Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריינג' רובר איווק 40k$ בארה"ב, בארץ 400k ש"ח


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שתי אגורות שלי:

- המיסים לא מחושבים לפי 40,000$ או 52,000$ אלא לפי העלות שהיבואן משלם ליצרן (מה שנסתר מעינינו).

- המיסים על רכב שעולה מעל 300,000 ('רכב יוקרה') הם בשיעור 120% ולא 103% (לפני הנחות 'מס ירוק').

- המדינה שלנו מתקשה לגבות מיסים ישירים (לא נכנס לפוליטיקה), אז היא מתמקדת במיסים עקיפים (רכב, דלק, דירות, מע"מ וכו..).

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התלבטתי קשות ובסופו של דבר החלטתי להצטרף לחרם ואף אגדיל לעשות - בשנה הקרובה אני מתחייב לא לקנות ריינג' רובר כל יום!

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי אגורות שלי:

- המיסים לא מחושבים לפי 40,000$ או 52,000$ אלא לפי העלות שהיבואן משלם ליצרן (מה שנסתר מעינינו).

- המיסים על רכב שעולה מעל 300,000 ('רכב יוקרה') הם בשיעור 120% ולא 103% (לפני הנחות 'מס ירוק').

- המדינה שלנו מתקשה לגבות מיסים ישירים (לא נכנס לפוליטיקה), אז היא מתמקדת במיסים עקיפים (רכב, דלק, דירות, מע"מ וכו..).

 

ואת שתי האגורות האלה שנאמרות כה בביטחון מסתמכות על?

אתה בטח חושב שבכניסה לרשות המיסים, הגוף החזק והכל יכול יש שלט עליו רשום "פראייר".

אתה בטח סבור כי רשות המיסים תיתן ליבואן (או למישהו) לחגוג על חשבונה?

אתה גם בטח סבור שמידה ואדם מייבא 100 מכשירי אייפון וממציא חשבונית על סך 50 דולר למכשיר הוא ישלם מס על פי 50 דולר, נכון?

אתה כבר יכול להבין מה היא התשובה הנכונה ואיך זה מתנהל (רמז, רשות המיסים ומע"מ מקבלים בדיוק את מה שמגיע להן על פי חוק (כ55 אחוז מהמחיר ששולם על ידי הצרכן הסופי)).

 

שנית, זה לא מעניין כמה מרוויח היבואן וכמה עלה לו בחו"ל. המבחן הוא מול האלטרנטיבה- יבוא אישי. לא תמצא היום רכב ביבוא אישי (שאינו פלאג-אין), חדש, מאותה רמת גימור שבחישוב מלא של המיסים יעלה לך פחות מ10-15 אחוז (במקרה הטוב) מאצל היבואן הרשמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרווחים הגדולים של היבואנים זה בעיקר על רווחי היוקרה.

ברכבים הקטנים כמו פיקטו, אי 10 ליבואן הרכב עולה באיזורי ה 35,000 לפני מיסים.

אחרי מיסים הרכב יושב עליו ( בממוצע ) באיזורי ה 60,000+

את אותו רכב הוא מוכר ב 80,000 לפני הנחות, שכר עובדים, שכירויות.

בסופו של דבר מרוויח 10,000\15,000₪ על הרכב לפני הוצאות.

 

דוגמה נוספת רכב ספורט שעולה בארץ באיזורי ה 340,000 ₪ , יושב על היבואן בכ 240,000 ₪. שספציפית על הרכב הזה ניתנו הנחות של עד 50,000₪

 

על גיפונים המרווחים הם של 30,000\40,000 ₪

 

הרווח הגדול של היבואנים זה על רכבי היוקרה עלית, מנגד הם נותנים עליהם הנחות בהתאם.

 

כמה שבא לי להאשים את היבואנים הם לא אשמים במחיר.

הבעיה היא במיסוי. ( לצערנו בגלל התחייבויות של המדינה לא יהיה ניתן לוותר על הפרה החולבת של הרכב וזה נכון גם לנדל"ן, רוב העלות של דירה חדשה מקבלן הולכת על מיסים )

 

ועוד משהו גם אם רכב בייבוא אישי יוצא יותר זול ( ללא רווח יבואן ) ברגע שהרכב נמכר ביד 2 , הוא בדר"כ ימכר בפחות מדגם מקביל שנרכש מיבואן.

אז לא תמיד משתלם.

 

חוץ מזה בימינו ששוק היד2 גרוע לחלוטיין, לקנות רכב בן שנה שנתיים ב 30% פחות זאת עיסקה מצויינת.

אותו ריינג רובר שפותח השרשור דיבר עליו אחרי שנתיים יעלה פחות מ 300,000₪

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומן הסתם המחיר בארה"ב כולל רווח ומיסים מקומיים.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

 

זהו, שלא. המחירים בארה״ב לא כוללים מיסים מקומיים, מכיוון שמיסי הקניה שונים בכל מדינה בארה״ב. בנוסף, בחלק מהמדינות בארה״ב מס הקניה בעיסקאת טרייד אין הוא רק על ההפרש במחיר בין הרכב החדש לישן, מה שאומר שהמס מחושב באופן פרטני לכל קונה בנפרד. בנוסף המחירים בארה״ב לא כוללים הובלה ואגרות רישוי. לדוגמא, למחיר של הטסלה מודל 3 שקניתי התווספו בסה״כ 6.5% על כל הנ״ל.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי לעלות של הסוכנות, לא לעלות של הרוכש, אכן מס משולם בנפרד על רכישה, אצלנו זה כמעט 10% על מחיר הרכב, בנוסף יש מס על רכב זולל דלק, ועלויות שילוח שיתווספו למחיר הסופי.

 

מה שכן, חברות הרכב נותנות מימון עצמי והרבה פעמים יש מבצעים עם 0 ריבית ופריסה של 60 תשלומים.

 

עוד משהו, כאן יש תחרות בין סוכנות לסוכנות, תיכנס לסוכנות A בשביל F250 תיקח הצעת מחיר ולך לסוכנות B ותראה מה הם מציעים, לפעמים יש פער עצום, במיוחד אם מוכנים להרחיק למדינה אחרת.

 

אני לא חושב שהמיסוי בישראל הוא הגורם היחיד לפער המחירים אלא גם החוסר בתחרות אמיתית ותיאום המחירים בין היבואנים בישראל.

 

אני חושב שיש גם מגרעות רציניות בשוק האמריקאי לחובבי רכב, הנגישות והמבחר פשוט מבלבלים, האפשרות להחזיק מספר רכבים בפשטות (מבחינה ביטוחית) גם היא לא מועילה, יש לי 10 רכבים בבית, אין לי ילדים, אני גר עם בת זוג אחת שנותנת לי לעשות מה שבא לי ואפילו מעודדת אותי לקנות עוד.

 

ולגביי נושא השרשור, האיווק רכב בינוני מאוד, אם כבר ריינג'רובר אז הדגם הרגיל עם מנוע 5.0 מוגדש, עדיפות לבסיס גלגלים ארוך וחבילת אוטוביוגרפיה, על הספורט אפשר לוותר כי הדיסקברי נותן חבילה טובה יותר.

חבילות החורגת מבית יגואר הרבה יותר יפה.3e207f8febaa71266e68300be7749cd9.jpg

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואת שתי האגורות האלה שנאמרות כה בביטחון מסתמכות על?

אתה בטח חושב שבכניסה לרשות המיסים, הגוף החזק והכל יכול יש שלט עליו רשום "פראייר".

אתה בטח סבור כי רשות המיסים תיתן ליבואן (או למישהו) לחגוג על חשבונה?

אתה גם בטח סבור שמידה ואדם מייבא 100 מכשירי אייפון וממציא חשבונית על סך 50 דולר למכשיר הוא ישלם מס על פי 50 דולר, נכון?

אתה כבר יכול להבין מה היא התשובה הנכונה ואיך זה מתנהל (רמז, רשות המיסים ומע"מ מקבלים בדיוק את מה שמגיע להן על פי חוק (כ55 אחוז מהמחיר ששולם על ידי הצרכן הסופי)).

 

שנית, זה לא מעניין כמה מרוויח היבואן וכמה עלה לו בחו"ל. המבחן הוא מול האלטרנטיבה- יבוא אישי. לא תמצא היום רכב ביבוא אישי (שאינו פלאג-אין), חדש, מאותה רמת גימור שבחישוב מלא של המיסים יעלה לך פחות מ10-15 אחוז (במקרה הטוב) מאצל היבואן הרשמי.

 

איך מההודעה שלי הגעת ליבוא אישי רק אלוהים יודעת :shock:.

זה קצת מזכיר לי את אשתי: היא הבינה מזמן שהרבה יותר יעיל לנהל דיאלוג כשהיא שוטחת את טיעוני שני הצדדים.

 

בנוסף, אני מודה לך על ההסבר על איך עובדת רשות המיסים, במיוחד על הטיפ שהם "לא פראיירים".

אם כי אני חייב להתוודה שחשדתי בזה בכל דו"ח שנתי שהגשתי, ובהתחשבנות רבת השנים שלי עם מע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה.

במיוחד החברים הטובים במחוז רמלה, שיכולת הההתגמשות שלהם לא בדיוק מתחרה בזו של לינוי אשרם :-).

שיהיו בריאים וחזקים עד 120.

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד כמה דוגמאות s-class 90,000$ ובארץ 900,000 ש"ח

Q7 50,000$ ובארץ 600,000 שח

 

רגע, רגע, רגע

 

אתה טרול/בוט ששורץ מעל ארבע שנים בטוקבקים במדור רכב בטמקא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד כמה דוגמאות s-class 90,000$ ובארץ 900,000 ש"ח

Q7 50,000$ ובארץ 600,000 שח

[ATTACH=CONFIG]518096[/ATTACH]

 

יאריס עולה פחות מאייגו, ובארץ פער של כמה עשרות אלפים.

שאלה יהיו הצרות שלי בחיים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
רגע, רגע, רגע

 

אתה טרול/בוט ששורץ מעל ארבע שנים בטוקבקים במדור רכב בטמקא?

הוא קיבל קידום, טרול בקארז.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...