Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

image.thumb.png.232c224d51bfb327e01d23956da1ac93.png

 

השטח המתואר בגודל של כ 64 מ"ר, העיגול האדום מייצג את המדרגות לקומות העליונות בבית - את המעבר הזה אי אפשר לסגור.

גובה התקרה כ 2.5 מטר.

מחפש פתרון, כרגע בלי תקציב מוגדר, למיזוג החלל הנ"ל כאשר הדגש העיקרי הוא שקט ויעילות אנרגטית.

אין שום רצון ללכת לכיוון של מזגן מרכזי.

מחפש פתרון שישלב שני מזגנים בינוניים, או אחד ממש גדול, או אולי אפילו 3 קטנים?

 

אשמח לעצות

תודה

פורסם
לפני שעתיים, Morningstar כתב:

אין שום רצון ללכת לכיוון של מזגן מרכזי.

 

סתם להבין

למה?

 

אני מקווה שברור לך שפיזור של מיני מרכזי יהיה יעיל פי כמה, שלא לדבר על יופי ואסתטיקה אם עושים את זה נכון

 

 

בינינו, מזגנים עיליים הם חתיכת כיעור, בטח בכזה חלל מרשים

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 46 דקות, avargel כתב:

 

סתם להבין

למה?

 

אני מקווה שברור לך שפיזור של מיני מרכזי יהיה יעיל פי כמה, שלא לדבר על יופי ואסתטיקה אם עושים את זה נכון

 

 

בינינו, מזגנים עיליים הם חתיכת כיעור, בטח בכזה חלל מרשים

כי זה ינמיך את התקרה משמעותית, וזה גם פרויקט והתקנה וכו' בניגוד למזגן עילי שמתקינים בחצי שעה ומתחילים להשתמש ישר.

בהינתן זה שלא רוצים מזגן מרכזי - מה הכי כדאי לעשות פה?

פורסם
לפני 4 שעות, Morningstar כתב:

image.thumb.png.232c224d51bfb327e01d23956da1ac93.png

 

השטח המתואר בגודל של כ 64 מ"ר, העיגול האדום מייצג את המדרגות לקומות העליונות בבית - את המעבר הזה אי אפשר לסגור.

גובה התקרה כ 2.5 מטר.

מחפש פתרון, כרגע בלי תקציב מוגדר, למיזוג החלל הנ"ל כאשר הדגש העיקרי הוא שקט ויעילות אנרגטית.

אין שום רצון ללכת לכיוון של מזגן מרכזי.

מחפש פתרון שישלב שני מזגנים בינוניים, או אחד ממש גדול, או אולי אפילו 3 קטנים?

 

אשמח לעצות

תודה

יש יתרונות למרכזי ויתרונות לנקודתי.

אני אישית הלכתי על נקודתי בכל הבית.

סוג של גיבוי, בשימוש נכון-חסכוני יותר.

אני אישית הייתי הולך על 3 קטנים.קח בחשבון שזה יותר מקום בגג ליחידות חיצוניות

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם
לפני 15 שעות, Morningstar כתב:

גובה התקרה כ 2.5 מטר.

 

2.5 זה מתחת לתקן, צריך להיות מינימום 2.6

 

זה בית חדש בבניה או משומש בשיפוץ ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 54 דקות, איציק נ. כתב:

2.5 זה מתחת לתקן, צריך להיות מינימום 2.6

 

זה בית חדש בבניה או משומש בשיפוץ ?

ישן מאוד וכנראה בלי שום תקן, אבל יש סיכוי שזה 2.6 ולא מדדתי נכון

פורסם

2.60 זה רוחב מינימלי.

גובה מינמילי לשטח עיקרי הוא אכן 2.50. 

הכל מידות בין גימורים.

אבל ככל הזכור לי, ידידינו כוכב הבוקר לא מתגורר בכלל בארה"ק.

 

צורת החלל בעייתית לדעתי הרבה יותר מהאבדן לחלל המדרגות.

להשיג פה פיזור יעיל יהיה כמעט בלתי אפשרי משני מקורות בלבד.

תכנית שאיננה רק צללית היתה עוזרת לייעץ.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני כשעה, natco כתב:

 

תכנית שאיננה רק צללית היתה עוזרת לייעץ.

 

בדיוק.

 

אל תשכח שבמקומות כאלה אפשר להשתמש בצינור "תעשייתי" עם פתחים ולחסוך קרניז וכל הבלאגן. זה גם אלמנט עיצובי וגם פותר בעיה במקרים כאלה.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

@natco @איציק נ.

תודה חברים, במקרה הזה מדובר בבית של אמא, אני בביקור בישראל ועוזר לה למזג את הקומה של הסלון\מטבח\פינת-אוכל.

את הצללית מידלתי בעצמי ב Fusion 360 סתם כי שיעמם לי ורציתי לראות כמה מדויק אני מצליח להיות בלי מדידה אחת (על ידי ספירת אריחים) (התשובה היא, ד"א, מאוד).

 

אין אפשרות למזגן מרכזי כי מה שלא רואים בצללית, כפי שציינת בצדק, אלו המון קשתות בין החללים השונים.

אבל גם אם היה אפשר להסתדר על משהו - אמא לא רוצה בשום פנים ואופן מזגן מרכזי.

 

כרגע אני חושב ללכת על צמד Alpha Pro 28 מודל 2021 שיהיו בסימונים הכחולים, איפה שהמזגנים הנוכחיים:

image.png.f11548006aed5931ac1053ca0d07b348.png

 

פורסם
לפני 41 דקות, Morningstar כתב:

רציתי לראות כמה מדויק אני מצליח להיות בלי מדידה אחת (על ידי ספירת אריחים) (התשובה היא, ד"א, מאוד).

 

זו גם שיטה של חלק מהשמאים

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...