצת לא רק עבורך אלא גם עבור הכלי 

לא בטוח ש125 ועוד מיד שנייה יעשה את העבודה 

 

אדאג למיגונים תודה על תשומת הלב, לגבי הקטנוע, אתה מדבר מניסיון? 

 

לפני 17 שעות, FROGIE כתב:

לא מבין בכלל בדו גלגלי, אבל תבדוק עלות ביטוח ואל תסתכל על מיגון של האחרים- תדאג לעצמך.

 

תודה. אכן אקנה.

 

לפני 16 שעות, dj_dani כתב:

מיגון זה טריקי, 

כן, זה מציל חיים. 

כן, גם החלקה במהירות של קטנוע 125 (שמגיע יופי גם ל100 קמש) זה לא נעים ויכול להיגמר בפציעה חמורה. 

 

ומצד השני.... 

לעלות לקומה רביעית בלי מעלית זה גם ככה לא תענוג, אז עם מעיל ושלל מגנים? 

 

מיגון איכותי, כגון מעיל רשת סופר מאוורר שהמיגונים שלו שווים משהו, ועוד מכנס רשת מאוורר עם מיגנים ששווים משהו, יכול להגיע לכמה אלפי שקלים. זה יחזיק שנים ויהיה מעולה, אבל הוולטר הממוצע מסתפק בקסדה עלומת שם שנמצאה בפח הקרוב, כי הרווח הוא הכי חשוב 

 

תודה רבה על העצות, אכן אקנה ציוד למרפקים והברכיים.

אגב יש לך המלצות לקסדות בעלות שם בעלות של כמה מאות אם קיים דבר כזה? ראיתי קסדה של סימפסון, זה נחשב לחברה טובה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

125 יד שנייה יכול לעשות את העבודה בהנחה שהוא תקין ,כמו כל רכב אחר(כמובן שאם יש אפשרות ליותר מה טוב).

 

לגבי קסדות,

 

במחיר של כמה מאות LS2 זה עלות תועלת לא רעה.

 

יש באיזור שוקן -הרצל בת"א מספיק חנויות שיענו לך על כך.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Gauss כתב:

125 יד שנייה יכול לעשות את העבודה בהנחה שהוא תקין ,כמו כל רכב אחר(כמובן שאם יש אפשרות ליותר מה טוב).

 

לגבי קסדות,

 

במחיר של כמה מאות LS2 זה עלות תועלת לא רעה.

 

יש באיזור שוקן -הרצל בת"א מספיק חנויות שיענו לך על כך.

תודה.

נתקלתי באיזה הודעה שקרצה לי. קטנוע סאן יאנג גט איקס לדברי המקום עם אפס קילומטר בעלות כוללת של 11 אלף. זה קטנוע שהמחירון שלו גבוה יותר כעיקרון.

 

אתה יודע לומר לי למה בחנות זה זול יותר? (ראיתי עוד קטנועים עם אפס קילומטר במחירים נמוכים משמעותית מהמחירון)

ודבר שני, האם כדאי לי לקנות חדש? הפריסה שם נוחה ואם אני יכול להביא קטנוע ברמה גבוהה ולא להיתקע עם סכום גדול בפתיחה זה יכול להשתלם לי. מה דעתך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית לא הייתי קונה חדש בגלל ירידת ערך וכו'.

וגם לא הייתי משלם סכום כזה על קטנוע 125,

אבל זה אני..

 

תסתכל קודם בלוח יד 2 בכמה הם נסחרים, אל תסתמך על "מחירון".

 

יש את פורום fullgaz השכן שמתמקד בדו גלגלי ,

שם ידעו לייעץ לך יותר לפרטי פרטים  בנושאים הללו לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Gauss כתב:

אישית לא הייתי קונה חדש בגלל ירידת ערך וכו'.

וגם לא הייתי משלם סכום כזה על קטנוע 125,

אבל זה אני..

 

תסתכל קודם בלוח יד 2 בכמה הם נסחרים, אל תסתמך על "מחירון".

 

יש את פורום fullgaz השכן שמתמקד בדו גלגלי ,

שם ידעו לייעץ לך יותר לפרטי פרטים  בנושאים הללו לדעתי.

הבנתי. תודה אחי.

ולגבי פול גז לא הצלחתי לפתוח שם אשכול משום מה, נרשמתי במטרה לבדוק את העניין. 

 

תודה רבה לך שוב על המידע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.1.2024 בשעה 01:04, Ben4499 כתב:

נתקלתי באיזה הודעה שקרצה לי. קטנוע סאן יאנג גט איקס לדברי המקום עם אפס קילומטר בעלות כוללת של 11 אלף. זה קטנוע שהמחירון שלו גבוה יותר כעיקרון.

 

אתה יודע לומר לי למה בחנות זה זול יותר? (ראיתי עוד קטנועים עם אפס קילומטר במחירים נמוכים משמעותית מהמחירון)

ודבר שני, האם כדאי לי לקנות חדש? הפריסה שם נוחה ואם אני יכול להביא קטנוע ברמה גבוהה ולא להיתקע עם סכום גדול בפתיחה זה יכול להשתלם לי. מה דעתך?

סאן יאנג ג'ט X הוא קטנוע מצוין. גלגלי "14, ABS, קירור נוזל ועיצוב 'ספורטיבי'.

המחירון בסביבות 18K לחדש, אז גם המחיר שהציעו לך על אפס ק"מ הוא מצוין.

כמו כל רכב, ע"פ החוק אם עברה שנה מיום ייצורו, היבואן חייב לרשום אותו כיד 1 ולמכור בהתאם.

השוק שלו די חלש, קח את זה בחשבון לגבי מכירה בהמשך (קונה בזול - מוכר בזול),

וגם עבר של משלוחים לא מוסיף לאטרקטיביות במכירה.

הצד השני של אותו מטבע - לא ממליץ לך לרכוש קטנוע שעשה משלוחים.

רק יישור קו של צמיגים, מצבר, ורכיבי תמסורת יכול לעלות כמה אלפים.

תיזהר מכל מיני סוכנויות שקונות בגרוש וחצי קטנועים משליחים, ומוכרים אותם במחיר מלא.

אם משומש - לי היה ניסיון מצוין עם הטרייד-אין של הונדה (שקיפות מלאה, הגינות במחיר, ואחריות על כלים מהמותג שלהם)

וגם עם אישימוטו היה לי ניסיון טוב עם 2 קטנועים שרכשתי דרכם.

 

לגבי משלוחים - קח בחשבון ביטוח יקר מאוד כי תהיה חייב ביטוח עסקי (הרוב עושים רגיל ולוקחים סיכון),

ותעשה טובה לעצמך ולסביבה ותרכב כפי שהיית נוהג ברכב ולא בהפקרות כפי שעושים רוכבי אופניים חשמליים.

 

לגבי מיגון - אומרים שאין רוכב שלא נופל מתישהו, השאלה היא רק מתי ואיך...

לפני כמה חודשים עפתי מאופניים במהירות 15 קמ"ש בערך.

יצאתי עם ברך ומרפק שנראים כמו פיצה, שבר תלישה בכתף וצלע סדוקה. ככה בקטנה.

אז ה-א'ב' של מיגון זה קסדה טובה (LS2 = אחלה תמורה למחיר), מעיל ייעודי עם מיגונים, כפפות,

ומומלץ גם מגיני ברכיים. יש בשוק ג'ינסים ממוגנים - תעשה גוגל. לא פחות חשוב - נעליים גבוהות ושרוכות היטב.

 

האם כל זה משתלם לשנה של משלוחים? אני בכלל לא בטוח. תעשה חשבון ותתייעץ עם שליחים פעילים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שלא תמשיך עם אופניים חשמליים? מקסימום תשדרג לחזקים יותר אם אתה צריך. לא מעט שליחים משתמשים בהם, מרכיבים ארגז ויאללה.

 

מבחינתי בתור רוכב אופניים-לא-ממונעים שמתמודד עם הכלים האלה ביומיום, החשמליים הגדולים הם פשוט אופנוע לכל דבר ועניין, חוץ מהמהירות המקסימלית שאיננה רלוונטית בשטח עירוני.

 

בנוגע למיגון - הנפילות המגעילות הן דווקא בעירוני, במהירויות אפסיות, כשאיזה נהג נתקע בך. חובה.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 9.1.2024 בשעה 08:39, BoazB11 כתב:

סאן יאנג ג'ט X הוא קטנוע מצוין. גלגלי "14, ABS, קירור נוזל ועיצוב 'ספורטיבי'.

המחירון בסביבות 18K לחדש, אז גם המחיר שהציעו לך על אפס ק"מ הוא מצוין.

כמו כל רכב, ע"פ החוק אם עברה שנה מיום ייצורו, היבואן חייב לרשום אותו כיד 1 ולמכור בהתאם.

השוק שלו די חלש, קח את זה בחשבון לגבי מכירה בהמשך (קונה בזול - מוכר בזול),

וגם עבר של משלוחים לא מוסיף לאטרקטיביות במכירה.

הצד השני של אותו מטבע - לא ממליץ לך לרכוש קטנוע שעשה משלוחים.

רק יישור קו של צמיגים, מצבר, ורכיבי תמסורת יכול לעלות כמה אלפים.

תיזהר מכל מיני סוכנויות שקונות בגרוש וחצי קטנועים משליחים, ומוכרים אותם במחיר מלא.

אם משומש - לי היה ניסיון מצוין עם הטרייד-אין של הונדה (שקיפות מלאה, הגינות במחיר, ואחריות על כלים מהמותג שלהם)

וגם עם אישימוטו היה לי ניסיון טוב עם 2 קטנועים שרכשתי דרכם.

 

לגבי משלוחים - קח בחשבון ביטוח יקר מאוד כי תהיה חייב ביטוח עסקי (הרוב עושים רגיל ולוקחים סיכון),

ותעשה טובה לעצמך ולסביבה ותרכב כפי שהיית נוהג ברכב ולא בהפקרות כפי שעושים רוכבי אופניים חשמליים.

 

לגבי מיגון - אומרים שאין רוכב שלא נופל מתישהו, השאלה היא רק מתי ואיך...

לפני כמה חודשים עפתי מאופניים במהירות 15 קמ"ש בערך.

יצאתי עם ברך ומרפק שנראים כמו פיצה, שבר תלישה בכתף וצלע סדוקה. ככה בקטנה.

אז ה-א'ב' של מיגון זה קסדה טובה (LS2 = אחלה תמורה למחיר), מעיל ייעודי עם מיגונים, כפפות,

ומומלץ גם מגיני ברכיים. יש בשוק ג'ינסים ממוגנים - תעשה גוגל. לא פחות חשוב - נעליים גבוהות ושרוכות היטב.

 

האם כל זה משתלם לשנה של משלוחים? אני בכלל לא בטוח. תעשה חשבון ותתייעץ עם שליחים פעילים.

 

תודה רבה על התשובה המפורטת, אני כרגע בכיוון של לקנות קטנוע יד שניה ב 5000 ולא משהו חדש, אתה חושב שזה רעיון טוב?

בתאריך 9.1.2024 בשעה 08:51, hans כתב:

למה שלא תמשיך עם אופניים חשמליים? מקסימום תשדרג לחזקים יותר אם אתה צריך. לא מעט שליחים משתמשים בהם, מרכיבים ארגז ויאללה.

 

מבחינתי בתור רוכב אופניים-לא-ממונעים שמתמודד עם הכלים האלה ביומיום, החשמליים הגדולים הם פשוט אופנוע לכל דבר ועניין, חוץ מהמהירות המקסימלית שאיננה רלוונטית בשטח עירוני.

 

בנוגע למיגון - הנפילות המגעילות הן דווקא בעירוני, במהירויות אפסיות, כשאיזה נהג נתקע בך. חובה.

תודה רבה אחי, לקחתי לתשומת ליבי.

האמת שאני עדיין בחיפושים והחלטתי כן לוותר על אופנוע חדש ולקחת משהו יד שניה באזור ה-5000 כמה זה טעות מאחד עד 10?

עריכה אחרונה על ידי Ben4499
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Ben4499 כתב:

לקחת משהו יד שניה באזור ה-5000 כמה זה טעות מאחד עד 10?

בטווח המחיר הזה רוב קטנועי ה-125 הם כאלה ששימשו לשליחויות,

כלומר צברו הרבה ק"מ ובלאי בשנים ספורות.

לא הייתי שולל על הסף אחד כזה, בתנאי שבאמת טופל לפי הספר, והמחיר בהתאם,

מה שאומר שצריך לחפש בפינצטה,

וצריך גם ידע והיכרות כדי לזהות כאלה שעבדו ומתחזים לפרטי, ויש הרבה מאוד כאלה.

מנהג ידוע של שליחים הוא לנתק את כבל הספידומטר,

ולחבר אותו נניח חודש או חודשיים לפני הטסט, ואז לנתק שוב...

 

לדעתי עדיף להוסיף עוד כמה אלפים מעל התקציב הזה לקטנוע יד 1 פרטי עם טיפולים מתועדים,

מאשר להשקיע את אותם כמה אלפים בתיקונים של כלי קרוע.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, BoazB11 כתב:

בטווח המחיר הזה רוב קטנועי ה-125 הם כאלה ששימשו לשליחויות,

כלומר צברו הרבה ק"מ ובלאי בשנים ספורות.

לא הייתי שולל על הסף אחד כזה, בתנאי שבאמת טופל לפי הספר, והמחיר בהתאם,

מה שאומר שצריך לחפש בפינצטה,

וצריך גם ידע והיכרות כדי לזהות כאלה שעבדו ומתחזים לפרטי, ויש הרבה מאוד כאלה.

מנהג ידוע של שליחים הוא לנתק את כבל הספידומטר,

ולחבר אותו נניח חודש או חודשיים לפני הטסט, ואז לנתק שוב...

 

לדעתי עדיף להוסיף עוד כמה אלפים מעל התקציב הזה לקטנוע יד 1 פרטי עם טיפולים מתועדים,

מאשר להשקיע את אותם כמה אלפים בתיקונים של כלי קרוע.

 

 

 

במידה ואני הולך עם התוכנית המקורית שלי, יש חברה / אדם שיכול להכווין אותי בנושא הזה? אתה יודע לומר לי האם חברות מוכרות קטנועים עם טיפולים מתועדים והכל סביב הסכומים האלה שאני מחפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...