Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יטי שנת 2014: סליל כרית אוויר נקרע. שוב.


gibsonlp
שימו לב! השרשור הזה בן 995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

לפני כשנה וחצי התחיל רעש מוזר בעת סיבוב ההגה, באיזשהו שלב הרעש הפך ל״קרחצים״ נוראיים, נדלקה נורת כרית האוויר והצופר הפסיק לפעול.

לקחנו את האוטו למוסך, הוחלף הסליל הקרוע ומאז הכל היה בסדר.

היום התחיל רעש דומה בעת סיבוב ההגה בפנייה חדה. הבנתי שזה שוב קורה ואכן, כמה דקות לאחר מכן- נורת כרית האוויר דולקת שוב.

 

השאלה שלי היא האם סביר לטעמכם לדרוש החלפת החלק בחינם? נשמע לי הזוי לחלוטין שבשנה וחצי (ובערך 25,000 ק״מ) נקרע לי שוב סליל כרית האוויר. נראה שמדובר בתקלה סדרתית או בהתקנה לקוייה (נניח - כיול לא נכון במידה ונדרש).

הרכב הקודם שלי היה A3 TDI 2003 שעשה כמעט 300,000 ק״מ בלי תקלה כזו. האם מדובר במחלה ידועה?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יש משהו אחר שגורם לכל הבעיה - פשוט לא עלו על זה עדיין - פשוט החליפו את מה שתקול, אך כנראה יש משהו נוסף שגורם לחלק המדובר להכשל.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר תקלה כזאת בייטי (החזקתי באחת כ-5 שנים עד לפני חודשיים)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להאמין שהתקנה לקוייה של הסליל תגרום לתקלה רק אחרי שנה.

אולי יש בעיה עם מרכוז מסרק ההגה, האם גלגל ההגה מסתובב באותה זווית לשני הצדדים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

שלום.

מקפיץ שוב. הפעם החלק כבר לא באחריות. היום שוב פעם התקלקל.

מרגיש לי מאוד חריג להיות עם תקלה חוזרת כזו. הרכב נוסע יחסית מעט, אני מקפיד באופן די מודע לא להגיע עם ההגה לנעילה.

ביום ראשון אלך למוסך.

 

חצי משתף, חצי תוהה לדעתכם...

 

אגב, אני אבדוק אבל למיטב זכרוני כל התקלות האלו היו בטווח של שבוע מטיפול. אני תוהה אם עושים שם משהו (לא בכוונה כמובן) שעלול לגרום לזה.

תודה

עריכה אחרונה על ידי gibsonlp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה יש בעיה אחרת בייטי שלך שגורמת לכשל הזה - מציע להתייחס לשאלה של דניאל למעלה על בדיקת מרכוז מסרק ההגה. זאת לא בעיה נפוצה בייטי באופן כללי.

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין ממתין שיחזרו אלי מהמוסך...

בכל מקרה, בינתיים גיליתי את זה

מספר החלק זהה, בפאסאט עשו לו ריקול עקב תקלות חוזרות, מעניין למה פה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצצתי בתוכנת החלקים הרשמית של הקונצרן (ETKA) וראיתי שיש מק"טים חדשים יותר. שווה לבדוק עם המוסך המרכזי (צ'מפיון) דרך המחסנאי שלהם איזה מק"ט מומלץ לך, להזמין את הרוויזיציה החדשה (באם יש) ולבצע את ההחלפה לבד. כך תחסוך כסף ואולי תזכה למוצר שתוקנה בו הטעות. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...