Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה לקנות סיטרואן C4 גרנד פיקאסו? \ איבוד ערך של 50% בשלוש שנים?


יוסי פרנקוס
שימו לב! השרשור הזה בן 1841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוחלט על הרכב שאנחנו רוצים.

זה יהיה כנראה סיטרואן C4 גרנד פיקאסו שנת 2015 - 2017.

 

השאלה היא איפה לקנות.

ברור לי שאת הקליאו הנוכחית שלי יהיה מאוד קשה למכור בשוק הפרטי ובכל מקרה אאלץ למכור אותה הרבה מתחת למחירון.

 

זה נותן לי את האופציה של טרייד אין, ושם אין לי מושג מה לעשות.

יש יתרון כלשהו לטרייד אין של לובינסקי? הם נותנים אחריות כלשהי? בודקים את הרכב כמו שצריך?

הרעיון הוא לקנות רק רכב עם היסטוריית טיפולים מלאה. האם יש להם היסטורית טיפולים מלאה?

אפשר לסמוך עליהם ועל הבדיקות שלהם? (האינסטינקט שלי אומר לי שלא) אם לא, לאן אפשר לקחת את הרכב לבדיקה?

 

מדובר על אזור חיפה.

 

עוד עניין:

המחיר של רכב כזה חדש הוא כ160,000 ש"ח אבל אחרי שלוש שנים הוא כבר מגיע לחצי מזה.

זה המצב של השוק בכלליות כרגע או ספציפית לרכב הזה יש ירידת ערך כזו מטורפת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן יש יתרון בלובינסקי טרייד. הם לרוב נותנים אחריות מוגבלת וגם עומדים מאחוריה כולל מימון שקר כלשהוא.

 

כן, יש להם קו ישיר להיסטוריה של הרכב כי הם ברשת הפנימית של היבואן.

 

לא, אי אפשר לסמוך על בדיקה מטעמם. חבות הבדיקה זה עליך. הם דיי גמישים בנושא בדיקה . אפילו בדיקה במוסך פרטי או כל מכון שתבחר ברדיוס קרוב .

יאמר לזכותם שאם לא קנית מהם בסוף הם מחזירים את דמי ה"שיריון" (₪2000) בלי כוכביות.

 

בכל מקרה הם ימנעו מלהחזיק רכבים עם פגיעות מרכב קשות. כן תמצא דפיקות חנייה וכו

 

50%+ ירידת ערך בשלוש שנים זה דיי שכיח במצב השוק היום. לא רק בסיטרואן אלא גם במותגים שנחשבים יפניים וכו. שוק של קונים . למרות זאת סגמנט 7 מושבים שומר על ערכו לא רע בהתחשב במצב השוק.

 

לדעתי יש פה בפורום נציג שלהם שיכול לסייע לך.

יש פה שרשור עם כמה בדיקות לדוגמא כולל היסטוריה.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5811239

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שנושא ירידת הערך הוא דרסטי בגלל שמדובר ברכב צרפתי,

save, אשמח שתראה לי יפנית עם 7 מקומות שמאבדת 50 אחוז מערכה אחרי 3 שנים, אני לא הצלחתי למצוא כזו.

וגם אם תחפש יפנית כמו מאזדה 6 או קאמרי למשל מקטגוריית רכבי מנהלים שזה סגמנט במגמת הכחדה, עדיין לא מאבדות חצי מערכם ואפילו לא קרוב, לעומת זאת, מצב ה508 למשל, הוא בדיוק ההפך והיא מאבדת המון מערכה.

 

אז עם כל הרצון הטוב להשאיר את המותג על הקרשים, אי אפשר לעשות זאת בלי להתבסס על המציאות.

 

יוסי, אני לא אקנה רכב מהמגרשים האלה, למה?, כי הם בנויים על שקר כלשהו במכירה, כולל קשר כלשהו עם מכוני בדיקות שיסתירו משהו, שלא תדע עד שתקנה את הרכב , ומספיק שתקח את הרכב לבדיקה מטעמך אחרי שאתה משווה אותי לבדיקה שלהם כדי להבין עם מי יש לך עסק.

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנהלות מול מגרש זהה להתנהלות מול מוכר פרטי (למעט מימון ואחריות). בקיצור: כבדהו וחשדהו.

חסרים מוכרים פרטיים תחמנים ?!

כמו בכל שוק מעוות יש ויש . יש סגמנטים מאד מבוקשים ויש אחרים שצוללים חופשי במחיר. לא דוגמא אבל בהחלט מכיר מישהו שקנה גראנד פיקאסו דיזל שמורה למשעי במחירון פחות ₪1000 .

למה ? כי היו שלוש כאלה בכל יד2 כמה שבועות ואחת טובה הוא פספס כי התמהמה עם המחיר.

נסה לקנות פיג'ו 3008 מהדור האחרון הרבה מתחת למחירון . עד שתתקשר המכונית כבר נמכרה.

לעומתה 3008 מהצורה הישנה נרקבת בבית ללא טלפונים.

אני מבין את הסלידה שלך מפיגו אבל לא הכל שחור ולבן.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירידת הערך היא לטובתך, אתה מקבל יחס עלות-תועלת מצוין, הורסו יותר אמינה ושומרת מצוין על הערך שלה, אבל בשאר הפרמטרים הצרפתיות עדיפות, ארגונומיה, מרווח, נוחות, גם לרוב המנועים עדיפים (טורבו עם גיר פלנטרי מול אטמוספירי ורציף).

ד"א בסניק שלי הירידת ערך היתה יותר חזקה (60% ב3 שנים ומעל ל80% ב7 שנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote=save;5834608

כמו בכל שוק מעוות יש ויש . יש סגמנטים מאד מבוקשים ויש אחרים שצוללים חופשי במחיר. לא דוגמא אבל בהחלט מכיר מישהו שקנה גראנד פיקאסו דיזל שמורה למשעי במחירון פחות ₪1000 .

למה ? כי היו שלוש כאלה בכל יד2 כמה שבועות ואחת טובה הוא פספס כי התמהמה עם המחיר.

 

כן, הדיזל ממש נדירה והבנתי שהיא מעולה, עם תצרוכת דלק של כמעט 30 לליטר באופן ריאלי.

אני בספק שאוכל למצוא אחת כזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק. בכל מקרה , המכה בירידת הערך כבר לא תהיה אצל פות"ש . דאגה אחת פחות . הוא רק מרוויח ממנה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי/קרסו/טרייד מוביל/אופרייט

 

על השאר אפשר לוותר

מניסיוני הדל גם אוטו סנטר בסדר גמור

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שם היום לגישוש ראשוני.

 

נותנים לי מחיר סביר יחסית על הקליאו (או שעושים איזשהו טריק עם המספרים. עדיין לא יצא לי להתעמק).

אני אצטרך להוסיף כ 50,000 על הרכב, או טיפה יותר בשביל רכב עם קילומטראז' ממש נמוך.

 

מה שמטריד אותי זו העובדה שאלו רכבי ליסינג, וחלקם לא נראים מדהים מבפנים, מה שיכול להעיד על עבר של חוסר אכפתיות.

מצד שני, חלקם דווקא אחלה.

 

זה אמור להטריד אותי?

יש לזה משמעות ברכב עם קילומטראז' נמוך יחסית?

אני עושה הרצה לרכבים שלי ונוהג בצורה רגועה, ולא הייתי רוצה שיהיה לי רכב שנסעו איתו כל היום על המנתק.

 

אני אקח כל רכב לבדיקה מכאנית חיצונית אבל עדיין לא יודע לאן כי אני לא מכיר מכוני בדיקה באזור.

אשמח לעזרה גם עם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חוזר על מה שאמרתי מקודם, הסבירות למצוא רכב פרטי שמור היא פי כמה יותר גבוהה מאשר רכב ליסינג,

 

אני אישית השמשתי ברכבי הליסינג שהיו איתי כאילו היו שלי, זה אומר שכן יש שמורות, אך לך תחפש, וגם קשה לדעת,

אני הייתי מחפש רכב פרטי, אך אם אתה עדיין מתעקש, במידה ויש כמה כאלה במגרש הייתי בודק ונוסע באלה שמצאו חן בעיני, ובוחר לקחת לבדיקה את זו שנוסעת הכי טובה אפילו אם הקילומטראג' גבוהה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק שיש פרטיות שמורות אבל נראה לי שלפות"ש אין כח גם למכור וגם לקנות בשוק הפרטי. המגרש הוא איזור הנוחות שלו. חוסך לו כאב ראש.

דרך אגב , גם היום יש רק 3 פיקאסו דיזל ביד2 . 1 פרטית עם 250K קמ ועוד שתיים במגרש כלשהוא (עם עבר ליסינג).

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הדיזל ממש נדירה והבנתי שהיא מעולה, עם תצרוכת דלק של כמעט 30 לליטר באופן ריאלי.

אני בספק שאוכל למצוא אחת כזו.

 

בחלום הלילה.

ה 2.0HDI 150 כ"ס נעה באיזור ה 15-16 קמ לליטר בממוצע.

12 ק"מ לליטר בנסיעות HARDCORE רק בעיר עם פקקים.

מגרדת את ה 19-20 בנסיעות נטו מחוץ לעיר במהירות הגיונית (רמז: לא 150 קמ"ש :-P ).

 

גיר 6 הילוכים פלטנרי יפאני, מנוע סופר אמין.

יש לבדוק שהוחלף המיכל אוריאה (לרוב עד 100,000 קמ הוא מתפגר. עם הדגם החדש של המיכל אוריאה טרם נשמעו בעיות).

 

אין הרבה אבל צריך לחפש בסבלנות (היתה כאן פיקאסו טורבו דיזל אחת בפורום מודל 2014 עם 140K ק"מ שנמכרה בקצת מעל 50K ש"ח - רכב בן 5 על השעון - שיהיה צריך השקעה של כמה אלפים). מודל 2015-2016 נמכר באיזור ה 65-75K ש"ח (אכן התרסקות של 50% ויותר מהמחיר של חדש).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו הדוגמא של איציק . רכב שנמכר אחרי 5 שנים ב ₪50K ועלה במקור ₪180K .נסע כפול מהממוצע הארצי ואיבד 15٪ מערכו בשנה. סביר בהתחשב במצב השוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...