Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה תואר ללמוד?


yorng
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני שעה, Liviur כתב:

לדעתי ומניסיוני טעות לקחת פטור בקורסים קלים שיכולים להעלות את הממוצע.

זה קורס של 2.5 נקודות ודיי קוץ בתחת.

כמה הוא כבר מזיז לך לממוצע כשהתואר(הנדסה) הוא 157.5 נקודות...

לפני שעה, יבגניפ כתב:

אני לא רוצה להשמע לא נחמד מהרגיל, אבל קשה לי להאמין שתמצא קורסים יותר קשים במכללה שלך ממה שיש באוניבריסטואת המחקר. וזה טיפה טריקי כי החומר אמור להיות זהה (בשני המקומות כנראה תלמד לחפש נקודות קיצון, אסימפטוטות ושיט דומה), ובמכללות לפעמים גם תמצא מרצים יותר טובים (כי הם באים לשם ללמד ולא לחקור).

אם להתחכם החומר לא אמור להיות דומה.

תכנית הלימודים אמורה להיות מאושרת על ידי המל"ג.

 

היקף החומר,רמת החומר ורמת הקושי בבחינות נתונה להחלטת המרצים.

 

אני סתם זורק,

אבל קורס מבוא למדמ"ח צריך להכיל -תנאים,לולאות,רקורסיה.

תסכים איתי שאפשר להקשות ולהקל כל אחד מהנושאים ולקחת אותם לכיוונים שונים(בלי לדבר על דרישות יעילות).

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

יש בפורום הזה איזה פטיש לא מוסבר להנדסת מכונות, אבל בפועל נראה שזה תואר קשה, ושוק העבודה לא להיט.

 

פלוס, שוב פעם ממה שהבנתי מהנפשות הפועלות פה, אם התואר לא מאוניברסיטה מובילה, אף אחד לא יירק בכיוון שלך.

 

פלוס המשכורות בשוק לא להיט, ואתה זוכה לפגוש במיטב boomer bosses שתקועים בשנות ה70. שוב פעם, זאת התמונה שמצטיירת מקריאה פה בפורום, ושיחות עם שני חברים שעובדים בתחום.

 

"הנדסת מכונות" זה מונח רחב, ובהתאם להתמחות אפשר ליפול למצב פח ואפשר למצוא מקום נהדר. 

מהנדסי תכן "פושטים" יש יותר מדי, המשכורות נמוכות וכאמור נתקעים עם boomer bosses ואפס אופק קידום. מכיר לא מעט שאחרי שנתיים נסיון עדיין תקועים על משכורת של 12 בערך. 

 

ומצד שני, מהנדסת מכונות אפשר לצאת עם התמחות בסימולציה ואנליזה או התמחות בבקרה. הביקוש למהנדסי בקרה בשוק היום גדול וימשיך לעלות. רק חלק מהמוסדות מציעים מגמה כזו, אז כמובן שמומלץ ללכת לאחד מהם. מהנדס אנליזה טוב זה גם משהו שהשוק צריך והמשכורות לא רעות בכלל. 

 

על הדרך, יש איזה מיתוס שכל בוגר מדמח מתחיל ממשכורת של 25, הייתי מציע לנפשות הפועלות לעשות reality check. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Liviur כתב:

לדעתי ומניסיוני טעות לקחת פטור בקורסים קלים שיכולים להעלות את הממוצע.

 

ולוקחים זמן שיכול ללכת למטרות פרודוקטיביות יותר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, Pika007 כתב:

על הדרך, יש איזה מיתוס שכל בוגר מדמח מתחיל ממשכורת של 25, הייתי מציע לנפשות הפועלות לעשות reality check. 

איזה מדמח? מדמח שלנו?

דווקא הייתי בטוח שמחלקים טסלות, דירות בתל אביב ו-80k (פאסיבי, פאסיבי) לכל מי שיודע if else.

  • מצחיק 2

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Liviur כתב:

עצה שלי ? אם אתה עושה השלמות - תעשה עבור 5.

5 יחידות מתמטיקה , 5 יחידות אנגלית , 5 יחידות פיסיקה (עוד מקצוע עם בונוס משמעותי מאוד למקצועות הנדסה)

זו השלמה קצת קשה מדי לרוב האנשים.

יכול להגיד שבתור אחד ששיפר ציון ב-5 יחידות לפני כמה שנים, התרשמתי שלאלו שעשו 3 יחידות בתיכון היה מאוד קשה. לאלו שעשו 4 יחידות היה יחסית בסדר.

זה קצת בזבוז זמן, אבל אולי יותר נכון לעשות 4 ואז 5, או לפחות לעשות הכנה כלשהי. ההפרש בין 4 ל-5 יחידות לא גדול כמו ההפרש בין 3 ל-5, גם ברמה וגם בחומר.

לפני 8 שעות, vadim6385 כתב:

כמובן ששניהם תארים לא קלים, למעשה הנדסת חשמל זאת ההנדסה הכי כבדה מבחינת מתמטיקה ופיזיקה. מחשבים לא רחוק מזה.

לא מדויק, לפחות לא בבן גוריון, שם חלק מהקורסים המתמטיים של מדמ"ח ו\או הנדסת תוכנה יותר קשים מאלו של חשמל.

לפני כשעה, Pika007 כתב:

על הדרך, יש איזה מיתוס שכל בוגר מדמח מתחיל ממשכורת של 25, הייתי מציע לנפשות הפועלות לעשות reality check. 

לא יודע מאיפה אנשים מנפיצים את הדברים האלו, ברצינות. מזכיר לי אתר מסוים שכל הזמן מחפש את ההייטק.

בוגרי אוניברסיטאות מרוויחים בהתחלה (ללא ניסיון) באיזור ה-18-20 עכשיו. ברי מזל מקבלים 22-23 אלף ש"ח.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, Gosser1860 כתב:

איזה מדמח? מדמח שלנו?

דווקא הייתי בטוח שמחלקים טסלות, דירות בתל אביב ו-80k (פאסיבי, פאסיבי) לכל מי שיודע if else.

 

טוב, נו, זה היה בסדרת הכתבות הדביליות עד כדי כאב של ערוץ 12, אז בוודאי שמדובר בייצוג מדויק של -כל- ההייטק בישראל, אלו לא חס וחלילה דוגמאות שנבחרו בפינצטה שהן ברובן מגדל ללא בסיס  🙄

עריכה אחרונה על ידי Pika007
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, sperial כתב:

 

להתחיל ללמוד הנדסה עם ידע של 4 יחידות מתמטיקה יכניס אותך לפיגור בלימודים מהיום הראשון.

קשה לי להסכים עם המשפט הזה. קורסים כמו אינפי 1 ואלגברה א' גרמו לי למחוק מהראש את כל מה שידעתי על מתמטיקה עד אז. בטכניון לדוגמא, מלמדים אותם בצורה מאוד אבסטרקטית ואם באים עם bias מהתיכון זה יכול דווקא להקשות. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, eitanuch כתב:

קשה לי להסכים עם המשפט הזה. קורסים כמו אינפי 1 ואלגברה א' גרמו לי למחוק מהראש את כל מה שידעתי על מתמטיקה עד אז. בטכניון לדוגמא, מלמדים אותם בצורה מאוד אבסטרקטית ואם באים עם bias מהתיכון זה יכול דווקא להקשות. 

מצד שני התיכון לימוד אותך שפה משותפת.

אפילו מושגים בסיסיים כמו מספר מרוכב,מונוטוניות,נגזרות וכו'.

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Potato כתב:

מצד שני התיכון לימוד אותך שפה משותפת.

אפילו מושגים בסיסיים כמו מספר מרוכב,מונוטוניות,נגזרות וכו'.

כן, אבל לשבור אינטואיציות זה קשה. את המושגים גם ככה לומדים מאפס ומקדישים להם המון זמן. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, sperial כתב:

לדבי מגמת מערכות מידע בטכניון - זה מסלול חדש, הבוגרים הראשונים קיבלו את התואר לפני חודש, עדיין מוקדם לשפוט את המסלול (לפני כן היתה התמחות במערכות מידע במסגרת תעו"נ, אבל כמסלול נפרד זה חדש).

 

 

המסלול "הנדסת מערכות מידע" הוא מסלול משותף לתעו"ן ומדמ"ח (בתכל"ס זה מדמ"ח עם קורסים מיותרים של תעו"ן) והוא קיים עשרות שנים. המסלול שלדעתי אתה מדבר עליו נקרא "הנדסת נתונים ומידע" והוא אכן מסלול חדש.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Gosser1860 כתב:

איזה מדמח? מדמח שלנו?

דווקא הייתי בטוח שמחלקים טסלות, דירות בתל אביב ו-80k (פאסיבי, פאסיבי) לכל מי שיודע if else.

 

טסלה פחות מתאים.

אין e-tron - לא חותם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, vadim6385 כתב:

 

טסלה פחות מתאים.

אין e-tron - לא חותם

e-tron זה לבוגרי עברית/טכניון/ת"א.

פשוטי עם כמוך יסתפקו באוקטביה עם מדבקות.

  • מצחיק 1

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Potato כתב:

e-tron זה לבוגרי עברית/טכניון/ת"א.

פשוטי עם כמוך יסתפקו באוקטביה עם מדבקות.

 

שהבן שלך ייסע באוקטביה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Pika007 כתב:

 

טוב, נו, זה היה בסדרת הכתבות הדביליות עד כדי כאב של ערוץ 12, אז בוודאי שמדובר בייצוג מדויק של -כל- ההייטק בישראל, אלו לא חס וחלילה דוגמאות שנבחרו בפינצטה שהן ברובן מגדל ללא בסיס  🙄

מה, הציניות שלי לא עברה? :(

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...